ARCTIC CAT 2019

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 15/12/17.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Milloin Sumeko meinaa saada hintoja arvottua vai pidetäänkö ne pöytälaatikossa ja kerrotaan erikseen kysyttäessä?
     
  2. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Sitä samaa tässä odotellut jo jonkin aikaa, mutta saapa nähdä saavatko hinnat ennen joulua?

    Ruotsissa 154 Alpha One 149 900 kruunuissa, listahinta?
     
  3. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Melkein voisin veikata, että suomessa kun rupeat hintoja kattomaan ( jahka ne tulee jossain vaiheessa) niin tuommonenkin Norsemani on vähintään 3000€ kalliimpi kuin Ruotsissa.
     
  4. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Pollen uusia 850 näkyi olevan jo nettimotossa myynnissä. Saisi Sumeko ottaa mallia, miten asiat hoidetaan. Ihime jaapaamista.
     
  5. Vilbur

    Vilbur Well-Known Member

    Vuojesta 2013 olen alkanut tätä Catti/sumeko- hommaa seuraamaan ja silloin laitoin katin. Tällasta tämä hintahuopaaminen on sillon jo ollut ja tulee näköjään aina olemaan.
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Se muuten ois yks osanen tuo runkokin norsemanissa, ei tipu enää takapää ja sen niitit taipaleelle.
    Taitaa uusien suomijulkitus ja hinnat venyä noiden myymättömien -17 mallien takia.
     
  7. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Mikä kiire niide hintojen kans on? Ne ripulit tulee maahan vasta syksyllä kuitenki:D:cool:
     
    mappe, T-Cat, möykkä ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  8. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Ei mikään, mutta montako ostajaa löytyy pezq:n lisäksi tältä foorumilta, joka tilaa kelkan ennakkoon hintaa tietämättä?
     
    Hcronny, Driver ja Foxxman tykkäävät tästä.
  9. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    no ei kai kukkaan tillaa hintaa tietämättä.. ja ainahan en hinnat on tupsahtanu joko ajoissa tai myöhässä :D tottakai mitä nopiammin niin sitä nopiammin.
    nykyään, kaikki mulle heti nyt :p mutta joo olishan se mukava jo tietää hinnat...
     
  10. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Oon senverran merkin mies että voin odottaa hintaa vaikka elokuuhun. Muiden paskakasojen hinnat ja ennakot ei kiinosta.
     
    H.H, PeeKoo, Hcronny ja 8 muut tykkäävät tästä.
  11. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Ei ole kyse varmaan mistään kaikki mulle heti nyt jutusta vaan siitä että hinnat julkaistais ennen kevään ennakkotilausaikojen loppumista.. :rolleyes:

    Ite en onneksi ikinä ostele keväällä näitä niin ei minua henkilökohtaisesti liikuta :D
     
  12. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Kyllä ne hinnat tupsahti viime talvena ihan ajallaan...
     
  13. Veli Pirinen

    Veli Pirinen Well-Known Member

    Onko tuossa -19 Hardcoressa muuttunut siis myös iskunvaimentimet, kun kierrejousilla näyttää olevan? Tälle edut ja haitat? Joskus kovastikkin kehuttu ilman rautajousia olevia näissä topiceissa. Liukurungot näyttäisi myös olevan jämäkämmät tai vahvikkeet ainakin valmiina.

    Sno Pro versiokin toki riittävän kova peli varmasti ja mielestäni länsinaapurin hinta n. 130000 sek, varsin kohtuullinen tällä valuuttakurssilla.
    Oisko se kuitenkin joku muu kuin Alpha, joka kulkee muuallakin kuin täysin pehmeässä?
     
    Fudge tykkää tästä.
  14. Mikki80

    Mikki80 Well-Known Member

    Onko mitään kiertuetta luvassa että pääsisi testaamaan?
     
  15. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    On tulossa kiertue, hinnatkin on luvattu tälle viikolle. Nyt tulevana viikonloppuna on kauppiaskokous ja siellä päätetään kiertueen paikat ja aikataulut.

    @Veli Pirinen kierrejousien ehkä suurin etu on vaivattomuus, eipä tarvi seurailla paineita, toisaalta sitten säädettävyys vähän kärsii.
    Ja hardcore on saanut liukurunkoihin vahvikkeet vakiona, mä ite käytän noita samoja ja vaikuttaa olevan todella lujat ;)
     
    Fudge ja pezq^ tykkäävät tästä.
  16. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Saas nähä onko kiertueen pohjoisin paikka taas Levi.. :( ei ihime että täälä Pohjoisessa brp jyllää..
     
  17. -mehukatti-

    -mehukatti- Alpha katti

    Oulun seuvullekki ois mahetsu joku muu mesta ku otulli neste... ja ei keskellä viikkoa päiväs aikaa... vaikkei kovin merkkiuskolline ookkaa nii oisha niitä kiva päästä joskus oikiasti testaa;)
     
    IleKarkkainen tykkää tästä.
  18. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Oulussahan ei oo tällä hetkellä edes virallista jälleenmyyjää, vaan Catin myynti on siirtynyt EMC:ltä Kärkkäiselle Iihin.
     
  19. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Eipä oo Oulussa ollut varmaan koskaan kunnollissa Cattikauppiasta jonka henkilökunnalla ois jotain kokemusta merkistä ja itse asiakaspalvelu edes tyydyttävällä tasolla.. Monesti merkinvaihtoa miettinyt cattiin mutta osien saatavuus ja kunnollisen myyjän/huoltoliikkeen puuttuminen on jättänyt vaihdon tekemättä.
     
    Vilbur ja M.E.A tykkäävät tästä.
  20. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Me hoidellaan myös oulu nykyään.
    Sieltä saa osat ja tulevana talvena myös kelkat löytyy lattialta.
     
    -mehukatti-, Hemikoo ja Hentte tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua