Lakko?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä pezq^, 18/9/15.

  1. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ketkäs meinaa lakkoilla ja ketkä ei? Ja pakottaako liitto? Miten työnantaja suhtautuu?

    Itellä ei onneksi syytä.
     
  2. janiok

    janiok Well-Known Member

    Vs: Lakko?

    Ylpeesti töissä tänään. Tehhäänkös Rovaniemellä kelkkoja tänään vai hönötetäänkö jotain muuta? ???
     
  3. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Lakko?

    Mieltä ilmastaan ja mitä oon ymmärtäny muutaman kaverin facebookpäivityksestä niin osa kelkkatehtaalta ainaki hönöttää jotaki muuta ku linjastolla.
     
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Lakko?

    Töitä tehdään tietenkin! Pitäisi pikemminkin laittaa nuo omat liiton maksut lakkoon ellei ala asioista sopiminen kiinnostaan. Tosin en ole Lylyn liiton alla, joten sikäli ei tarvetta.
    Muilla tuntuisi olevan jos selvää miten tämä asia hoidetaan...
     
  5. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vs: Lakko?

    Minä en yrittäjänä luovu saavutetuista lomaeduista !

    Mr Cool
     
  6. Maza

    Maza Well-Known Member

    Vs: Lakko?

    Töissä kävin ja kerranki sai olla rauhassa ja oli mukavan hiljasta ryskäpajalla... ;D

    Edit. Liitosta tuli kehotuksia sähköpostiin ja puhelimeen mutta eipä tässä kenenkää kehotuksia tarvi tosissaan ottaa.
     
  7. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Lakko?

    Lakkoilua en ole ymmärtänyt ikänään. Kerran nuorenamiehenä menin sanoon silloiselle työn antajalleni että tarvis saada palkkaa lisää, ku on niin huono palkka. Ni se tokas mulle että, muista Saku se, että palkka ei ole ikinä huonoa, meillä maksetaan sitä vain kovin vähän! Sen koommin en ole palkkaani tingannu, ja sain jopa yhdeltä vuodelta takautuvasti, markkaaikaan yli 12000 mk, yhteen tiliin ylimääräistä. Tuntu mukavalta :)
     
  8. jekkuK

    jekkuK Näin tänään ja huomenna toisin

    Vs: Lakko?

    Ainut oikea liitto on avioliitto ja sitäkin pitää välillä kysyä itteltä että miksi.?
     
  9. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Saako siinä lakkoilla?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Vs: Lakko?

    On se kyllä mahtava tuo AKT kun ei pysty mistään sopimaan. Kohta niillä ole edes mitään hommaa mistä lakkoilla ku tää maa pistetään kiinni. Mutta lakko tulee varmaan siittäkin että yhteiskuntasopimus kaatui. :mad:
    Sipilä säätääkin sitten lait joista ei neuvotella, varmaan hel**tin hauskaa...

    EDIT: Ei sillä että EK:kaan olis syytön tohon...

    kele
     
  11. jekkuK

    jekkuK Näin tänään ja huomenna toisin

    Vs: Lakko?

    Kuulemma saa lakkoilla omalla vastuulla niin paljon kuin kerkiää ;D
     
  12. janiok

    janiok Well-Known Member

    Vs: Lakko?

    Emäntä voip olla joskus lakossa, mutta enhän minä tiijä asiasta sen enempää.
     
  13. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Lakko?

    Minä lakkoilen, jos ei sau olemaan töitä juuri lakon aikaan tarjolla. Mun kantilta kattoen, yhteiskuntasopimus tai pakkolait... Aika sama kumpi tulee.
     

Suosittele tätä sivua