Voimansiirron setupit

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä JariG_, 21/12/07.

  1. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Julkaisu tehty 4. huhtikuuta. Ajoin säätöjä vielä kesäkuun puolessa välissä, mitkä on käytössä nyt myytävissä kiteissä. Pitäiskö nykypäivänä poistaa vanhat asiat sitä tehen kun uusia tehään?

    Kyseisen julkasun jälkeen on siis tullu uudet painot mikkä menee 2020 850 settiin ja se vanha keveämpi peruspaino on 800 kitissä. Ja mulla taas on 2021 setti työn alla tänä talvena ja 800 teen vähän tuotekehitystä vanhan 850 kitin pohjalta.

    Homma on uutta ja kehittyy kokoajan, varmasti sekä informaatio että tuotekehityksessä on työtä ja tulee olemaanki niinkuin kaikessa kehittyvässä bisneksessä on.

    Nämäkin asiat selviäisi hyvin helposti kysymällä asianomaisilta.
     
    Driver, möykkä ja Alvii tykkäävät tästä.
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Tässähän tätä kysellään ja selvitellään. Asian osaisiin on minusta jo oltu tarpeeksi yhteydessä, kun myyjäliikkeestä ostettu. Olisko aiheellista vähän informoida, että missä mennään, eikä vain mainostaa DRT-kittiä vaikka aikaisemnat versiot sisältävät jotain ihan muuta kuin uudet. Tyhjää säätöä, vaivaa ja epäselvää näiden osalta.

    Saa näköjään olla tarkkana mitä ostaa. No oma kelkka onneksi kiskoo ranteita, eikä tarvinnut siihen kallista kittiä. Kokeilen kyllä ja annan palautetta, kun pääsen 850 DRT testaamaan.
     
  3. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Valittaako FFoxi esim vaikka autossaki olevasta virheestä tai viasta vain nettiin ja toivoo sen sillä tulevan kuntoon? Mulla on kyllä yleensä asiat tullu kuntoon aika paljon paremmin myyjäliikkeen kuin intternetin kans.

    Minähän olen vain testikuski drt:lle ja hyvää hyvyyttäni täällä vastailen sen mitä ite tiän jota sitäki muualla ihmetellään miten kehtaan edes vaivautua kun selvästi hakemalla haetaan jotain syytä valittaa. Tuolla sun ajattelutavalla me kaikki ajettais vielä hevoskärryillä. :D
     
    Viable, pezq^, Seiti ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  4. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Olin vain ymmärtänyt asian todellakin väärin, kun kuvittelin että olisi kalliilla myytävään kittiin haettu säädöt valmiiksi ja maksavan asiakkaan tarvii vain ajaa. Olin pahasti väärässä ja halusin tuoda asian täällä esille(missä kittiä mainostetaan ja kehutaan), ettei muille jää harhakuvitelmia asiasta. Olkaahan tarkkana mitä ostatte. Eipä muuta.
     
  5. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Tähänkään tapaukseen ei ole vielä tullut niitä lisätietoja mitä on pyydetty ja on annettu puhelinnumerot ja kaikki asian selvittämiseksi. Lienee sekin kertoo jo mitä tässä haetaan.

    Kitit on kehittyny aika paljon noista ensimmäisistä mistä tässäkin tapauksessa näyttäis olevan kyse ja halusin tämän asian tuoda esille.

    Ja mitä tässä oon ehtiny jeesata semmosia käyttäjiä jotka oikeasti apua haluavat niin aika monesti on löytyny syyt ihan muualta ko ite kitistä. Varsinkin vanhempien laitteiden kanssa. Tokikaan en sitä sano etteikö vois olla kitissäkin sanomista, ihmiset näitä tekee ja kaikki on mahdollista. Yleensä kyllä myyjäliike on näihin virheisiin reagoinu hyvin jos vaan haluttais asia selvittää eikä vaan mustamaalata tuotetta netissä.
     
  6. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kirjoitin vain siitä mitä olen itse kokenut tähän asti. Täällähän ei kestä kertoa kuin hyviä juttuja. Kaikki palaute, kun ei aina ole positiivista. Tuon kyllä ilmi jos/kun asiaan saadaan parannusta ja kehun kun siihen on aihetta. Laitehan ei ole minun, mutta uskoisin, että asiaa koitetaan hoitaa. Hyvä että testattiin laitteita keskenään, niin ei jäänyt asia tähän ja hommat pelkän perstuntuman ja arveluksen varaan.

    Palataan näihin juttuihin, kun saadaan taas ajettua kamppeita.
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kyllä itsekkin olen ollut siinä ymmärryksessä että näitä 800 drt kittejä on vain se yksi. Hyvä kun tuli selvyyttä asiaan. Luulisi että puuttuvat jouset saa soittamalla jos maksanut saman hinnan kuin valmiista setistä.
     
  8. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Ja minä taas yritän löytää syytä siihen miksi tuollainen käytös on jossain laitteessa mutta hankalapa sitä on ilman mitään tietoja löytää. Kyllä mie olen siinä uskossa että negatiivinen palaute kehittää kaikista parhaiten, mutta siinäkin on eroa mustamaalaamiseen.
     
