BRP vikakoodit

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä kestotesti, 19/12/11.

  1. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Yksi voi olla väärin kytketyt letkut.
     
  2. Arppi

    Arppi Well-Known Member

    Mäntien vaihdossa oli joku pieni köpö käynyt ja kansi vuosi vettä sisälle, se ilm. plaanattiin/suoristettiin, raven kaikki komponentit vaihdettu uusiin. Kaikki letkut vaihdettu, reilit vaihdettu, solenoidit vaihdettu, koneen paineet tarkistettu ym ym.. Vian aiheuttajaa ei oo vaan löytynyt vielä, ilmeisesti koneen lämmetessä toinen raveista jää jotenkin "jumiin" tms.
     
  3. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Mulla tekee ihan tuota samaa vikakoodia jatkuvasti en oo antanu haitata menoo.
    Se on tosi hankala tutkia koska tuikkaa vikakoodin todnäk parin sekuntin päästä jos ei positio ole ecun haluamassa kohdassa yleensä se tulee kun höllää kaasua vaikka mutkaan tullessa toisethan tietty ei höllää..
    Tein konerempan alkukesästä ja nyt en sitten tiedä häviskö vika vaiei ravet oli ainakin melko likaiset.
     
  4. Arppi

    Arppi Well-Known Member

    Tää alkoi käymään heti huonosti, kun toi vikakoodi tuli.
     
  5. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Se voi olla jopa ecussa vika.
    Mulla ei vaikuta käyntiin antaa raveista vuoronperään keskipositiota ja kiinnipositiota.
    Tosin ohjelmassa ja vikakoodin vaikutuksesta käyntiin voi olla malli ja vuosikohtaisia eroja.
     
  6. kelkkailija

    kelkkailija Active Member

    Mite ku lynx re näyttää vikakoodeja 1 P1477 , 2 P300E ja 0 P3333. Vikavalo ei kummiskaan pala ja normaalisti toimii ja lähtee käyntiin. Vasta käynyt huollossa ja sen jälkeen ajettu n.200km.
    Huollossa tehty 6000km huolto, ravet putsattiin myös.
     
  7. Oxdog

    Oxdog Member

    -05 600 SDI MX-Z ja virrat päälle niin syttyy akun merkkivalo ja alkaa piipattamaan, missä vika? Ei tahdo pysyä käynnissäkään.

    Nopeita vastauksia arvostan, kiitos!
     
  8. Junnu82

    Junnu82 Summit XM -13

    Nopeita vastauksia arvostan, kiitos![/QUOTE]
    Taisit vastata ite omaan ongelmaan, akku sökönä.
     
  9. Bestservice

    Bestservice X-trim

    P1477
    RAVE valve close
    position not reached

    loput onkin jotain ihmeellistä
     
  10. Rissao

    Rissao New Member

    Oisko täällä foorumilla kellää mittään aavistusta että mikä vois vaivata 2012 vuosimallin renegadea ku ajaa vähän aikaa kaasupohjassa nii alkaa herjaa moottorin vikavaloa? Tässä mallissa ei ole mahdollisuutta kattoa vikakoodeja itse
     
  11. zodiack

    zodiack New Member

    Linkki ei johda mihinkään ja itsellä olisi nyt anturinvaihtoedessä kun herjaa koodia? Outoa sinänsä että kelkka SD 600 etec toimii mielestäni moitteettomasti, eikä vie sen enempää bensaa.. mut valon sais sammumaan... Vinkkejä siis kaipailen ja vielä et mulla on SLP mökäpönttö kiinni.
     
    Viimeksi muokattu: 20/10/17
  12. Jogetsu

    Jogetsu Member

    Mahtaako kukaan osata sanoa mistä pitäis vikaa etsiä ku ski-doo xrs 600 laittaa vikakoodin p0426. Viittaa jotain katalysaattorii
     
  13. zodiack

    zodiack New Member

    Ei kellään ollu oikotietä onneeen tuon anturin kanssa o9 etec kyseessä? Onko se mentävä vaan uusi hakemaan taas "malmitiskiltä" :)
     
  14. esapenderi

    esapenderi Member

    Itsellä oli äänenvaimentimelle menevä happianturi? irti niin syttyi moottorinvikalo nyt, mitenköhän saisi pois? Kelkkana skidoo mxz 600 xrs 2007
     
  15. takis

    takis Lynx boondocker 3900ds 800etec -14

    kato vikakoodit itellä teki melkee samalla lailla ja mulla se valitti siitä että rave venttiili ei päässy 0 positioon
     
  16. jonskuu

    jonskuu Lynx Boondocker 3700 -22

    Miten saan vikakoodit näkyviin? Kokeilin M nappia ja valojen rämpyttelyä mutta vikavalo hävis. Rave venttiilit putsasin syksyllä mutta en käyttänyt kalibroinnissa.
     
    Viimeksi muokattu: 29/1/18
  17. takis

    takis Lynx boondocker 3900ds 800etec -14

    kyllä mulla ainaki näytti vikakoodin vaikka valo hävis
     
  18. Juha_88

    Juha_88 New Member

    Mullakin tuli vastaan tuo p1352. Eli sytytyspuola oikosulussa. Toisin sanoen kelkkaliikkeeseen korjaukseen- vartin homma-79€ josta puolan osuus oli 50€. Samalla säätivät kun oli tietskarissa kiinni, Ravelle raja-arvoja :D ei tuolla hinnalla ois kannattanu ite alkaa tekemään
     
    vetkulilm tykkää tästä.
  19. takis

    takis Lynx boondocker 3900ds 800etec -14

    Mitähän mahtaa meinata tuommone vikakoodi ku p1621 tuli heti ku pisti kelkan käyntiin ja sitte sammutin ja käynnistin uudestaan eikä tehny ennää tuota.
     
  20. jiilpee

    jiilpee Member

    Moro, Samat oireet ja vikakoodi (+p1563) 800 e-tecin kanssa, tuliko tähän selkoa mikä oli vikana ?
     

Suosittele tätä sivua