LYNX 2016

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 6/1/15.

  1. janiok

    janiok Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Xtrim ois kyllä aika makea peli. Ei puutu kuin vähän pätäkkää välistä. Tämän vuotinen puuntökkijöitten väritys parempi kuin viimevuotinen. Pääsiäismallisto lanseerattu.
     
  2. snoub

    snoub Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Olisivat jättäneet nuo vihannesosaston värit skiidoolle kaikessa rauhassa. Onpahan tehokas lääke kelkkakuumeeseen tuo boondocker väri.. Noh, mielipiteitä kaikki, keltainen ei nappaa lynxissä ollenkaan, mutta vihreän lisääminen siihen kaveriksi on jo hieman liikaa ;D

    Saisipa tuohon X-trimiin vielä RS-kitin, leveen keulan ja ehkäpä RE penkin vaikka valinnaisena, niin olisi kyllä varmasti oiva all around kampe! Kiinnostava kapistus kyllä jo tuollaisenakin.
     
  3. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    2004 Enduron väritys sopisi minun silmälle hyvin.. Siis RE:hen.. BD:t näyttää hyvältä noin
     
  4. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Vs: LYNX 2016

    Sininen ja valkoinen, värit ovat vapauden :)
     
  5. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Yksi asia jäi vielä vaivaamaan..
    Mitenkä paljon se lynxi painaa? Ei vain mistään tunnu löytyvän.
     
  6. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: LYNX 2016

    Itse olen erilainen nuori ja olen iloinen, että xtrimmi RE on kapeella keulalla!
    ...tavan reittiajossa sillä ei oo mitään merkitystä et onko se 996 vai 1080 leveä.

    Kilpailee samassa kategoriassa Rene X-RS:n kans ja sit 59 matto-optiolla 137" Freeriden kans!

    EDIT:

    Eikä toi BD:kään pöllömmältä näytä. Värihän se on vihreeki!
     
  7. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Täysin samaa mieltä tuosta keulasta. Umpisella auttaa taas kummasti. Hyvä veto monipuolisuuden kannalta.
     
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2016

    Kyllä sillä vajaan kymmenen sentin erolla raidevälissä on merkitystä jos reittiä vähänkään reilummin ajaa, tuo pätkää pitävämpi matto vaan lisää sitä kallistelua. Sais olla kevätoptiona leviämpi keula samoinko tuo rs-kittikin.

    Kohtuu painaviahan ne on kun keveimpiin vertaa. Toisaalta sama mitä se painaa, se merkkaa kuinka painavalta se ajaessa tuntuu.
     
  9. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    No ei se nytrokaan painava ole, ennen kiinnijäämistä vai miten se oli? ;)
    Kiinnostaa nyt vain se paino ja ajokokemuksia sitten myöhemmin.
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2016

    Jos kunnolla kiinni oot niin se nyt on aivan se ja sama painaako pulkka 220 vai 240 kiloa ;D
     
  11. JanneR

    JanneR Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Väriä saa olla, mutta oisivat myyneet sen vaikka erikseen. Näkyy olevan monella halu ite teipata/teippauttaa.olis voinu säästääkkin jos ottaa tylsällä perusvärillä. ;D
    Kyllä sellanen konservatiivinen varmaan myy, ainaki muilla merkeillä.
    Toki jos paketti on valmis, väri niin justiin oo.

    Ennakkotilaajalle vaikka mahollisuus ottaa erikoisvärillä.



     
  12. snoub

    snoub Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Juu kyllähän se leveys reittiajoa helpottaa, varsinkin jos on purevaa suksea ja karkea matto alla. Toinen juttu kapeessa keulassa on lyhempi iskari, hankalampi (tuskin silti mahdoton) saada pelaamaan samalla tavalla kuin pätkässä. Tämä siis jos haluaa myös mukavuuden säilyttää kunnon tällinsietokyvyn ohella.

    Edit. Tuohon värihommaan senverran, hillityn tyylikäs / sopivan räväkkä olis ihan jees. Sitten teippipajan kautta saa mitä kauh..hienoimpia värielämyksiä jokaiselle oman mielen mukaan. Tuo värityskin nyt lähinnä tökkii vaan jos kelkkaa pitää pidempään pihassa kuin yhden talven.
     
  13. -Tonde-

    -Tonde- Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Etsivä löytää ;)

    "Kelkat ovat myös kevyempiä: esimerkiksi BoonDocker DS 3900 -kelkan paino on pienentynyt 5 kg:lla.
     
  14. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: LYNX 2016

    Ihanko mutulla kirjottelet vai onko kokemustakin?
    Jos laittaa nuo säätöpalikat olkatapista leveämpään asentoon niin taitaa eroa olla peräti 63mm.
     
  15. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: LYNX 2016

    Kyllä siihenkin on lääkkeet keksitty!
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Hienoja Tourette-malleja!!!
     
  17. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2016

    Kyllähän tuon nyt ihan maalaisjärkikin sanoo että kapeampi keula ja pidempi matto lisää kallistelua! Vai miten? Jos 3300 re kallistelee liikaa vakiojousilla niin ei se kapeampana ja pidempänä siitä ainakaan parane. Siihenkin leviäkeulaseenkin joutuu jäykemmät jouset vaihtamaan. Eikä ole mutua, 3000km takana tämänvuotisella reellä johon olen jouset vaihtanu.
     
  18. Latez

    Latez Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Ehkä mä oon jotenkin erilainen mutta mulle toimii toi uus dokkerin väritys.. vaihtasin heti tohon 14- malliin ;D
     
  19. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: LYNX 2016

    No tottakai se enempi kallistelee. Mutta näin keskivertotallaajaa se ei kyllä ajossa haittaa pätkänvertaa.
     
  20. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: LYNX 2016

    Nyt kun aloin asiaa miettimään löydän itsestäni melkoisen värikonservatiivin mutta nämä ainakin itselle toimii tuon täysmustan lisäksi:

    - Catin vihreä
    - Catin oranssi
    - Klassinen Catin mustavihreä
    - Sinisen, valkoisen ja punaisen sekoitus, esim pollen retroväritys
    - 07 Revin keltasininen oli omasta mielestä onnistunein Doon väritys
    - Yamahan sininen, esim -02 SXViperin väritys, samoin kuin Yamahan klassinen valkopunainen
    - Sinivalkoinen

    Mistä en kauheasti tykkää:

    - Punamusta (vaikka tuo -16 RE:n väritys onkin ihan jees)
    - Täysvalkoinen, tuo mieleen intin viisysit
    - Hopea tai hopea+punainen

    Ja kaikkein hirvein väri kelkassa on ollut kyllä itselle harmaa, se pohjamaalin värinen Doo toi mieleen lapsuuden jumit Aktiv Karibon ratissa. Hyissaapas.

    Sanottakoon vielä että teippaus ei oo kyllä vielä vakuuttanut, älytöntä sekamelskaa vaan ne yleensä. Kliinit linjat on pop. Tuon Dockerin tunnelikin on tuollanen picasson sotku.

    Olikos tässä Lynen mallistossa muuten mitään muuta uutta kuin tuo 16x-tuumanen? Näyttää ihan samalta ku ski-doot vuodesta 2008 tähän päivään.
     

Suosittele tätä sivua