Ledipolttimot haogeenien tilalle

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä -P-, 7/12/17.

  1. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Minulla oli ed. Rex2:ssa: https://www.motonet.fi/fi/tuote/431965/Philips-RacingVision-H4-polttimopari-150 ja valoteho oli OK!
    Ainoa murhe noissa on se että ne ei kestä.
    Ensin sammui toinen n. 1300km jälkeen ja sitten toinen n.1600km.
     
  2. mika.l

    mika.l Member

  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Motokäyttöön on omansa johtuen tärinästä kestävät pidempään, löytyy duellin valikoimasta ja motonetistäkin sai viime vuonna kun kyseli tiskiltä olivat vaan kalliimmat mitä motoliikkeestä alennuksella.
     
    rupsu tykkää tästä.
  4. Jupe__

    Jupe__ Active Member

    Mä sijoitin tuon 149€ lumiselta tuo cobran sarja (h13) radieniin.. niin tyytyväinen kyl olen valoja sai nostaa aikas paljonki ylöspäin ni nyt näyttää pitkätki aika pitkälle.. jahka nyt lunta tulis ni tietäis kuin ajossa näyttää:)
     
  5. Arto Miettinen

    Arto Miettinen www.henksupalvelut.com

    Meillä myös kahdessa kelkassa tämmöiset, +3tkm molemmissa eikä yhtään palanutta poltinta. Todella hyvä päivitys. Ehdoton joka kelkkaan heti ostaessa.
    Yhtä Led-paria testasin ensin, mutta kuvio oli aivan hirveä.
     
    Jukkis tykkää tästä.
  6. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Ihmeen hyvin Racing Visionit kestäneet?
    Minkälaisessa ajossa?
    Minulla särkyi mm. etupukki, liukurungot, koiranluut, tela, vetopyörät, taka-akseli ja pyörät sekä läjä telapyöriä, QRS:t yms. Voipi olla että ajomaaston haastavuus vaikuttaa myös polttimoiden kestävyyteen?
     
    Vesukka ja Hemikoo tykkäävät tästä.
  7. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    No eihän sulla kestä vasikanahkainen wittukaan näköjään...
     
    Myöhäherännäinen, Mik4--, Jupe__ ja 2 muut tykkäävät tästä.
  8. Jupe__

    Jupe__ Active Member

    Vähän mutta asiaa !!:D
     
    rupsu tykkää tästä.
  9. Arto Miettinen

    Arto Miettinen www.henksupalvelut.com

    Voi hyvin olla. Asutaan täällä Ylläksellä, eikä kelkat ole koskaan käynytkään Rovaniemen etelä puolella. Eihän täällä semmoista Etelä-Suomen patikkoa ajeta koskaan.
     
    zzracing tykkää tästä.
  10. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Kiinan H13 led polttimoiden testiä
    Lyhyet
    IMG_20181215_163834_016.jpg
    Pitkät
    IMG_20181215_163834_001_COVER.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 15/12/18
  11. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    pitkät on uudet lyhyet?
    2013 kattiin philipsin jotkut (130 tai 150%)
    paremmat h4 toivat lisävaloa
     
  12. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Lediä en pelkiksi päävaloiksi laittaasi. Talven kuurakelit tukkii ledeillä varustetut umpiot. Halogeeneissa lämpöä sen verran jottei haittaa. Noista kuvista vaikia erottaa kumpiko pitkät vai lyhyet ellei oli kerrottu. Yhtä kauas maaston muodot erottuvat ja samankaltaisesti. Mutta jos ne tuntuu paremmilta niin hyvä.

    Jaa mutta verrattaessa tuon junnun näkymistä niin lyhyellä se näkyy paremmin....
     
  13. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Joo, lyhyillä näkee paremmin kuin pitkillä. Pitkillä näyttää todella ylös ja siksi pitkillä näkee niin huonosti.
    Ovat ehkä aavistuksen kirkkaammat kuin vakiot mutta taidan vaihtaa halogenit takaisin..

    Valon väri oli myös lyhyillä paljon parempi kuin pitkissä jostain syystä. Sen näkee kuvastakin aika hyvin.

    Philipsin Racing Visionit oli vanhassa kelkassa ja ne oli hyvät mutta H13 kannalla ei löydy oikein mitään.
     
  14. Jupe__

    Jupe__ Active Member

    Onks siä polttimot oikein ?? Meinaan mulla ainaki huomattavasti isompi lyhyiden ja pitkien eroo_O
     
  15. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Kyllä ne oikein on. Mitkä polttimot sulla?
     
  16. Aa-Vee

    Aa-Vee Active Member

  17. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

  18. Aa-Vee

    Aa-Vee Active Member

  19. Jupe__

    Jupe__ Active Member

    Mul on Lumiselta cobran sarja makso tosin kyl vähä rahaa mut asialliset on.. näissä minun polttimoissa pysty muuttaan polttimon asentoo ja päin vittua oli kuvio ku ei ollut samalla lailla kuin hehkulangat.. mistä Aa-Veekin tuossa juuri mainitsi:)
     
  20. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Kaverilla oli cobran ledit Nytrossa, nii ei kestäny reittipaukutusta.
     

Suosittele tätä sivua