RAVE 600R E-TEC -19...

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä rupsu, 13/8/18.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Just näin, toiselle hyvä voi olla toiselle aivan susi..
     
  2. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    No nyt löyty tieto et 505074047 olis 105lb eli joku reilu 18N...
    Kävis järkeen, eli sain väärät jouset kaupasta prk o_O
     
  3. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    505074047 kun näpyttää kuukkeliin , ni iron dogin jousihan se on...ei löydy Nm, ei. Skiiduu miehet varmaan tietää. Jep väärät on , ei muutako takas kauppaan.
     
    Viimeksi muokattu: 26/1/19
  4. Vilho

    Vilho freeride

    Tuo on kyllä perseestä kun millään löydy taulukkoa jousien osanumero ja mikä Nm.
     
  5. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Ei kai se haittaa vaikka sama jousi käy skippadoohon :p
    Muutenhan tuo on juuri oikeanlainen, eli kapenee ylä- ja alapäästä, istuu jousikuppeihin oikein eikä hinkkaa kuten nuo wanhanmalliset "valkoiset".
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ei ne tienny merkkiliikkeessäkään skidoon jousien nm kun ne ilmoitetaan eri tavalla. Ainakaan viime keväänä. Sekö on nyt muuttunut niin että lynxin jouset on paremmat? Muutama vuosi sitten haukuttiin lynxin jousia. Skidossa kuulemma paremmat kun paljon herkemmät.
     
  7. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Mitä tekivät sisäänajohuollossa ja paljonko tuli maksamaan ilman tuota iskarihuoltoa?
     
  8. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    No perus jutut, katto kelkan läpi teki tarvittavat kiristykset yms, ketjukotelon öljynvaihdot jne. Nuohan voi itekki tehdä ja tulee tehtyäkin ajoittain mut huollon teetätin liikkeessä että pysyy takuu. Ei ainakaa nii herkästi tuu ongelmia jos takuuta tarvii käyttää. Hintaa en vielä tiiä ku tilasin samalla osia tulevat tällä viikolla ja kun haen niin maksan kaikki samalla kertaa.
     
  9. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Aivan joo. Ite vein iskarit huoltoon, kun on reilu 500km mittarissa. Pitää tuo sisäänajohuolto varata kunhan saa sisäänajo-ohjelman pois päältä
     
  10. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Tänään soitin Brp:n huoltoon, sano ettei sisäänajotarkastusta tarvi tehdä liikkeessä takuun säilymiseksi. Huolto kerran vuoteen tai 3000km. Iskarit suositteli tuomaan 1500km kohdalla. Minä meen ainakin näiden ohjeiden mukaan. Toki itse vaihdan ketjukotelon öljyt tarkistelen pultit, ketjun ja maton kiristykset ym.
     
    rupsu, Kuluppi ja jonessi88 tykkäävät tästä.
  11. jonessi88

    jonessi88 Lynx rave RE 600r -19

    Iakarit vasta 1500km!? Toki oon kyllä kuullut että näissä on ollu vähänlaisesti mujua sisällä ketkä jo huollattaneet
     
    JääPete, Nipademu ja rupsu tykkäävät tästä.
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    600km patinhakkausta ja iskarit huollettiin, mujua ei hirveitä mutta ei toimineet enää niinku kuuluu. Samalla vähän simmi/jousimuutoksia. Ketjuöljyt oli kans aivan kuraa noilla kilsoilla.
     
    rupsu tykkää tästä.
  13. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Tilasin 24nm jouset niin paljonko esijännitystä niillä
     
  14. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Eikös ne kepit pidä simmata uusiks niille 24 jousille jos hyvän haluu.
     
  15. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    No, mulla on tuo ajelu ollut enimmäksee reittien aukasua ja oon ollu lanakuskin matkassa apuna. Ei ole vielä hirveesti kerenny paukuttaa kunnon patikkoa. Tottakai jos iskarit rupee tuntuu huonolta, niin vien heti huoltoon. Mun mielestähän tuo on vaan hyvä asia, ettei tarvi välttämättä heti huoltaa, et siitä uudesta pinnoitteesta on oikeasti jotain hyötyä.
     
    Viimeksi muokattu: 28/1/19
    M.E.A tykkää tästä.
  16. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Tuohon on vähän vaikea vastata kun riippuu kuskista, ajotavasta, reitistä, mieltymyksestä ym. mut laitat ensin vähän esim. 5mm ja rupeet siitä kirrailee jos tarvetta.
     
    M.E.A, Mikkoyli ja vinotintto tykkäävät tästä.
  17. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Mie laitoin ehkä 1-2mm esaria 24nm jousilla ja puristuspuoli kokonaa auki. En näe tarvetta simmailuu ainakaa vielä..
     
    KEKU tykkää tästä.
  18. kimmy72

    kimmy72 Lynx Enduro 600R E-Tec -22

    Pissii täälläki, säiliö tyhjä ja soitin huoltoon nii kuulemma joku klemmari takaisinkutsuna vaihtoon tietyillä runkonumeroilla johon omani ei mennyt mut voi olla kuulemma siltikin vaihdettava! Huomenna huoltoliikkeeseen!
     
  19. ympyrä

    ympyrä Well-Known Member

    Minulla loppui nesteen katoaminen kun kiinnitin korkin uudelleen. Ajettu noin 150km sen jälkeen ja nesteen pinta pysynyt samalla tasolla
     
  20. SakkeSS

    SakkeSS Lynx re 600r 19

    Itel oli 950km ajettu ja telasto iskarit laitettiin, tosiaan ei mujua ollut eikä tuo sen kummempi ole ajaa huollon jälkeenkään yhtä hyvä ennen ja jälkeen. Mutta kannattaaha ne viiä jos oudolta alkaa tuntumaan :)
     

Suosittele tätä sivua