Iron Dog 600R -19

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Teemu, 27/12/18.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Alustassa samat kepit kuin normi xrs, simmeissä ja jousissa eroa.
     
  2. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Häh onko ne jotku quick adjust 1-säätöiset ja nopeaa säädetään?
     
  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Näin oon ymmärtäny, saa korjata jos oon väärässä.
     
  4. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Näin. Easy adjust yhellä klikkerillä.
     

    Lisätyt liitteet:

  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Säätö on kaiketi nopean puolelle? Toisaalta sen tiedän että tuollaisen r-motionin kun saa itselleen sopivaksi ei se tartte kuin silloin tällöin hiukan maaston mukaan säätöä ja siihen tuo voinee olla ihan hyvä.
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Totta, joku talvi sitten Redshocks värkkäs mulle silloiseen Xrs:ään simmit niin kymppitonni mentiin hymyssä suin eikä haitannu vaikkei ollu ku se yks klikkeri.
     
  7. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Kyllä väittäisin että toi säätö on hitaalle puolelle.
    Satavarma en ole kun en ole kyseiseen ventiilin sielunelämään perehtynyt,mutta 2 säätöiseen olen.
     
    paikkari tykkää tästä.
  8. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Eiköhän se suntti vaikuta molempiin, eli hitaaseen ja nopeaan. Näin ainakin itse ymmärsin, mitä yhden -12 mallin xrs:n ekalla remonttion alustalla ajoin pakasta vaihto kuntoon asti.
     
  9. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    No sehän ei todista mitään vaikka 2 tuommoista kelkkaa oot ojanu vaikka kuuhun ja takas..nyt olikin kyse vain venttiilistä ja mitä säätönupikasta oikeasti tapahtuu.
    Ei mitään musta tuntuu fiiliksiä vaan faktaa pöytään.
     
  10. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    No käyttäkää näitä keksintöjä iskari setällä lääkärissä ja kysykää sitten mihin mikäkin suntti vaikuttaa.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Onko nuissa sitten jotain eroa vanhoihin missä yksi nuppi? Sehän vaikutti molempiin ja lynxillä oli molemmille oma. Näin minulle kerrottiin.
     
    peruna., Hemikoo ja Mika_R tykkäävät tästä.
  12. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Varmaan syytä tämänkin porukan seurata....lynx puolelta...


     
    Arwid Käkivaara tykkää tästä.
  13. moppeli74

    moppeli74 850 Rave Re -22

    Jep, niin kannattaa...

    Täältä lähtee koira hoitoon ens viikolla kyseisen vaivan takia, ja ei muuten oo tulossa mitään päivitettyjä osia vaan samoilla mennään.
     
  14. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Kyllä se nuppi vaikuttaa nopeaan ja hitaaseen! Ellei sitten joku suuruus ole mennyt niitä keppejä pilaan simmauksessa!
     
    Hemikoo ja Mika_R tykkäävät tästä.
  15. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Koitappas että avaat etupukkia vaikka 4-5 napsua! Rohkenen väittää että löysemmällä takapukilla se tulee entistä hullummaksi, ellet sitten ole joku 25kg kuski :)
     
    paikkari, LRacing ja Hemikoo tykkäävät tästä.
  16. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Täältä ilmoittautuu ensimmäinen, jolla äänenvaimennin sulattanut pohjamuovin ja sivuposkea.
     
    Hemikoo, paikkari ja Mika_R tykkäävät tästä.
  17. rs

    rs Lynssi

    No nyt kun tämä pakoputki asia on ajankohtainen ja tuli itseltäkin tarkastettua niin bingo, kyllä hieman sivuposki ja pohojamuovit sulanut ja kilsoja se pikkusen vajaa pari tonttua
     
    Nipademu tykkää tästä.
  18. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Siitä se lähtee. Päästään taas ponnistamaan, miten Bombardier hoitaa takuuasian. Parannettua vaimennintahan ne ei kerkeä tälle kautta saamaan, joten samanlaiset osat sinne laitetaan. Sama sitten edessä ensi talvena. No, onneks takuu on 4 vuotta :D
     
  19. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Mulla on ainakin pään mentävä reikä pohjassa ja kohta pyramiidikin puhki kun putki hinkkaa siihen vaikka laite on seissy taas tallissa kohta 3vko... Lähettäisivät RS pöntöt noiden tilalle niin ne pysyis kiinni. Toki sivuposkien sulaminen ei sillä korjaannu...
     
  20. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Ja kerkes mennä vielä toisenkin kerran. Mittarissa nyt 2700, eli n. 1200-1300 km kestää kerralla. Jos harventas sen verran, että vaihdattas vaan aina kauden alkuun ehjät katteet. :D
    Onneksi on se neljän vuoden takuu. Pitää vaan toivoa, että siihen mennessä muuttavat tuon äänenvaimentimen rakenteen.
     

Suosittele tätä sivua