Vakuutusasiaa

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä vaarikka, 1/12/15.

  1. Mickelson

    Mickelson Well-Known Member

    On osa porukkaa saanu aika hyviä tarjouksia.. Niissä monesti näkyy olevan sitten joku keskitys pakko tms. jossa otetaan sitten muilla vakuutuksilla alennukset takas.. Mutta kyllähän se aika monelle uuteen sporttikelkkaan kasko jossain 750 €-1000 € hujakoilla /v ja omavastuu mällin sattuessa 500 €-1000€. Nuilla hinnoilla kannattaa ajaa kerralla sitten kunnon mälli. (huumoria)

    Lisäys; Katsoin IF:istä oman Axys 850 liik. vak + kaskon hinnan = 1536,10 €/v. Voihan tuohon vaikuttaa liian raskas vakuutushistoria. Reilun parinkymmenen vuoden aikana useamman ajoneuvon vakuutuksista korvattu tuona aikana muistaakseni 1 tuulilasi. :rolleyes:
     
    Viimeksi muokattu: 3/2/22
  2. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Näyttäs, että 25€ maksaa kevään viikon ajot ihvissä. (tuo on minimimaksu näköjään LV).
    Xituttaa vaan, kun mainostavat neekereillä palveluitaan, sama näyttäs toistuvan Tapijolassakin.
    Ei taida olla mitään Suomalaista firmaa enää...??
     
    Broadspeed tykkää tästä.
  3. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Huvikseni katoin winderin vakuutuksen tuola if:ssä. Liikenne- ja täysikaskovakuutus: `~660€ / vuosi... Pitääköhän kutinsa... Näköjään vakuutus korvaa mikäli teknisen vian johdosta jää kairaan...

    Lähitapiolas samaan yksilöön ja valinnoin: ~1330€ / vuosi... Kasko ei korvaa kairasta noutoa..en ainakaan huomannut mitään mainintaa.
     
    Viimeksi muokattu: 6/2/22
  4. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Kyl se hinta pitänee paikkansa. Kaverilla oli 250e hujakoilla vuosi Sidewinder liikenne + osakasko. Itellä taivaan vanha rx1 ja samaaluokkaa siinäkin. Herrasmiesmerkki ainoa yhteinen tekijä. Kuskien ja ajokkien ikäero oli 15 vuoden luokkaa..
     
  5. JanneR

    JanneR Well-Known Member

     
  6. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Ite just katoin sidewinderin vakuutusta IFistä nii täyellä kaskolla 1959,14e/v.. teillä varmaan joku keskittämis alennus??
     
  7. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Itellä ei yhtäkään vakuutusta if:ssä.... o_O
     
  8. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No jopas on.. kai mie oon nii poikanen sitte:D
     
  9. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Ehkä juurikin noin.. ompa yks hyvä pointti tässä ikääntymisessä :cool:
     
    Nebwy ja petes88 tykkäävät tästä.
  10. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Se taitaakin olla ainoa... Ei pysty enää edes juopottelemaan kunnolla kun pelottaa jo alussa se kohmelo:oops:
     
    Kamppi tykkää tästä.
  11. Nebwy

    Nebwy Lynx RE 600 R Enduro 2022

    Harjoittelun puute:D
     
  12. jussih4nk

    jussih4nk Well-Known Member

    Mäkin katoin sidewinderiin ifiltä täys kaskoa ni 1600e ja rapiat... Lähitapiolalta sama 1400e. En ny eurolleen muista noita summia..
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Nappasin 19? Mallisen myynnissä olevan Winderin kilvet netistä ja syötin tiedot laskuriin Ifllä. 533,38€ liikenne ja täyskasko minun tiedoilla.
     
    Vesukka tykkää tästä.
  14. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Vanahus.. laitamma sinun nimhin:D paljon se näemmä tuo ikäki tekee.. halvimmalla tais mulle taas olla fenniassa ja siltikki jäi päälle tonnin, oliko 1056e
     
    T-Cat tykkää tästä.
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Laitetaan vaan, avaimet mulle ja säilytyspaikka ja minun katos?
     
    FFoxi tykkää tästä.
  16. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Ostin iffin vakuutukset 2 kelkkaan.en ottanut trafilta liikenne käyttöön.lasku tuli silti..kolmas kelkka meni seisomaan 20.4 maksettu kesäkuuhun . aikovat siltikin lähettää lisälaskun 38€.umpi paska yhtiö ei kannata sekaantua
     
  17. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Ei taida trafilta mennä tieto IF:lle että otat/poista kelkan liikenteestä. On oltava suoraan yhteydessä yhtiöön. Sama homma monessa muussa yhtiössä.
     
    Hemikoo ja T-Cat tykkäävät tästä.
  18. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    LähiTapiolan kanssa kyllä itellä toiminut tuo liikennekäyttöön otto/poisto ilman erillistä ilmoittamista vak.yhtiölle.
     
  19. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Tämä kannattaa huomioida muidenkin. Taisi olla nyt talvella kova kampanja IF:llä kelkkavakuutusten kanssa. Jouduin kolmesti selittämään, eri myyjille, miksi en vaihda muiden vakuutusten kanssa IF:n kelkkavakuutusta :)
     
  20. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Meijen kelkat vaihettii ifille talvella ja oon tyytyväinen ei tarvi murehtia liikennekäytöstä poistoilla samal toki meni paku ja mönkijä kanssa ifille:)
     

Suosittele tätä sivua