SnoPro 600, CC/Stock/Open

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä wolle, 23/5/08.

  1. juhakarju

    juhakarju Member

    Mitkä olis hyvät paineet keulan pumpuille millä ois inhimillistä ajaa kovaa ja vähemmän kovaa tuolla reiteillä?
     
  2. Jese

    Jese Well-Known Member

    Riippuu toki simmeistä mutta nuissa omissa oon pitäny 120-140psi ja 75-90psi.
     
  3. Sibbe

    Sibbe Tiimipäällikkö

    Käsittääkseni noita -17 malleja ei vieläkään ole saatu metsässä toimimaan. Paltek Kemijärvellä on nyt saanut -19 malliin ohjelman toimiin. Mutta tuo -17 ja käsittääkseni -18 mallit kannattaa jättää välistä. Tai mitä kukin elämältään haluaa :D
     
  4. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Minulta sais nyt rivakan kisapelin alle.
    Sären vielä itteni tuon kanssa, ni vähempikin ruuti riittäis. Ja tuoreöljyvoitelu :D

    Pienenisköhän polttoaineenkulutus, jos suuttimia pienentäis. Ilman että muut toiminnan sujuvuus kärsii.
     
  5. juhakarju

    juhakarju Member

    Millasesta aineesta pitäs olla tuo etupukin iskarin alempi akseli että sais kestämään suorassa?
     
  6. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Muistaakseni tuolla edessä pitäisi olla telapyörät...
    Muistaako joku tuleeko sisä vai ulkopuolelle liukukiskoa..tuossa jousen etupuolella ehkä näkyy paikka missä olleet. Molemmat jääneet viime tai sitä edeltävälle reissulle o_O
     

    Lisätyt liitteet:

  7. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Moc410 kun teet niin alkaa kestämään, mulla olisi valmiina jos on saman paksuinen kuin muissakin malleissa, jos eri kokoinen niin tehdään sopiva. Laita yv jos kiinnostaa.
     
  8. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Oiskos kellään nakata kuvaa tuosta telastosta niin tiedän että puuttuuko tuolta telapyörät ulkolaidalta vai sisästä..
    ja saa kertoa jos jollakin kaupata moisia akseleineen/kiinnikkeineen..
    Vuosi sitten käytin tuon pois ja liimalla kasasin kaikki mutta ei enää ole muistin päällä että mitä tuolta puuttuu...
     
  9. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Ei oo mulla ainakaan koskaan ollut rullia tuossa kohtaa vaikka siinä selvästi paikka onkin. Mulla on itellä raapija tuossa kiinnikkeiden reijässä ja hyvin on liuvut kestänyt.
     
  10. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Jeps..on mulla ollut muistaakseni rullat tuolla edessäkin..oiskohan ne sitten olleet sisäpuolella...jälkien perusteella kyllä olleet paikoillaan...
     
  11. micatf7

    micatf7 ARCTICCAT

    Eikö ne ole ulkopuolella.
    Taitaa lisäsäiliö häiritä sisäpuolella.
     
  12. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Aivan..niinhän tuo näyttäs kun katsoo tuota profiilia mikä jäänyt tuohon liukukiskoon..nyt kun joku tarjoaisi kohtuurahalla noita ostettavaksi..;);)
     
  13. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    turha kapistus tuossa kohalla
     
  14. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Meinaatteko että pärjäilee jos takaiskarin kohdilla on rullat sisällä ja kääntöpyörät..eli alhaalla vain takana 4 kpl?
     
  15. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Mulla on tuossa kohti rullat kyllä.
    Saattaa se vähä helpottaa liukujen kulumiseen...
     
  16. micatf7

    micatf7 ARCTICCAT

    No Heikki meinaa että saa myytyä liukumuoveja.
    Nuittenki jälkeen kuluu selvät kolot
    Ennen seuraavia rattaita.
    Jos vähäki reitillä ajelee.
     
  17. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Rullan takaa kuluu kololle aina muovi. Minusta taittopyörät ja antistapit ainoat mistä hyötyä.
     
    TeHo ja Seiti tykkäävät tästä.
  18. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Onko ketjukotelon öljyjen vaihossa mitään erikoista?
    Kansi irti, öljyt pois, kansi kiinni ja uudet tilalle.
     
  19. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Ku ei oo niitä antistabbejakaan..
    No pitää tuohon keulille jotain keksiä..
     
  20. turboapc

    turboapc Well-Known Member

    Eipä siinä muuta taida olla..
     

Suosittele tätä sivua