Polaris Issues Stop Ride / Stop Sale for Model Year 2021-2023 MATRYX, 2015-2022 AXYS, and select Mod

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Antsa, 31/8/22.

  1. sandelss

    sandelss Indy XC 600 129" -20

    Eilen sain omani joten ei muuta ku kovaa ajoa taas!
     
  2. jurmala800

    jurmala800 Member

    Ai Motolle olivat saaneet osia? Mulla on tuohon Letecille sovittu aika ens viikolle, ei ainakaan osien puutteesta oo (vielä) soiteltu? Johtaja sielä syksyllä jo puheli, että oli pannu läjän päivitysosia varaukseen kun oli porukalle alkanu näitä kirjeitä tippumaan....
     
    Basso58 tykkää tästä.
  3. Riiviö

    Riiviö Polaris

    keljon konehuollossa sain omaani jo tankkipäivityksen -22 slash isolla ruudulla
     
  4. sandelss

    sandelss Indy XC 600 129" -20

    Enpäs hoksannu että Letec tekee kans noita. Juu olivat vihdoin saaneet osia, kauan kyllä meni siitä ku ne tilattiin ja oma kelkka oli toki ekojen joukoissa siellä valmiiksi odottamassa korjausta.
    Huhtikuussa vein muissa asioissa takuukorjauksiin kun käynnistimen ja kytkimen jousi oli poikki. Sitten tuli tää kampanja ja nyt jo sai vielä samana vuonna takasikki...
     
  5. jarimakela

    jarimakela Member

    Joo noi meidän switchbackit oli kanssa aika tuoreita eli ’22 otettu käyttöön helmikuussa ja ylivuotinen ’21 otettu käyttöön tammikuussa. Isommalla navinäytöllä tai ei noita taida muita ollakaan.
    Nyt sitten vaan kunnon ajoa koko talvi :)
     
  6. -jiipee-

    -jiipee- Khaos Slash 155”

     
    BRP-Lynx ja kikoske tykkäävät tästä.
  7. H-pux

    H-pux SBA 650

    -21 Switchback Assault, tankkipäivitys tehty Keljon konehuollossa 26. päivä.
     
  8. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Tänään tehtiin jarrupäivitys. Saa nähdä miten toimii ajossa.
     
    Mika_R tykkää tästä.
  9. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Mulla ois maanantaina.
     
  10. member

    member Polaris khaos slash 146 850

    Ootko vielä ehtinyt kokeileen missään miten vaikuttaa ajoon? Eioo omaa tohtinu viedä vielä :D
     
  11. jarimakela

    jarimakela Member

    Onko teille muuten täytetty tankki osana tuota tankin päivitystä?
     
  12. H-pux

    H-pux SBA 650

    Mulle lisättiin polttoainetta sen verran että "LOW" -valo ei pala, muistaakseni 6 litraa. Kuulemma korjauksen testaus ja tehtaalle lähetettävät korjaustiedot, valokuvat ja mitälie vaatii sen.
     
  13. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Tä!? No jos tankki täynnä sen huoltoon vie niin kyllä se sieltä tankki täynnä on takasinki tultava! Eli ei huolto voi bensoja pimittää tuon takia, sen verran oltava mitä oli ennen takuupäivitystä
     
  14. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Tänään sain XCR:ään tankki päivityksen. Tankki oli täynnä mennen tullen kun olin epähuomiossa vähän ajanut. Varmaankin saattaa saada muutaman litran bensaa jos tankki tyhjänä vie.
     
    petes88 tykkää tästä.
  15. Joni732

    Joni732 Lynx Rave Enduro 600cc -24

    Hitaasti tuntuu oulun tarvikkeen jono purkautuvan tai sitten niitä osia ei vaan ole. Noh aamulla kokeilin soittaa jos raahessa ois osia, no olihan siellä ja ens viikolle sai ajan!Jospa sitä pikku hiljaa pääsee ajamaan! - 22vm khaos 146" pikkumittarilla niin tähän ei vielä ollu jarrusoftaa kuulemma saatavilla.
     
  16. Vikakoodi

    Vikakoodi Sachs 280, Rotax 377, 800 CFI, Patriot 850

    Jos oikein ymmärsin, niin Oulun Tarvikkeella oli 160 jonossa. Kyllä siinä hommaa riittää.:D

    Ite sain näppärästi tankkipäivityksen huollon yhteyteen.
     
  17. Smasher

    Smasher Well-Known Member

    Mulle soittelivat aikaa viime viikolla Oulun Tarvikkeelta, olin muistaakseni jonossa seitsemäskymmenes jotain.
     
  18. Jaape

    Jaape Well-Known Member

    Viime viikolla sähköpostilla kysyin, jonossa sijalla 17.
     
  19. Smasher

    Smasher Well-Known Member

    Mikä kelkka, eikös sillä ollut jotain vaikutusta? 600 Indy itellä.
     
  20. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Olikohan niin, että korjaussarjoja on kahdeksan erilaista. Indy XCR:n pussissa oli muovinen klemmari, jokin tiiviste ja pultti. Ilmeisesti Pro Ride aikaisiin vaihdetaankin jo bensapumpusta lähtien kaikennäköistä.
     

Suosittele tätä sivua