ARCTIC CAT 2019

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 15/12/17.

  1. -mehukatti-

    -mehukatti- Alpha katti

    Eikö näitä koeajoja voi saaha muitten tappaan viikonlopulle?
    Ois mahollista työssä käyvillä köyhilläki päästä kokkeilee...

    Auttasko myyntiin jos markkinois eritavalla? Jos nyt vertailee aiempia viestejä myyntilukemista.
     
  2. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Varmasti auttais myyntiin ku saatais paremmat ajankohdat näille ja markkinointi muutenkin on vähä mitä on, mutta nyt mennään näillä.. Maahatuojan puolelta tuli päivät...
     
  3. -mehukatti-

    -mehukatti- Alpha katti

    Eikö jälleemyyjä saa ite pittää koeajoja tahi olla mittää sanomista tähän millonka ois hyvä pittää ”omalla alueella”:eek: saatika miten markkinois kapistuksia että sais omalle yritykselle enemmän myyntiä. Vai päättääkö maahantuoja kaik nämä?
     
  4. Juha88

    Juha88 8000 RR

    Tarkoitin et ku pyynnit tippu niin tippuko alennuksetkin? Tosin eipä ne kovia ole kotimaisella merkilläkään.. lista- n. 1000 e aika Max. Jostain syystä cat on jääny sen paritonnia alle kotimaisen niin ostettaessa ku vaihdettaessakin.
     
    Viimeksi muokattu: 24/3/18
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    [​IMG]

    Jotta ei menis ihan höpinäksi niin laitetaan kuviaki välissä. Ekat tuntumat Alphaan. Ite en ehtiny lähteen toimistosta, mutta Pera on parasta aikaa
    Riksulla testaan kyseistä kampetta.

    Tässä @peranomi nopiat kommentit. Jovain tässä itelläki sormia syyhyttää että pääsis tuota tesmaileen.

     
    juoni, Hcronny, Vesukka ja 8 muut tykkäävät tästä.
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ei taida näitä -19 malleja niin paljoa maassa olla että joka kauppias sais koeajot haluamilleen päiville.
     
    Fudge tykkää tästä.
  7. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    raideleveys vissiin laitettu kapeimpaan asentoono_O makia ois päästä testaamaan tätä uutta alustaa
     
  8. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Niin olen takuun ajan ylittäneitä huoltanutkin, emmää nyt niin kädetön sentään oo..
     
  9. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    En tarkoittanutkaan että kukaan kädetön olisi, vaan eikö se ole sama huoltaa uudesta asti itse, kun vehkeet kerran on niin pirun hyviä ettet takuuta edes tarvitse? Miksi silloin maksaa turhaan kalliita takuuajan huoltoja liikkeeseen ollenkaan?
     
  10. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Ihan hyvin voisi, vaan silloin ei ne mahdolliset valmistus viat kuuluisi takuuseen enää, nehän kyllä on varmaan jo parissa vuodessa selvillä.
     
  11. gontso

    gontso Well-Known Member

    Kyllähän ne valmistusviat kuuluu takuuseen vaikka huollot tekisi itse. Valmistusvioista vastaa tehdas (ei maahantuoja) ja ohjekirjassa maininta yksinkertaisista huolloista jotka voi suoritta itse ja jollei kykene niin sitten viralliseen huoltoon. Tällaisissa tilanteissa on vaikea alkaa maahantuojan kävelemään valmistajan varpaiden yli, he ovat vain valmistajan edustajia tässä maassa. Jos kuvitellaan että sinulla runko hajoaa (takuu case) niin ei sen kestävyyteen ole mitään merkitystä kuka vaihtoi ketjukoteloon öljyt?
    Tottakai se paikallinen yrittäjä joka tienaa myös huolloilla ja tekee sen sinun takuu casen voi heittäytyä hankalammaksi jos ei mitään tuloa näistä hommista ole saamassa (mutta se on sitten asiakkaan ja yrittäjän välistä kemiaa).

    Itse olen käyttänyt kelkan ensihuollossa ja loput tehnyt itse...takuu toiminut kuitenkin (ei kyllä katti mutta samasta paikkaan lähtöisin). Kaveri tehnyt kaikki huollot itse ja takuu toiminut. Ehkä tämä ei ole yleispäteväohje mutta ei se kuitenkaan noin mustavalkoista ole mitä annetaan ymmärtää.

    ps. Minulla huollon itse tekeminen ei johdu pelkästään hinnasta, vaan myös siitä että silloin tiedän tarkkaan mitä on tehty ja mitä ei.
     
    Viimeksi muokattu: 25/3/18
    hekuli, Hemikoo ja Kimple tykkäävät tästä.
  12. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    minusta on ihan luonnollista että suositaan kotimaista, mutta toki olisi hyvä että cattikin möisi vähän enempi. Kärkkäisellä näyttää nyt olevan hyvä draivi tähän myyntitouhuun.
     
    Jiiriviksi, Fudge ja FFoxi tykkäävät tästä.
  13. snode

    snode Well-Known Member

    Olikos jossakin listattu mitä 2019 malleista on koeajossa?
     
  14. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    XF153" high country 9000

    M8000 153" mountaincat

    M8000 153" hardcore evo

    ZR8000 137" RR

    ZR9000 137" Thundercat

    Norseman X 8000

    ZR200

    Tässä tais olla kaikki.
     
  15. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Jaa Alphako pitäs kokkeilematta kuulopuheitten perusteella tilata?:eek:
     
  16. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Alphaa pitää lähteä ruottiin koeajolle, siellähän se pitää kokeillakki oikeissa maastoissa.

    Tosin mulle tulee ehkä vielä tälle kevättä alphan telasto hardcoreen, sitä yritetään sitten käyttää ajossa mahdollisimman paljon.
     
    petes88 tykkää tästä.
  17. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Enpä mie silti ite sitä alphaa ollukkaan laittamassa mutta oishan se kieltämättä mielenkiintoinen laite... Itseä lähinnä kiinnostais nuo 9000 xf ja kingcat tai sitte kesymmästä päästä nuo m6000..
     
  18. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Alphoja on yks pohjoimaissa tällä hetkellä.
     
  19. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Muuttu tunnilla pidemmäksi tuo Iin koeajo.
    Eli näin pääsee ajamaan meillä.

    Ke 28.3 Iin Kärkkäisellä klo. 10-13

    Ke 28.3 Ouluntulli klo 15-18

    To 5.4 Ylivieska klo. 13-17
     
    M.E.A tykkää tästä.
  20. forestapox

    forestapox A-C MC ES

    täää jätti jo tarjouspyynnöt vetämään... nämä kattikauppiaat kuiten tuntus huolivan kasipuokki summitteja vaihdossa:)
     
    Fudge tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua