Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Toimiva ratkaisu tuo lisäflekti, jos ajelee naakimalla.
    Soita Henergyn Henrylle, siellä taisi olla hyllyssä.
     
    petes88 tykkää tästä.
  2. Heino

    Heino Member

    Kiitos
    Jatkaakohan flekti kylmästä käynnistyksen lämmittelykäynti aikaa? Ja toiseksi tuleeko kelkasta raskaskeulanen, koska flekti tulee keulaosaan?
     
  3. Heino

    Heino Member

    Tykkään muuten winteristä. Olen ajanut sillä kohta 3000 km.
     
    Värjäri tykkää tästä.
  4. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No kyllä se vähän hitaammin kylmästä lämmöt nousee kun nestetilavuus kasvaa ja jollekki tuo keula painoa niin paljon että ajaminen on mahdotonta (niille joille starttikin on liikaa ja alustassa liikaa rullia) mutta tuskin tulet itse painon lisäystä huomaamaan
     
  5. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Juuri näitä tarkoitin. Laitan nyt testiin kevääksi.
     
    Justi ja Värjäri tykkäävät tästä.
  6. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Teinpähän hiukan lastua:rolleyes: DSC_1934.JPG
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jaa ratkaisitko tuo p€£@#$%%n puslaongelman ihan itse?:D.
    Kyllä ne tälle vuodelle jo tunnostaa katastrofiksi kutsuvan ongelmien määrää ja se että ei ole vuosimalli riippuvainen.
    Jännästi oli muuttunut 18 vs 20 mallien rattaiden koko kotelossa, mutta välityssuhde ei välttämättä ole muuttunut pikaisella vilkaisulla
     
  8. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuo on suunniteltu jo reilu pari vuotta sitten, amerikanmaalta nuita on ollut myös saatavana jonkun aikaa.
    Kuulostaa nuilla isommilla verstailla olevan tuota puuhaa yli oman tarpeen niin nysväsin tuo itelle, aihiohan tuo vielä on tuossa kuvassa, öljyreiät ja prikat tulee lisäksi.
    Orkkis olikin jo aika surkeen näkönen DSC_1940.JPG
     

    Lisätyt liitteet:

  9. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Jos tosissaan mietit, Laita 2-3kg paino kiinni etupuskuriin, niin saat testattua. Ei se siitä huonommaksi mene.
    Jos vaikuttaa huonolta, niin tankkaa jatkossa 5L vähemmän.

    Nämähän on niin painavia laitteita, että 10kg muutos on lillukanvarsia... :D
    Ne on erimerkit, joissa gramma tai kilo on suunta kohti ylipainoa.
     
    janzka, T-Cat, M.E.A ja 3 muut tykkäävät tästä.
  10. Moottorikelkkailija

    Moottorikelkkailija LYNX XTERRAIN RE 900 ACE TURBO R 2024

    Harkitsen tämmöisen 137-146 pitkän Jammun ostamista joko uutena tai käytettynä. Onkos näisså jotain heikkoja kohtia, jotka alkavat vikomaan kilometrien kertyessä? Olis hyvä tietää, varsinkin, jos käytettyä ostaa....
     
  11. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Laakerit, vetopuolelta ylärattaan sisäpusla, kytkimestä rullat, varin rullat, suksen puslat, iskarin holkit, alustan holkit, alustan akselit jos huonolla rasvalla

    Kymppitonnissa kato nuo ainakin.
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Takarunko ja näköjään tuo yläratas, tosin taitaa minun ex kelkassa olla jo 13tkm lasissa, liekköhän vaihdettukaan... Vakaajia on mennyt tämän runkoisista.
    Edit: joo iskarin puslat voi olla loppu 10tkm kohdilla, mulla nuo aftermarket kalikat voimansiirrossa kestänyt
     
  13. Moottorikelkkailija

    Moottorikelkkailija LYNX XTERRAIN RE 900 ACE TURBO R 2024

    Kiitokset tiedoista
     
  14. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Mulle vaihtoivat nyt takuuremontin yhteydessä ylärattaan. Oli pientä klappia ollut booreilla ja kuiten kilometrejä tasan 2000km
     
  15. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Niinkuin aiemminkin olen sanonut, ylärattaan pusla kuluu nopeasti liian kireäksi kiristetyllä ketjulla.
    Tästä sitten aiheutuu melkeinpä kaikki pakkirattaan suttaamiset... Ai mistäkö tiedän.
    Hanski teki itse puslan, Henergyltä saa kohta valmiina.
     
  16. Busse-

    Busse- Commander ltd 600R ZR 120 Nordik 377R

    Antaako tuo ylärattaan vika mitään varoitus merkkejä vai meneekö kerrasta?Omalla kelkalla ajettu joku 1500km ja kerran rääkässyt edestakas pakitelun jälkeen pahasti.Ilmeisesti servomoottori ei ollut pukannut pykälää silmään kunnolla.Muuten kyllä pelaa moitteita.Onko näitä menny millaisissa kilometreissä?
     
  17. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Mulla ei mitään tuossa hajonnu, ajankuluksi ja oman mielerauhan vuoksi aukasin ja tein uuden puslan, hieman samalla tutustuin tuon keksinnön voimansiirtoon ja katselin nuo kuluvat paikat, nyt ajettu jotain 4500, tuossa pakkirattaan puslassa kyllä suunnitelijalla ollu hieman sumee päivä, yksinkertaisesti jo pelkällä pidemmällä holkilla saadaan tuo kelluva ratas tuettua ja kun se alkaa kulumaan niin sehän ei enää korjaannu itsestään, kartioksi oli menny pusla ja pinnassa rupea..
     
  18. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Praudli enkineerd in Ammeerika. :D
     
    Zombie ja bavo tykkäävät tästä.
  19. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Mahtaako näihe saada jarrukahvoja ku osat muuteki kortilla:D
     
  20. x skodoo

    x skodoo yamaha winderi

    vielä tuosta puslasta,mulla 7500 km eikä vielä menny,malli 17
     

Suosittele tätä sivua