Polaris Issues Stop Ride / Stop Sale for Model Year 2021-2023 MATRYX, 2015-2022 AXYS, and select Mod

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Antsa, 31/8/22.

  1. Jaape

    Jaape Well-Known Member

    -20 khaos
     
  2. -jjani-

    -jjani- Polaris 146" SKS

    Minä soittelin reilu 2viikkoa sitten oulun tarvikkeelle ja sillon olin sijalla 50 ja pyrkivät tekemään tämän ennen vuodenvaihdetta. Ei kuulunut niin eilen soitin niin sijalla 20 ja tällä hetkelläkin jo ajat menee tammikuun lopulle. Liekkö lupasivat että vuodenpäästä vuodenvaihteeseen mennessä
     
  3. Joni732

    Joni732 Lynx Rave Enduro 600cc -24

    Se lista homma on minusta ihan höpöhöpö hommaa eise mene järjestyksessä. Siinä on niin monen erinlaista kelkkaa ja vuosimallia se menee sen mukkaan mitä osia on saatavilla ja sitten ottaa mistä kohin vaan. Olin listassa alussa numerolla 170+ ja oisin saanut sieltä ens viikolle ajan ku tiistaina soittelivat sieltä. Ja kaveri oli alun perin sijalla 11 ja niitä kelkkoja oli tehty siinä vaiheessa jo asiampia kymmeniä kun hänellä soi puhelin
     
  4. Samusebaa

    Samusebaa Khaos slash 146"

    Onko kukaan vielä ajellu sen jarrupäivityksen jälkeen? Miten toimii? Omaan kosketusnäytölliseen khaokseen tehtiin tankkipäivitys tälläviikolla mutta jarrukampanjasta ei ollut tullut vielä ohjeita miten korjataan.
     
  5. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Ompa jännä ettei ollu tietoa. Mulla päivitettiin jarrut maanantaina.
    En oo kyllä vielä ehtiny testaamaan.
     
  6. Qeedu

    Qeedu Well-Known Member

    Jenkkifoorumeilla eivät oo ainakaan valittaneet.
     
  7. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Tänään tuli jarrukampanjasta takaisinkutsukirje 16739729046963027526360291558647.jpg
     
  8. Nisu

    Nisu Member

    Mahottoman hitaasti tuntuu valuvan noita tankin korjauskittejä ouluun. Oliko tuosta tarkempaa tietoa, että onko nuo vehkeet syttyneet palamaan startatessa vai ajon aikana?
     
  9. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Mulla kans. Jarrut on kyllä korjattu jo yli viikko sitten..:)
     
  10. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Kuinka se käytännössä toimii? Jos kaasu päällä hipaset vahingossa jarrua niin tippuu kierrokset?
     
  11. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Ite käsitin että jos kaasua ja jarrua painat yhtäaikaa nii eka varottaa siitä ja jos toisen kerran vielä teet niin sitte rajoittaa kiekat/tehot ja vaatii uudelleen käynnistyksen
     
  12. Qeedu

    Qeedu Well-Known Member

    Jarru ja kaasu 4s yhtäaikaa-> rajoittaa kierrokset 2500rpm.
    15s yhtäaikaa-> sammuttaa välittömästi moottorin.

    Jenkilässä eivät vielä tälle kautta ole valittaneet, että haittais ajamista, tai olisi riesa toiminto.
     
    wille86 tykkää tästä.
  13. gimpe

    gimpe Well-Known Member

    Sulkee pakoaukot, ei rajoita kiekkoja nuin alas. kuittautuu käynnistämällä uudelleen.
    2500 yli pitää olla kierroksia että tekee nämä.
     
  14. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Viikonloppu ajeltu ja kerran sain aikaiseksi tuon jarruhälytyksen ja jouduin sammuttamaan kelkan. Toki juuri rinteessä keula ylöspäin ja sehän oli sitten siinä.:D
     
    Prormkpolle ja Arwid Käkivaara tykkäävät tästä.
  15. Prormkpolle

    Prormkpolle Well-Known Member

    Eli jumppatunti tuli
     
    Viimeksi muokattu: 26/1/23
    kikoske tykkää tästä.
  16. butriz

    butriz RMK -18

    Oma Axy kävi tänään tankkihommassa.
     
  17. Tuuomastee

    Tuuomastee New Member

    Joo tänään käytin oman assaultin tankkipäivityksessä, aika pitkään ois pitäny olla ajamatta jos ois sääntöjen mukaan toiminut
     
    andyman ja vapex84 tykkäävät tästä.
  18. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

  19. jonteck

    jonteck Polaris Matryx Khaos Slash 9R 155

  20. juike

    juike Polaris AXYS Switchback Assault 800 144" -17

Suosittele tätä sivua