Suositelkaa kenkiä

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 24/2/06.

  1. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Mites nämä? http://www.laatukone.fi/product/232/yoko-ysb2-freeride-blackorange-ajosaapas
     
  2. sampha

    sampha Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Mulla on ollut nuo yokon kengät nyt 2 talvea ja tyytyväinen olen ollut. Järjettömän kevyet, tukevat ja lämpimät. Vettä pitänyt omissa ajeluissa, reittiajoa tulee ajettua eli en tiedä kuinka toimii umpisen ajeluissa.
     
  3. ZikZak

    ZikZak Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Nyt olis Yokot aika hyvässä tarjouksessa, jos on pienikenkäinen.

    http://allrightshop.fi/tuotteet/mk/ajovarusteet/jalkineet/710702/yoko-ysb2-freeride-black-orange
     
  4. Jalmari-Einari

    Jalmari-Einari Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Missään kokotaulukkoa tuolle yokon kengälle? Kokemuksia näistä, meneekö monta paria talvessa? ::) ;D
     
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Tänään sain tuollaiset postista ja on oikeesti kevyet. Piti oikeen punnita ja 600gr näytti olevan kappaleelta 44 numeron mono ja vertailuksi Alpinestar tech8 2100gr.

    Kokotaulukosta ei tietoa mutta numeroa isomman otin kuin normaalisti ja villasukan kanssa vaikuttaa ihan passelilta. Talvi näyttää kuinka noilla pärjää
     
  6. jätti

    jätti Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    moro. meinasin et ostas uudet kengät ku kaikki edelliset kastuu umpishommissa mutta oisko jostai ostettavissa vedenpitävää sisäkenkää????
     
  7. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Olisko se hiki joka kastelee? Ainaki jos on umpitiivis niin sitte varmasti hikuaa. Esim HMK:n kengissä, (niissä joissa on irrotettava sisäkenkä) sukka kastuu, mutta se on hikiä. Mutta ikinä ei ole mulla HMK:ssa palellu varpaita. Ite olen tosiaan HMK:sta siirtyny kevyempiin kenkiin.
     
  8. jätti

    jätti Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    yoko freeride ja fxr x cross ovat mukavat kengät ajaa ja kävellä mutta kastuu sulavasta lumesta enkä haluis isoja kenkiä
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Joko Janilla kokemuksia niistä uusista "pienokaisista"?
     
  10. jätti

    jätti Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    niitä toben uusia kenkiä katoin, messuilla ainakin seisottivat vedessä mutta kuis muuten jalassa
     
  11. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Tosi jäykät ainaki. Toki ei oo ku yks reissu ajettu. Toivottavasti löystyy vähän.
     
  12. clown

    clown Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Vedenpitäviä sisäkenkiä tuskin on, mutta vedenpitävät sukat toimii kyllä:
    https://scandinavianoutdoor.fi/sealskinz/
     
  13. jätti

    jätti Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Kiitti vinkistä, sukat tilattu ens viikol selvii miten toimii.
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Onko nuista Toben kengistä kokemuksia? Jäätyykö kuoliaaksi pakkasella, pysyykö varvas kuivana ja miten koot täsmäilee?
     
  15. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Ei ole vielä muuta sanottavaa ku että normi kengän koko 45-46 ni tobe 47 mennee iha justiinsa jalkaan. Isompia ei ole
     
  16. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Joo,

    En ole vielä miekään näitä käsiini saanu. Pistetäämpä asia vireille.
     
  17. Mileleo

    Mileleo Lynx X-Trim 600 Etec 2013

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Muovipussi jalkaan. Pitää vettä. Testattu, toimii!
     
  18. racer

    racer mxz competititionioni pakkadede

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Minkälaiset kengät ne ois hyvät srossi ja enduro hommiin? Meinaa biltema rossisaappat olla viliposet ;D
     
  19. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Minua kans kiinnostas suht lämpimät crossipopot jossa alin solki ei hinkkaudu rikki jalkakoukkuun... Scott mx450 oli ja niissä heti rikki tuo alin solki ja pohjasta irtoaa paloja, heikot tekeleet.
     
  20. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Suositelkaa kenkiä

    Yksi kaveri ajelee alpinestarsin vectoreilla, ja kehui ne kyllä maasta taivaisiin. Ei kuulemma varpaat palele koskaan. Itse en uskaltanut kyseisiä monoja ostaa, kun mulla varpaat palelee herkästi. Sidin crossfire srs on minulla crossikäytössä kesällä, mutta talvella jäätyy varpaat niissä. Kyllähän ne ajaessa menee kun lämmintä tulee jaloille, mutta kun niillä joutuu väkisinkin muutenkin hangessa tepastelemaan.
    Mutta nuo vectorit on kyllä heti paremman näköisetkin talvikäyttöön. Tiedä sitten...
     

Suosittele tätä sivua