Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 1/12/11.

  1. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Itselle pistin paksua kumimattoa muutamat siivut täytteeksi sen muovin tilalle mutta eihän se enään täydellisesti istu siihen. Yhden lisäreijän taisin tehdä kiskoihin mutta ei niitä kestä joka reijän kohdalta laittaa kun menee seinämät kyllä niin ohueksi.
     
  2. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Itse annoin sen pohjaanlyöntikumen olla sellasenaan. Otin sen muovin vain pois alta, että sopi. Hyvin on toiminut.

    Muutaman lisäreijän porasin ja vahvat pultit hain, ei mulla tullu ainakaan pultteja mukana.

    Lisäksi laitoin väliin wurtin koriliiman. Ei ole tarkotus poistaa vahvikkeita, eikä niitä kyllä varmasti ilman kiroilua saiskaan.. Ompahan ainaki niin vahvat ja hyvin kiini ko suinki vain voi. Eipä ne muuten istunu iholle huonostikkaan. Vahvistaa niin vahvistaa sitten kunnolla. :)
     
  3. V.O

    V.O Member

    A18D61CA-DDB7-4EA9-AD87-9720EECAF4F1.jpeg Osaisiko porukka neuvoa mitä ois voinu -13 vuosimallin rämäkoohon tulla ku vasen mäntä meni jumiin? Sylinterissä jälet imu ja pakopuolella ja kummallaki puolella pinnotteessa halkeama. Öljyä on kuluttanu minun mielestä ihan normaalisti, joka tankkauksen jälkeen lisätty.Öljypumppu on säädetty täysille. Koneremontti tehty vajaa 500km sitte jossa vaihtettu kampiakseli ja männät.
     
  4. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    Oisko käynyt niin että lähit ajamaan ilman lämmitelyä ja kylmäleikkas kiinni tuo puoli....
     
  5. V.O

    V.O Member

    Kyllä sitä tuli se 10 minuuttia lämmiteltyä ja 5km rauhallista ajoa mutta järveä ei kestäny ku 200metriä.
     
  6. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    Nyt on sitten saanut jostain syystä ylimääräistä ilmaa ja käynyt laihalla... oliko tulppa millainen siis väriltään..
     
  7. V.O

    V.O Member

    Tulpat oli tuommoset maitokahvin väriset eli vissiin iha normaalit. Suuttimetki tuossa äsken testailin nii kumpikin aukesi.
     
  8. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    kokeileppa on kampiakselin päästä on välystä ,mulla meni limpun tappi poikki niin teki mäntään jäljet noin mutta ei kerenny leikata kiinni ...ja oisko tuolle rikkoontuneelle puolelle jossain ilmavuoto,kurkut tai suuttimen tiiviste huonosti
     
  9. V.O

    V.O Member

    Kampiakselissa ei ollu kyllä minkäänlaista välystä. Kurkut oli ehyet ku niitä kahtelin. Ja oli siinä toisessaki pytyssä oli muutama naarmu. Oiskohan kuitenki että se ei oo jostain syystä saanu öljyä. Öljysäiliön korkista on se kuula poistettu nii ei pitäs siitä ainakaan johtua.
     
  10. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Oliko tasakaasu turrailua tuo 5km matka? Mitkä männät laitettu remontin yhteydessä? Stefa ehjä kytkimen takana?
     
  11. V.O

    V.O Member

    Ei ollu tasakaasulla ajelua, hidasta ajoa kun tankille olin menossa. Wössnerin männät laitettu ja ne on nytkin tulossa. Pitäs olla stefat ehjät ku vaihdettu remontissa ja ei kyllä vuoda mitään.
     
  12. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Onkos se pytty ollu ehjä mitä on remontoitu? Vai onko nicasil vikaa ollut jo silloin?
     
  13. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    En ite laittais enää mitään takomäntiä.. muutamissa moottoreissa on mulla ja kavereilla wisecoita ja wössnereitä ollut ja kiinni tuppaavat leipomaan järkiään. Vakio männillä sen sijaan ei ongelmia juuri ole ollut..
     
  14. V.O

    V.O Member

    Sylinteri ja männät ollu viime remontissa hyvät, kampiakselin laakerit ollu sillon vikana mutta männät vaihdettu samalla. Männät vaihdettu myös kerran aikaisemmin 3000km kohalla, nyt ajettu 6000km.
     
  15. V.O

    V.O Member

    Nyt taisi löytyä syy leikkaamiselle. Elikkä ei syö öljyä. Öljypumppu säädetty täysille ja korkki modattu. Bensaa meni 22litraa ja öljyä 2.5 desiä. Elikkä onko vika öljypumpussa vai missä?
     
    Viimeksi muokattu: 28/2/18
  16. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Onko kokeiltu ilmailla?
    Rautalangalla kalastaa säätövivun tappiin ja tyhjäkäynnillä katselee lampun kanssa pumpun seutua niin näkee liikkuuko putkissa kuplia.
    Jos pidemmän aikaa makaa katollaan niin kannattaa sen jälkeen tarkistaa että öljy kulkee.
     
  17. J.J.S

    J.J.S Member

    Onko kukaan ajellu ilman antistab rullia ku laittaa etupukin assaultin reikiin? Eli alempiin reikiin sippimallin rmk:ssa. Vai kahalaako nokat matosta läpi.
     
  18. acm800

    acm800 Active Member

    Tuli ajeltua n.4000km ilman antistappeja.hyvin kesti
     
  19. J.J.S

    J.J.S Member

    Paraniko ajettavuus ummella ku laitto alempiin reikiin?
     
  20. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Axys koppasessa muutokset lähinnä:
    - Hieman kiikkerämpi
    - Keula kevenee helpommin.

    Kai tuo etupukin siirto pitäis huonontaa ummen menoja, kun telan kosketuskulma jyrkkenee? Ainakin itse tykänny pitää alemmissa reijissä, kokeilemalla selviää!
     

Suosittele tätä sivua