Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Amir, 25/1/12.

  1. DilleWille

    DilleWille Arctic Cat ZR6000R

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Ei Giantista oo enempää kuvia kellään???
     
  2. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Löytyykö videoo Vuokatti Snow crossin Semi-pro:n 1-erästä, jossa näkyisi radan keskiosalla #103 lipat? Kiinnostas mitä tapahtui..
     
  3. Pöllikuski

    Pöllikuski Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    No jopas taas jotakin ,jos ei kuvaajia päästetä kuvaamaan kunnon paikoille.Ei helevetti sanon minä.Näinhän se kelkkailu saa tätä näkyvyyttä kun ei lasketa hyville paikoille kuvaamaan.Kannattaako teijän julukastakkaan yhtään kuvaa?Olen todella pahoillani ihan vaan omasta puolestani,vaikka järjestävän seuran "kuski" olenkin.Valitettavasti taas tuli PITKÄ miinus :'(
    T:Jone
     
  4. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Ykköseltä olis kuvaa mut olkoon ;)
     
  5. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Sallinetteko, että eppäilen kuvaus paikka kieltoa. Mikäli olisi ollut kokematon toimitsija, niin yhteyden otolla kisapäällikköön olisi varmaankin saanut mennä jalkaisin kuvaamaan koska metrin metsän puolella voit mennä vaikka kisareitin viereen jotta nenänpää ja kodakin linssi olis reitillä.
    Eihän vaan yritetty autolla reitin viereen? Ai yritettiin? Minä arvasin ;D
    Ei vaineskaan, mutta ratkaisuita olisi varmasti löytynyt.
    -t-
     
  6. TT 5900

    TT 5900 Ei menny niinku suunnittelin...

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Ainaskin kun minä ajoin ek3:lla niin kuvaajia useampia yleisöeekoon varrella. Mennentullen kun toin yhtä 0-kuskia pois maastosta ja palasin reitille niin kyllä kameroita näytti olevan ihmisillä ja kaikki ei ollu mitään "kokis" kameroita.
    Joten jääköön tämäkin asia taas yksien ja samojen "alasampujien" olettamuksiksi.
     
  7. KTM450

    KTM450 Lynx RE 600R -23

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Saman huomasin itsekkin, toivottavasti niitä kuvia tai videoita ilmestyisi. Linkkiä vaan, kiitos.
     
  8. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Jäätiin Tinken kanssa reissuun.
    Menee viikko että pääsee Lieksan kuvien äärelle.
     
  9. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Giantissa oli kyllä kuvaajia reitin varrella sekä palkintojen jaossa mutta kuvia ei näy missään? Ois mukava saaha jokunen muisto tuolta
    a/n800 # 8. Jos Lieksasta on kuvia pro#6 niin saa lähettää myös osoitteeseen [email protected] kiitos etukäteen ;)
     
  10. unu

    unu Polaris

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    kai sitä sitte viittii ittekki ruinata, josko jollain on sattunu leidiluokan RR polaris linssin eteen ilman, että kamera hajos ;D numeroa 777 ulkoilutan, eikä tuota ameriikanihmettä siinä luokassa ole muilla.. ja kuvat kelpaa koko kaudelta (Vaala, Ähtäri, Giant ja Lieksa), Värjärin ja Hemmon kuvat olen löytänyt :) saa postata satu.isohatala(a)hotmail.com
     
  11. anpa#4

    anpa#4 New Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Eihän kellään sattunu kameraan kuvia rommakosta?
    Ja kelkka oli punane lynksi ja luokka pikkujunnut ja numero oli 4.
    Jos tärppäsi niin ilmottele
     
  12. Hespe

    Hespe #103

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Eikö oikeesti löydy kuvamatskua giantista? Nro 54. Hiscare_84(at)hotmail.com
    Kiitos jo etukäteen
     
  13. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

  14. zeta83

    zeta83 LYNX Rave RE

  15. MikaNO5

    MikaNO5 lynx rs600xc

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Olikoos kelleen tarttunu kuvia lieksasta??? nr155 uteliaana kyselee :)
     
  16. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    On! Pidetään uteliasta jännityksessä.... :D
    Vaan jos tiistaina pääsis niiden äärelle.
     
  17. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Uteliaalla unelias painonsiirto... ;D

    14.3.2015 SMK MK enduro Lieksan kuvia:
    http://vpg.kuvat.fi/kuvat/Moottorikelkka+enduro/Lieksa+SMK+MK-Enduro+14.3.2015/


    [​IMG]


    Tämäkin jäi vielä kesken.
    Lataillaan lisää lähiaikoina!
     
  18. Pöllikuski

    Pöllikuski Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Tervehdys.
    Palatakseni vielä tähän Lieksan kisan valokuvahässäkkään,niin sain tänään töihin illalla puhelun missä tiedusteltiin että allekirjoitanko tuon kirjoitukseni,missä pahoittelin kun ei oltu päästetty kuvaajaa kuvaamaan tuonne ek:lle.Sanoin,että kyllä olen näin kirjoittanut.Vähän aikaa juteltuamme ilmenikin,että kyseinen "kuvaaja" olikin oikeasti ollut menossa autolla ajaen sellaiseen paikkaan minne ei lasketa kun hälyytysajoneuvot tilanteen niin vaatiessa.Minä olin käsittänyt asian väärin ,eli luulin että jalkapelissä liikkeellä olevaa "kuvaajaa" ei oltu laskettu kuvauspaikoille.Eli tässä tapauksessa kisajärjestäjä oli ohjeistanut järjestystehtävissä olevia henkilöitä aivan oikein.Järjestystehtävissä olevat henkilöt ovat näinollen toimineet aivan oikein,kun eivät ole päästäneet ko."kuvaajaa"autolla etenemään.Tästä johtuen tuossa kirjoituksessa antamani pitkä miinus vaihtuukin isoksi PLUSSAKSI !
    Pyydän anteeksi kaikilta Lieksan kisassa hommissa olleilta jos olen tuolla kommentillani saanut teidät "huonoon valoon".ANTEEKSI.Kisajärjestelyissä mukana olleet ovat kaikki tehneet mielestäni kovan työn ja saitte aikaan hyvän kisan vaativissa olosuhteissa.Siitä iso hatunnosto ja kädenpuristus teille kaikille!Ja minä en ole varmasti kisaa alas ampumassa,vaan takuuvarmasti olen aina kotikisassa lähtöviivalla jos vaan kisa päästään ajamaan ja minussa henki pihisee.Nytpä toivotan kaikille tasapuolisesti hyvää kevättä ja terveitä elämänpäiviä.

    Terveisin: Jouni Helander /Lieksa 26.03.2015 klo.23.46
     
  19. tarhill

    tarhill Well-Known Member

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Jos jollakulla ois harraste-B:n ensikertailaisesta (484) kuvia Sallan endurosta niin voipi laittaa ilmoitellen. EK1:lla ja Ek2:lla aika pehmeää ja isoa pattia mutta paikotellen oikein mukavaa reittiä sai turrata. Mukavaa oli, harmi vaan kun se kolmonen peruttiin
     
  20. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Kisojen valokuvat, videot ja kyselyt

    Sallan kuvat kiinnostais minuakin. Terveisin tohtori sykerö #919. Kiiku2 (a) hotmail.com
     

Suosittele tätä sivua