Polvituet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Driver, 2/9/10.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Polvituet

    Ei hankaa. Se on irrallaa polvesta ja saa kokonaankin ilmeisesti pois.

    Ite tilasin 24mx/sledstoresta kokeiluun ja palautin.. Totesin, että istuu mahoton hyvin, nii pitihä ne nyt myöhemmin ostaa. :)

    Siellähän on ilmainen palatus ja olikoha 30pv palautusaikaa vähintään.
     
  2. maxfun

    maxfun Polaris RXL 1992

    Vs: Polvituet

    Suosittelevat et jos on mitat rajoilla, kuten sulla et M koko menis just ja just, niin ottaa sit mielummin se isompi koko. Itse ottaisin tuon L koon...
     
  3. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Polvituet

    Ei häiritse yhään mitään, ite ajan umpishommeleitaki polvi penkillä noilla tuilla ko on nuo polvet siinä hapessa että hyvä ku kävellä voi. Mittaa oman polven ympärysmitta lumpion kohdalta niin aika hyvin saat mittakaavaa mikä on sopiva koko. Mulla mitta näytti L kokoa mutta totesin sovitusvaiheessa että hinkkaa polven sivuista luun päihin ja vaihdoin XL kokoiset tilalle. Normi ukkeleilla meidän porukoissa on käytännössä kaikilla L koko, mulla on vissiin joku hevosen lumpio niin piti ottaa tuo isompi koko.

    Itse hommailin hi5bikesistä tuet, vaihto onnistuu varmasti jos sattuu väärä kohilleen.

    http://www.hi5bikes.fi/~nNbdx0000001/?Y999=PGR&Y174=856
     
  4. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Vs: Polvituet

    Juu ja rajoitinpalikka kannattaa ainaki alapuolelta teipata kiinni. Kahesti jo kengästä löytyny nuo palikat. Vähän on möhkön oloiset pusikkoon. Väljemmät housut varmaan joutuu seuraavaksi laittamaan.
     
  5. Ecci

    Ecci Lynx Re-Tecci

    Asteriks Cyto Cell:eillä ajettu nyt ~200km.

    + ei painanut mitään jalanosaa vaikka kooksi valikoitui M (jalka polven kohdalta 37,5cm)
    + tarrakiristyksillä saa tiukattua jalkaan helposti
    + pysyivät hyvin paikoillaa, ei säätämistä kesken ajon
    + kohtuu kompaktit, ei tarvii ajohousuihin ottaa lisä XXL:iä
    + hinta/laatu...

    [​IMG]




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Polvituet

    Onko tuo kappalehinta kun ei mainita?
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  8. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Polvituet

    Hyvä, nimittäin eräs kotimainen puulaaki kauppaa nuita 519e kpl, köyhästä äkkiä tuntuu kalliilta jos yli tonnin pari ;D Pitäs itselle paremmat tuet hommata missä on säädettävät taittumiset, nuo vois olla hyvä vaihtoehto.
     
  9. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Polvituet

    jaa aika hyvä on tarjous ;D

    Ite oon pari vuotta nyt sahannu noilla omilla ja kovasti tykkään.
     
  10. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Polvituet

    Parivuotta takaperin piti hommata polvituet mutta jäi hankkimatta kun ei ollut aikaa juuri harrastaa. Mutta nyt juurikun pääsin vauhtiin ja kesken poorimutkan polvilumpio pois paikaltaa. Onko markkinoille tullu tukea missä olisi kiinnitys tyyliin vanha Asterisk? Nykyään tuntuu kaikki olevan neljällä remmillä ja mitä noita sovittanu tuntuu ettei ne istu hentoon jalkaan millään.
     
  11. Spin

    Spin Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Eipä ne Asterisk Ultra Cellitkään estäneet polven kiertymistä. Vanha vamma taas uusi viimetelvena kun syvässä lumessa seisoessa ja jotenkin käännähdin, niin muljahti polvi ja meinaa vieläkin vähän oireilla. Mitään ei rikki mennyt kuitenkaan, mutta käväisi pois paikaltaan.