  9. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    2019 kaudelle yksi, 2020 kaudelle yksi joka ei ole sama kuin 2019 ja 2021 kaudelle tulee taas kehitystä. Sama homma 850 kitillä. Ihan samallain mun mielestä kelkkamerkit kehittyy vuosi vuodelta noin ninku esimerkkinä. Samoten muidenkin valmistajien säätö/viritysosat.
     
  10. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joo varmasti kehittyy ja hyvä että kehittyy. Olen kuitenkin kuvitellut että kittejä oli vaan yksi kun luulin että 800 kitti tuli vasta tälle kaudelle. Ilmesesti vanhat kitit jää myyjille roikkumaan eikä niitä automaattisesti päivitetä uusiin vaan myydään järjestyksessä pois.
     
  11. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Voit nuo mustamaalaus jutut vetää vessasta. Kaverin kans oli juttua jo kesällä 800 pron voimansiirron osalta, kun haluaa räväkkyyttä ja keulan kevennystä laiskaan käytökseen. Minä ehdotin hänelle DRT kittiä, kun sitä niin täällä hehkutetaan. Olen sitä myös ehdottanut muille, joiden kanssa tullut nämä asiat puheeksi, myös täällä palstan porukan kesken YV:llä.

    Palaute palautteena ja mielipide/kirjoitukset muuttuu, kun siihen tulee aihetta. Se vain on nyt tuon osalta selvää ettei siinä tapahtunut muuta, kuin paheni ääni.
     
  12. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Kyllä sitä ensimäistä 800 kittiä sai jo viimetalvena. Minä en sen kummemmin tiedä myyntipuolesta miten niitä lähtee, siitä kannattaa olla myyjään yhteydessä. Säätöjutuissa sitten yhteys minuun kun kuitenkin vain testikuskina toimin.
     
    Viimeksi muokattu: 29/12/19
  13. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Minä yritin kysellä lisätietoja asiasta kun tuo ei normaalia ole, että saataisiin selviteltyä mistä asia johtuu. Sieltä päästä ei ole asiaan reagoitu toisin kuin täältä päästä vaan sama huutelu jatkuu ilman yritystä selvittää asiaa. Se on mun silmään mustamaalaamista eikä palautetta. Kukin tieten tyylillään.

    Oikein kyseisen kelkan käytös ei missään nimessä ole ja kitti on kuiten viimetalvena ajettu säätöihin vastaavalla laitteella ja siihen juurikin tuli räväkkyyttä ja leikkisyyttä lisää aika reilustikkin.

    Kannattaa varmaan katella putken puolelle jos ääni on pahentunu, voimalinjalla kun ei hirveästi ole siihen vaikutusta.
     
  14. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ihan rauhassa vaan. Ilmoitellaan, kun asia edistyy. Välitin sinun numeron kaverille, niin varmaan soittelee, jos kokee tarpeelliseksi. Kiitos avun tarjoamisesta.
     
  15. rikzuu_

    rikzuu_ Polaris khaos 3”

    Ja kyllähän tuon kelkan pitäisi muuttua drt kitillä vaikka sulla olis vakio jouset siellä. Nyt joku mättää. Onko kytkimen kannen pusla kunnossa? Jos Ei niin ei pelaa oikein silloin. Ja sen saa tosi helposti rikki. Ja itse olen hesbalta kysyny drt kitistä suoraan jos on Ollu joku probleema ja itsellä ei tarvinu ku nakata osat paikalleen. Painovarteen tuli oma perussäätö ohje ja sillä kyllä on pelannut. Niinkuin kerroin niin vakio vs drt hilppeillä olevaa khaaosta oon päässy testaan ja ne on ku kaks Eri kelkkaa.
     
  16. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Terve, mulla on Pro rmk 850 -19, 155"/3". Mikäs se nyt olis semmonen valmis kitti jolla tulis mukavasti räväkkyyttä peliin?
     
  17. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Valmis kitti varmaan tuo drt. Ei ole kokemusta enkä tiiä miten muuttuu.

    Ittelä meni kerrasta voimalinjan palikat nappiin. Eipä tuo mitään tähtitiedettä ole vaikka aluksi oli itellä iso kysymysmerkki päänpäälä että mitä helevetin numeroita net nuo on. Jos tietää mitä kelkalta haluaa niin aika lookisesti sen myös helposti sellaseksi saapi. Hipostelut sitten erikseen... Hintaa tuli omalle setupille 190e

    -painot
    -helixi
    -jousi

    Vanhat painot myin joten siitä laskin myös hyvityksen hankintojen hinnalle.
     
  18. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Moi,

    Milläs numeroilla nuo sinun osat on ? Ja mistä löytää tuon drt?

     
  19. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Emmie ala täälä sanomaan mitä mulla sielä on. Siittä tulekko sanomista ja tussien kaivelua ja lautasten kiillottelua ja luistaa koko topiikki taas sen jälkeen. :D

    Tuolahan paljonki kyllä kerrotaan mitä porukka on sinne laittanu. Sieltähän saa jo hyvin suuntaa. Mie tuolta fasesta kopsasin yhen jossa oli perustelujaki niin pääset hökölle mitä mikäki numero vaikuttaa.
     

    Lisätyt liitteet:

    andyman ja julli tykkäävät tästä.
  20. PoHe

    PoHe Well-Known Member


    Drt kittiä myy ainakin oulussa RS Racing Service. Laita vaikka facen kautta viestiä sinne jos tuo kitti kiinostaa.
     

Suosittele tätä sivua