Yamaha RX-1 SP/GT/Warrior/Mnt -06----->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 21/12/05.

  1. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Juu taisi niihin joku päivitys tulla 07 malliin. Oiskos ollut myös 06 erilaiset ne lämppärit siellä kahvojen sisässä. Mä vaihdoin 2005 vuoden räksään 2006 bad boy vectorin sarvet tuppineen. Bad boyssä ne ainakin oli ollut rinnan kytkettyinä ja jouduin ottamaan ne pistokkeet pois ja laittamaan ne sarjaan niin kuin vanhemmissa yamahoissa on samoin oli vielä 2005 räksässä ne omansa. Mietin että mitenhän nuo mahtaa lämmetä niin ihan hyvin nuo toimi ainakin minulla.
     
  2. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Taidan kokeilla laittaa ledi polttimot ajovaloihin kun näemmä foorumin tyypeillä taannoin xenonitkin auttaneet vähävirtaisempina että piisannu kahvoille paremmin sähköä.

    Sikäli ei tartte kovilla pakkasilla taretakkaan kuhan lämpiäis ees plussakeleillä :D
     
  3. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Kylmillä keleillä olen ajellut tankorukkaset/ pussit paikallaan. Tarkenee ohuemmillakin hanskoilla. Ilman niitä jos ajelee niin kunnon kinttailla tarkenee, mutta ne ei ole nopeassa ajossa mukavimmat.
     
  4. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Tankorukkaset on kyllä ollut yhdessä edellisessä kelkassa, enkä huonona ratkaisuna pidä niitä.

    Kyselin tässä nyt kuitenkin millasta konstia on olemassa että sais lämmitystehoa nuihin MY06 RX1:n kahvoihin?
     
  5. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Joskus oli tarjolla rapakon takaa lisäbokseja jolla sai kahvat heti lämpiämään, vakiona lataa ensin akun täyteen ja sitten alkaa kahvat lämpenemään. Ei tullu boksia silloiseen warrioriin kun 35W xenonien vaihto auttoi ongelmaan.
     
  6. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    No akku lie äkkiä täynnä kun lämpimässä tallissa säilytys. Led-polttimot kuitenkin tuloillaan kokeeksi.
     
  7. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Minulla ledit warressa viime talven, mutta eipä tullut ajateltua olisiko lämppärien teho parempi. Pitääpä ajatuksen kanssa testata. Apexissa minulla xenonit ja siinä kahvat lämpiää paremmin, mutta taitaa olla vastuksetkin paremmat?
     
  8. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Ajokokemus lumella nolla, mutta ärsyttävän äkkinäinen tuo kytkentä tuomoseksi herrasmiespeliksi. Tämähän lie ominaisuus ja lääkkeet varmasti keksitty, resepti puuttuu vaan..?
     
    Viimeksi muokattu: 16/11/20
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Se on kato semmonen peli ettei sillä pysähdellä joka paikkaan vaan yhdellä ajolla tankki tyhjäksi, hanski58:lla luultavasti on lääke tuohon.
     
  10. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vähän vaikea toteuttaa ellei asu Inarijärven rannassa:D
     
  11. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Hanskilla varmaan niksit painoihin yms, mutta itse vaihdoin warreen astetta pehmeämmän jousen kytkimeen. Hyvä jos reiteillä ajelee, mutta ongelmaksi muodostui ajo umpisella tai järvellä. Lähti pehmeästi liikkeelle, mutta ummessa voima loppui.
     
  12. Motomeisseli

    Motomeisseli Well-Known Member

    Eli vielä tuosta sähköisestä Öhlinssistä, mistä tiedätte että se säätö toimii ?
    Johdot ehkät ja napista painelen ja näytön mukaan palkit nousee mut tapahtuuko iskarissa oikeasti jotain ?
    Mites onko tietoa jos vaikka johdot poikki niin missä asennossa säätö on ilman sähköjä ?
     
  13. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Muistaakseni ollut puhetta, että ilman sähköä jäykimmillään, mutta mikäpä sen jäykimmälle vääntää jos johto katkeaa säädön ollessa löyhimmällä?
     
    Motomeisseli tykkää tästä.
  14. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Ei mene jäykimmilleen kun johdot poikki. Johdot kun poikki niin mittaristoon ei syty iskarin kuvaa ja sitä säätöpalkkia. Niillä joilla se on jälkeen asennettuja johonkin kaasari monoon niin siinä tulee mukana se erillinen pieni näyttö jossa on ne säätönapit, siihen tulee digitaaliin näyttöön error teksti jos sähköjohto tai magneettiventtiili on rikkoutunut.Aikoinaan tekivät niihin sähköisen säädön tilalle käsisäätöklikkerin ja niiden kans saatiin shimmittämällä hyviä säätöjä niihin öhlinsseihin ja ei ollut sähköjohto ja magneettiventtiiliongelmia.
     
  15. Motomeisseli

    Motomeisseli Well-Known Member

    Eli kun mulla tulee näyttöön iskarin kuva ja saa palkkeja säädettyä niin voi todeta että se toimii ?:)
     
  16. jämy78

    jämy78 Well-Known Member

    Näin se on. Näyttöön ei tule mitään kun johto poikki. Kyllä sen ajossa huomaa kun säätää jäykimmälle tai löyhälle. Onhan nuo rx1 ja warriorissa minulla pelannut jo muutaman kymmenentuhatta kilometriä. Johdot olen suojannut warriorissa vesiletkulla ja vahvemalla kaapelilla. Rx 1 toistaiseksi pysynyt ehjänä.
     
  17. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Minulta löytyy vielä muutama servo siihen monoiskariin, ostin aikanaan viimeiset Hollannin varastosta.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Onkohan kuin kallis mötikkä, kaverilla rikki.
     
  19. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Katotaanpa kun joudun takaisin etelään.
     
  20. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Häh, meinaatko lähtee takas:cool:
     

Suosittele tätä sivua