Yamaha rx-1 launch control

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä sami73, 28/8/13.

  1. sami73

    sami73 Yamaha racing with MC Express power

    Onko joku laittanut launch control lähtöavustimen esim.msd tai muun kelkkaansa?
    Mitä maksoi ja mistä tilasit?
    Minulla kelkkana 2006 rx-1 280 mc express ahtosarjalla .


    No...monta päivää mennyt.....eikö kukaan ole kyseistä aparaattia kelkkaansa laittanut? Täh....
    Jenkkilästä saa ..tiedän mutta on vähän huono tuo tilaaminen meren takaa kun on tämä kieli muuri.
     
  2. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 launch control

    Rapid Bike III ja sitten Dynojetillä on Power Commanderin yhteyteen launch control. Kyllä se taitaa mennä tilaukseen Jenkki maasta. Tai sit kääntyy paikallisen Power Commander asentaja liikkeen puoleen. Kyllä sieltäkin voi apua saada. Ja kysy neuvoa Taputu nimiseltä foorumilaiselta. Hänellä ja hänen kavereillaan on varmasti noissa kiihari vehkeissä launch controll vermeet kiinni .Tapiolla itsellään on omaohjaus yksikkö mutta "tallikavereilla" taitaa olla kiinni MCX:n ruiskuboxi ja sen yhteydessä sitten lauch control. Laita tänne tietoa mihin päädyit jos hankin talveksi itselle saman. Norjassa oli MK-motors jolla oli myynnissä yksikkö mutta en löydä yritystä enää.
     
  3. sami73

    sami73 Yamaha racing with MC Express power

    Vs: Yamaha rx-1 launch control

    Kiitoksia tiedoista! Pitänee kysellä ja kuullostella mistä löytäisi hinta / laatu kohdillaan olevan säätimen.
    Laitan sitten tänne topiikkiin infoa kun aika on.
     
  4. Tepa73

    Tepa73 Yamaha RX1-06 PPS

    Kuinkas rajoitin asia on edistynyt? Ajattelin ittekkin asentaa launch controllin jos vaan sellainen kätevästi löytäis.
    Mulla on Powercommander 3usb ja siinä hubbi ja sytkäboksi kyljessä...eikös hubin kautta voi asentaa lähtökierroslukurajoittimen?
     
  5. Tepa73

    Tepa73 Yamaha RX1-06 PPS

    Herätellääs tätäki aihetta eli onko jo löytynyt?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Onhan noita olemassa vaikka ja kuinka. Minulla on yhteen kapineeseeni menossa MSD 6530 jota tulen käyttämään myös lähtöavustimena muiden asioiden lisäksi. Pelkkä lähtökierrosrajoitus tuskin avittaa, minä ainakin teen sytkille myöhästysrampin jolla leikataan terävintä potkua lähdön hetkellä ja vielä joitakin kymmenyksiä lähdön jälkeen.
     
  7. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha rx-1 launch control

    Kunnon kumarat lähtöä edellisiltana auttaa kummasti ;D ;D
     
  8. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 launch control

    tuommosta tarvi muuten ku on liikaa potkua ;D
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 launch control

    Näin on, peukalo herkkänä ja pelko kovia ääniä kohtaan, pakko olla maalissa ensimmäisenä. Näin on joskus käynyt ... ::)
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Ei vaan liian vähän pitoa. Tehoa ei ole koskaan liikaa. Vähän huono mennä väittämään että oman auton vajaat 600hv olisi liikaa kun toiset tyrkkää yli kymmenen kertaa tehokkaammalla... Pidosta se on kiinni.
     

Suosittele tätä sivua