    Hankala niin kireälle laitella ettei yhtään pääsisi jalka liikkumaan ei toivottuun suuntaan. Etenkin kun vanha vamma ja polvi jotenkin löystynyt. Voihan se olla, että ilman tukia ois käyny vielä pahemmin. Yliojentumista varmaan ehkäisevät paremmin kun tuota kiertymistä.
     
  12. MarkusK

    MarkusK Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Össur cti

    Siinä on huippu tuki, suosittelen.
     
  13. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Polvituet

    Taitaa olla nuo cti:t aika arvokkaat? Tilasin itselle nuo TLD catalyst x:t, 550e jäi hintaa tilattuna. Tuli samalla tuettua kotimaista kauppiasta joka kertoili puhelimitse oikeen hyvin eroista mitä nuissa kalliimman hintaluokan tuissa on, kuulemma todella tyytyväisiä käyttäjiä ollut tuolla suojalla. Kuulemma suuressa suosiossa myös alamäki pyöräilijöiden keskuudessa... Jospa nuo ois hyvät kun onhan tuo kohtuu suolanen hinta, toki itsellä käyttöä noille ympäri vuoden kuramopoilun ja kelkkailun myötä...
     
  14. Pärde

    Pärde Kelkaton

    Vs: Polvituet

    Olisko käyttö kokemuksia EVS RS9 polvituista?
    Saisit nuo 300€:lla

    Sen verran iso investointi että tarttis vähän tietoja istuvuudesta ym.
     
  15. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Polvituet

    Nämä olleet paljon käytössä jo! Ten points, ei mitään valitettavaa kun sain taittumissäädöt kohdilleen :)
     
  16. Sistonen

    Sistonen New Member

    Vs: Polvituet

    Asteriskin cyto cellit laitoin, kokeilin myös ultra cellia, podia ja alpinestaria, omaan jalkaan nuo asteriskit istui heti parhaiten ja säädöt on oikein hyvät. Podit ja ultra cellit painoi tietty vähemmän, mutta ite en sitä jalassa pidettäessä kyllä noteeraa mitenkään, notta täältä positiivinen ääni asterisk cyto cellille jos edukkaat polvituet on hankintalistalla
     
  17. tuurekop

    tuurekop Hanelia!

    Vs: Polvituet

    Leatt knee bracet nyt toista talvea käytössä. ihan parhaat suojat mitä olen itse koskaan pitänyt. polvikuppeja muutamat menny takuuseen mut muutoin erittäin hyvin suojaava ja tukeva rakenne.
     
  18. Vanahanaama

    Vanahanaama 04Evo600&Lynx rave 150&Evinrude

    Vs: Polvituet

    Kaverilla kalleimmat muovirunkoiset evs, puheli että löystynyt todella äkkiä... Alumiinirunko on kyllä kova sana jos ajaa paljon.
     
  19. Pärde

    Pärde Kelkaton

    Vs: Polvituet

    Nyt oli tuet pakko jo ostaa. Oli viime talvena vähän liian lähellä että polvi entinen..
     
  20. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Vs: Polvituet

    Itseltänikin vasen polvi tähystetty silloisessa Oulun sotilassairaalassa vuonna-95.

    Pitkästä aikaa aloin taas kelkkahommiin.

    Ruhoa kuljettaa vanha IQ-dragon mutta perusvarusteet meni kokolailla uusiksi.

    Polvituet olivat suoraan sanottuna aivan liian kalliit mutta selittelin itselleni että niillä on käyttöä myös kesäisin mopeti harrastuksessa.

    Poilvituet ovat Leatt C-frame. Täytyy kyllä todeta että ovat ainakin minun jalkaan todella hyvät. Säätöjä löytyy ja usean kaadon perusteella voin sanoa että toimivat.
    Myös juokseminen onnistuu moisilla "ropokopeilla"

    Ainut murhe mikä liittyy noihin C-frameihin on hankintahinta ja pari kertaa olen joutunut kiristelemään pikkuisia RST-kuusiokanta ruuveja.

    Suosittelen ko. tukia mutta en niiden kallista hankintahintaa.

    "rupsu"
     

Suosittele tätä sivua