Iron Dog 600R -19

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Teemu, 27/12/18.

  1. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Mulla on SMT Motorssin säätö ja 24NM jouset keulassa ja on hyvä! Pystyy ajaa safaria ja sitten oikeesti kaahaan! Vielä kun sais maailmalta noi voimalinjan hilut niin alkais noi jarrut kestään. Ekat palat meni 200km ajon jälkeen... Eikä ala jazzaan persettä.
    Pääsääntösesti kaikki säätää etupukkia jos se pohjaa vaikka vika onkin takapukissa, jos etupukki on liian jäsy niin jazzit tulee samantien :)
     
  2. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Mikäli tämä ko laite liikkuu kerimäen suunnilla niin juu, nähty on :)
    Oikein halot ja kaikki konehuoneessa:D
     
  3. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    Pääsääntösesti kaikki säätää etupukkia jos se pohjaa vaikka vika onkin takapukissa, jos etupukki on liian jäsy niin jazzit tulee samantien :)[/QUOTE]

    Sama havainto viikonlopun testeistä...löysäsin etupukin jousen esarin 0mm (oli n6mm) ja klikkeriä auki. Telasto rauhoitui heti ajossa.Käänsin vielä palikat 3 asentoon mutta sitä pitää testata vielä pitääkö ottaa ne takaisinpäin. Tottunut itse niin lynxin säätämiseen niin nyt pitää ajatella vaan päinvastoin ennenkuin alkaa kumpaakaan pukkia säätämään ja tulee hyvä ;)
     
  4. JanneHavumäki

    JanneHavumäki S-D ID600

    Onko muilla penkistä minkälaisia kokemuksia? Tuntuu mulla olevan aika pehmeää sorttia, välillä lyö perseelle läpi oikeen huolella.,,
    Kelkka muuten tuntuu oikeen asialliselle laitteelle! Eteen laiton hieman jäykemmät jouset ja telastossa Totaltekit.
    Sukset ei o ehkä ne parhaat, ja samoin jarru on vähän mitä sattuu..
     
  5. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    näyttää sitten tuo ominaisuus säilyneen vielä uudemmassakin kun omassa (-16)penkki on ihan samanlainen että lyö läpi mukavasti välillä :)
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kaveri valitti että se muovitappi painuu hanurin läpi uudemmassa...
     
  7. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D
     
  8. Hemi78

    Hemi78 Member

    -19 vuosimallia on olemassa pehmeällä penkillä säilytyslokeron kanssa sekä kovemalla (paremmalla) penkillä ilman säilytyslokeroa.
     
  9. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Mitenkä Sikitan äänenvaimentaja on pysynt konehuoneessa ja pohjamuovit palaneet.
     
  10. rjm

    rjm Pro x 550

    Hyvin on muovit palaneet
     
    Bouncer tykkää tästä.
  11. Ylipitkä

    Ylipitkä Active Member

    Tietäskö joku varmaks, mitkä hakaneulat -19 ID:ssä on vakiona?
     
  12. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Täytyy sanoa, että ehkä paras "vakio", mikä mulla on ollut. Mut joo sukset pitää vaihtaa ja voimalinja ei oo parhaassa mahdollisessa säädös. Iskareiden säätöjä pitää tuumata.
     
  13. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Juu samoilla linjoilla! Ylivoimasesti paras kelkka mitä on ollu! Vakiona aika pehmeä, mutta simmaamalla sai hyväksi, keulan 24nm jouset vaihtuu 26nm kun on vielä turhan pehmyt. RS racing servicen voimalinjalla remmin puuroutuminen ja kuumeneminen loppu ja hienosti kehrää!! Nyt 1200km mittarissa josta itse oon ajanu 600km.
    Pakoputki on hienosti kannakoitu pyramiidista, joka on jo kohta puhki! Tulee vaan mieleen että missä kunnossa toi putki olis jos joka metrin olis itse ajanu :)
    Vakio koropalaa koitin RS tangon kanssa, mutta on auttamatta liian korkea, patentointi siis jatkuu..
     
  14. moppeli74

    moppeli74 850 Rave Re -22

    Moi

    Täällä kans yks rautakoiran omaava, jolla kohta 1800 pompittu patikossa. Telaston iskarit simmattu huollon yhdeytessä kpm-tech:llä ja keulassa jäykemmät jouset, nyt alko alustaan löytymään eloa pienemmässäkin patissa.

    Onkos kukaan kokeillu löysempiä takapukin jousia, että auttaisko ne vielä tuohon perän satunnaiseen nakkeluun kaasua löysätessä. Muuten aivan makea kampe käskyttää. Jaa niin täälläkin pohjamuovit sulaa...
     
  15. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Ookko kokeillu hiasta pari napsua tiukemalle.
     
  16. moppeli74

    moppeli74 850 Rave Re -22

    No semmosta aattelin itekin seuraavalla reissulla kokeilla.
     
  17. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Laita sitten vähintään kolme napsua kerralla..siitä sitten vähennät/lisäät jos tarvetta.
     
  18. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Onko siinä erikseen säätöä hitaalle?
     
  19. moppeli74

    moppeli74 850 Rave Re -22

    Joo, ei oo erikseen säätöä hitaalle, ajatus oli vaan kokeilla tuolla yhellä säädöllä.
     
  20. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Mitä eikö niissä ole hitaan säätöä ollenkaan..laitakaapa kuva vaimentimesta.
     

Suosittele tätä sivua