ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä sokerikukko, 19/4/11.

  1. Pasuuna

    Pasuuna Well-Known Member

    Sieltä ihan takaosasta tiputtelee, eli etukenno taitaa olla ehjä. Ajattelin lyhentää tuon vastaamaan noita vuoristokelkkojen syyläreitä, tai sitten hommaan jostain purkukelkasta ...Toi lyhyt kenno on ilmeisesti etuosaltaan sama. Samalla lähtee painoa pois kelkasta n. 5kg internetin mukaan, ja sehän käy minulle :rolleyes:
     
  2. Tampio89

    Tampio89 Ainakin 200 eri kelkkaa kärrylle ja alas :D

    Onko kukaa kehitellyt mitään pirkkapatenttia ylätaittopyörien axelille oli näköjään lähtenyt pyöriin laakerin sisäkoolit matkassa niinkuin edellisessäkin vekottimessa eli jotain vahvistusta tuo alue kaipailis vai pistääkö vain kunnon liimalla kiinni.
     
  3. jtek

    jtek M800Tic SP162 -13 M8000 HC162 -16

    Liimalla olen laittanu kiinni.
     
    Tampio89 tykkää tästä.
  4. Pasuuna

    Pasuuna Well-Known Member

    Eikö tuossa kohtaa ole laakerissa jo vikaakin, jos pyörii sisäkooli mukana :rolleyes:
     
    ParCatti tykkää tästä.
  5. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Itsellä oli XF 141 pitkällä alustalla ja niiden yläpyörien sovite oli aika väljä. Pyörät meni käsin tökkäämällä paikalleen. Ei kyllä silti pyörinyt koolista. Sitten RR mallin reittialustassa oli taas niin tiukka sovite laakereille, että ei meinannut saada pois eikä kunnolla uusia paikalleenkaan.
     
  6. Tampio89

    Tampio89 Ainakin 200 eri kelkkaa kärrylle ja alas :D

    Toisessa oli jo vähän tuntumaa että olis tulossa tiensä päähän toinen tuntui melkein samalta kuin uus. Uusilla toki kasaan kerta roplaamaan ruvettu jousiprikkoja en tähän hätään saanut uusia niin 1mm shimmirikat hoitakoon niiden virkaa jonkin aikaa ja jos pelittää niillä niin en kyllä näe syytä niitä jousiprikkoja sinne enään laittaa kerta aina ovat olleet palasina kun aukonut.
     
  7. Tampio89

    Tampio89 Ainakin 200 eri kelkkaa kärrylle ja alas :D

    Jos itse tuon lähtisin kunnolla suunnitteleen uusiksi niin takapukin putki vähän isonpi ja sellainen axeli jossa olis kunnon huuli jota vasten puristaa ne laakerit. Nykyisessä kun ei ole mitään vastepintaa itse axelissa vaan laakerin pitää paikallaan pieni lukkorengas ja takapukki. Lukkorenkaan korvaisin putkenpätkällä.
     
  8. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    tampilla lyö akseliin 2 täppää että menee laakeri tiukemmin paikalleen ja ei muuta ko kovaa ajoa.
     
    pezq^ tykkää tästä.
  9. Yamaha500

    Yamaha500 Member

    -12 ämmä katti. Werxin putkistolla, vforceilla ja povercommanderilla, ossaakos joku sanoa kuinka korkealle saa pakolämmöt nousta? 2 varin päivitys kans mielessä, onko kellään suosituksia mitä tuonne tyrkkäis orkkiksen tilalle?
     
  10. Etekki

    Etekki Member

    Octn vikakoodia m8000 alkoi näyttää. Mistähän moinen johtuu?
     
  11. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vesibensaa, huonoa bensaa, jos viritetty kone ja kiilattu ennakkoa ja liian pitkä tasakaasu ja seos alkaa syttyä ilman kipinää, voi olla myös sähkövika:D
     
  12. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Bensa jos ei ole vanhaa niin sähköpuolella voi löytyä vika. Mulla aikanaan 12 mallin ämmä näytteli octn valoa, ja ei ottanu kierroksia ku 7650 ees pukilla, sillon oli sökö staattorista yks käämi.
     
  13. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Nonni taas olhaan catti miehiä. Ostin tosiaan 17vm m8000 ko halvalla sai.
    Mutta asiaan. Ärsyttävä röpöttämimem liikkeele lähössä. Millä sen saa poies? Auttaako sytkäkiila 2.5 asteinen siihen?

    Toinen homma että ummella käyttää kierrokset 8100rpm mutta tippuu sitte 7800. Speedwerxin kytkin kitti näky olevan paikoillaan. Onko helpoin heittää vakio hilut paikalleen?

    Kolmas. Kelkassa on joku mökäpönttö missä on hämähäkin kuva. En ole koskaan kuullu tämmösestä vaimentimesta. Hajuja mikä vaimennin ja johtuisko kierroksien putoaminen tästä vaimentimesta?
     
  14. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Se pömttö taitaa olla ruotsalaista alkuperää. Onko koko kelkkakin sieltä tai rajan pinnasta?
     
  15. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    2,5 kiila on hyvä, kakkoseen vakio jousi ja heliksiksi joku tyyliin 65-45.36 , kytkimeen j13 74 ja jousi esim werx 160-255.
     
  16. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Ei mithään hajua. Lahesta tämä tuli mulle. Voihan tuo ollakki ruottinpuolelta tuotu joskus
     
  17. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Onko tuo semmonen että pärjää riksullaki?
    Vai pitäiskö laittaa jokku säätöpainot?
     
  18. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Kyllä minä ainaki pärjäsin 17 mallin kans hyvin tuolla riksut ym tunturit
     
  19. Nykänen

    Nykänen Well-Known Member

    Niin justiinsa. Häätyypä alkaa ettihmään hilppeet.
     
  20. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ylivoimalaitokselta kannattaa kysellä
     

Suosittele tätä sivua