Turbo Yamahat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä patsu, 6/4/06.

  1. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Turbo Yamahat

    joo sitä vaan vertasin kun tossa ylempänä oli puhe 190 heppasesta. Ite en ainakaan säästelis siinä tehossa jos se on samalla vaivalla saatavilla.
     
  2. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Ainaki omasta mielestä tommosen vekottimen idis on se naamaton kulku siinä vaiheessa kun pääsee kaasun aakaseen. Jos siitä haluaa notkiampaa downsizingillä on sama lompsia kauppaan ja ostaa RMK ja ajaa takuupelillä onnellisena koska se on kuitenki parempi siellä vitukkokaseikossa.

    Toki joku voi olla toista mieltä ja saa ollakin. Mulla ei oo ainakaan tullu mieleenkään vääntää ruuvia löyhemmälle vaikka tänäänki kaasu kävi pohjassa max 0,5 sek.
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Turbo Yamahat

    No eihän sitä saavutetuista hepoista sentäs tingitä.. :D
     
  4. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Itelläkin vähän samat fiilikset noista vajaa-ahetuista. Kovin pieni ero vakioon ja oikiat mountainit/puolipitkät kasisatkut pystyy paikkaamaan pienen tehoeron paljon paremmalla käsiteltävyydellä. En lähtis tuohon 190 settiin. Ei se viperi kuitenkaan mikään rmk ole tuolla pusikossa ( näillä hankikeleillä ei tosin suurta eroa ole....)
     
  5. fastmxz

    fastmxz Polaris

    Vs: Turbo Yamahat

    Tuota niin... Ei kukaan sattuis tietään minkä laitoksen bensapumppu on nytron 270-kitissä? Tai minkä verran siinä tarvis tuottoja?
    Uhkaa mennä loppuviikko juopotteluksi prkl.
     
  6. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Turbo Yamahat

    Hiljaa siellä! sulle on kuulemma vöönilynksi kankaanpäästä tulossa ;D ;D
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  8. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Turbo Yamahat

    Oli ;D
     
  9. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=55&products_id=9721&osCsid=tbtto2e9h96pnq8egs25p0r2r6

    Tuommoinen ja pienellä googletuksella löytyy myös pienempi malli ja vähän halvempikin.
     
  10. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Turbo Yamahat

    Eikös sulla ole ahtoja 0,7-0,8? Kyllä sillä yli 200 hepan mennään että heilahtaa...... ;D ;D ;D ;D

    Omat kokemukset siitä tehosta on positiiviset; siinä vaiheessa kun vakio jää kiinni voi teholla paikata kuskin osaamattomuutta. teholla kelkka hyppää eteenpäin toivottomilta tuntuvista tilanteista.

    Ittehän en ole niitä vetomiehiä että en minä näistä ymmärrä.
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Turbo Yamahat

    Ei mulla föönissä riitä tuotto juurikaan yli 200hp. Isommalla saa sen yläpään enemmän "auki", mutta ite tykkään tästä. Tuli silti vähän hätäsempi mitä ajattelin mutta enköhän minä sen kanssa pärjää... ;)

    Tästä on helppo kiristää vaihtamalla turbo jos tekee mieli, mutta on tässä nytki kulkuja yli tarpeen. Käy nämä kotiperän nyppylät onnettoman pieniksi, varsinki tämmösillä keleillä. Toimis tuo perhanan boxi kunnolla niin ois sata hauskempi... :(
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Turbo Yamahat

    Iltasanomat luettu, menikö kelkka kui romuksi?
    ed. Ja mies ilmeisesti pääsi säikäyksellä?
     
  13. LekaSora

    LekaSora Yamaha nytro turbo& Indy 500-91

    Vs: Turbo Yamahat

    Yamaha säily ehjänä, edellä ajanu kelkka kärsi vähän kosmeettisia vaurioita.
     
  14. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Eilenkö tämä tapahtu?
     
  15. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Turbo Yamahat

    Paljoko maksaa Viperiin turbo asennettuna ja sääjettynä McXpressillä? Onko kukaa asennuttanu vai onko kaikki asentanu ite?
     
  16. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Sarjan hinta on nettisivulla. Asennus lienee 500-600 eskoa. Kysymällä selvinnee.

    Suosittelen kyllä asentamaan itse. Sitten kun (ei jos) on jotain säätöhommaa tai trabolssia on pikkusen enemmän hajua vekottimen elämästä. Säästyneellä rahalla saa vaikkapa vomalinjan osat.
     
  17. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Turbo Yamahat

    Jeps, ne vissii säätää kytkimiin painot yms kohillee..

    Ku tässä kaverin kans funtsitaan, et pistetäänkö tilluusen 2x Sr viper 153" ja 2 turboa ja asennukset. Katotaa kuis saahaa vaihtotarjoukset kohilleen.
     
  18. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Turbo Yamahat

    Editoin edellistä viestiä.

    Ei ne säätele kohilleen jos et tilaa ja maksa sellasesta palvelusta. Kytkimen painot oli vähän toista sataa. Helixiä ja jousia ei liene saatavilla. Suosittelen hankkimaan itse säätöpainot ja jouset ja helixin ja tekemään senkin homman itse.
     
  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Turbo Yamahat

    Miten tämmöne puusilmä osaa asentaa? Normi nytron purkuhommat ja kasaamiset ei tuota ongelmia, mutta ku joutu ton koneen kans pyörii? Eli turbosatsi sisältää kaikki paitsi kytkimen painot+ kakkosen säätämiseen vaadittavat osat? Eli käytännössä ajoon asennuksen jälkeen kuha voimansiirto saatu natsaamaan.

    Sinähä tuut sitte jelppaa jos sormi mennee suuhun.
     
  20. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Vs: Turbo Yamahat

    Siinä on asennusohjeet. Teet niitten mukaan eikä oo vaikeeta ku minäki onnistuin. Jos ei yhtään meisseli pysy kädessä niin sitten kannattaa hommata joku takuupeli ja käyttää villakangastakki päällä merkkihuollossa.

    Jos asennututtaa sarjan eikä oo mitään hajua tekniikasta mitä siihen on lyöty sisälle ja trabolssi tulee niin mitäs sitten? Kiikuttaa kelkan taas Piteån suuntaan huoltoon? Niitä saattaa sitten tulla useampi reissu...

    Mitäpä minä näistä tiiän, näin kuitenkin yhden valmiiksi asennetun ja yhden itse värkätyn sarjan kokemuksella suosittelen. Jokanen tietysti tekee niinku tykkää, onpahan varotettu.
     

Suosittele tätä sivua