SKI-DOO 2016

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Viikinki, 16/2/15.

  1. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: SKI-DOO 2016

    Mulle ei nuo BRP ajoasennot oikein tunnu käyvän, Lynkeröllä ajaessa polvet huutaa hoosiannaa jo ennen 100km matkaa, Catilla ei tiennyt mitään vielä 250km jälkeenkään. Ja polvisuojat on suorastaan pakolliset Lynxissä...
    Skippaduu taitaa olla vielä ahtaampi ajoltaan?

    Ja raskashan tuo Re on ajaa, en tiiä mimmosia rautaranteita on ne, joitten mielestä se on kevyt ajettava.
    Siinä SD varmaankin paljon edellä...

    -P-
     
  2. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Tuo Rs:n penkki kiinnostas minuakin kokeilla, mutta ainakin Lynx Rs:n penkki kuulema jo liiankin kova.

    Ääripäästä ääripäähän.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SKI-DOO 2016

    OT: Onko näillä jotka tuntevat lynxin ajamisen raskauden onko se raskauden tunne silloin kun löysää kaasua/jarruttaa mutkiin? Itse tunnustellut asiaa vuosikaudet mitä oon kelkkoja vaihdeltu, jopa nuo Viperit tuntuu samassa tilanteessa kevyille jos on keulan säädöt kohdillaan, ne kerrat mitä olen r-motion Xrs:iä ja ja vanhempia Renegadeja ajanut moinen ilmiö on kyllä loistanut poissaolollaan pois lukien jos niissä on ollut höyläämättömät powderit, nimenomaan skippadoot ja katit on kyllä ollut todella keveän oloisia pelejä ajella...
     
  4. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    Voisko se raskauden tunne tulla tuosta heikosta rullaamisesta jonka tuo pepsi aiheuttaa? Ite en reetä miellä raskaaksi ajettavaksi ja sopii omaan ajotyyliin mainiosti. Makuasioita.
     
  5. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: SKI-DOO 2016

    Nimenomaan rullauksesta ja telaston melusta tulee tuo raskauden tuntu, nimenomaan tuntu. Eihän se voi juurikaan raskaampi olla, koska polttoaineen kulutus ei juuri X-RS:stä eroa.
    Tuo sopivuus on helppo uskoa, koska kyllähän se asia on niin, että RE sopii ajettavuutensa puolesta 99 %:lle meistä reittikelkkailijoista. Muut asiat on niitä, jotka valinnan ratkaisee.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  6. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2016 Mallimerkintä: Renegade Enduro

    Varmaan muutkin on pistänyt merkille tuon mallimerkinnän Renegade Enduro. Eilen vasta sen havaitsin kun netissä seikkailin. Tuo lienee jokin kanukkien / jenkkien malli joka poikkeaa varustelultaan "vakio" Renegadesta. Oli lukevinani jotta telastossa takapukilla olisi ilmaiskari, rMotion with Air Ride. Muuten lienee peruskamaa kokoonpanolinjalta. Siis, perus-perus rene.. Näitä versioita on näköjään melkoinen tukku...
     
  7. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: SKI-DOO 2016 Mallimerkintä: Renegade Enduro

    Kanadassa ja jenkeissä myydään hirviä määrä malleja joita ei tänne tuoda. Noissa on paljon ominaisuuksia, joilla ei tee hevonkukkua meidän oloissa. Mutta oha sielä listalla vaikka mitä jännää.. Esim viime vuona ainaki oli vielä 500SS-konetta ja Powertek R 800 mosaa tarjolla.. ;)
     
  8. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Onko löytynyt säätöjä peliin? Onko muutoksia tullut tehtyä? Vissiin vähän vastustanutkin?




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: SKI-DOO 2016

    Keulalla on 20 Newtonin jouset, muuten alustaa säädetty vielä esarilla ja napsuilla. Simmauksestakin ollut puhetta, mutta odotetaan kokemuksia ensin.

    Varoaattorin jousipesän holkki hyppäs tosiaan akselilta lauset jumittaan. Oli ilmeisesti sitä mieltä, että Veto on päällä liian vähä. Samalla vaihettiin jousi ja rampit, eikä ainakaan huonompaan menny. Nyt on jo mukava ajaa, kun olis vaan lunta.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    RS penkkiä tuossa testailin ja kova on, mutta ei liian kova kun rex2 Re penkkiin tottunu. Hinta vaan oli niin kova että muokkaillaan tuota xrs vakiojakkaraa jos ei siihen totu.
     
  11. Raukku

    Raukku rave rs 2018 ootellen

    Vs: SKI-DOO 2016

    Omasta xrs tuli nyt todella hyvä ajettava kun tuonelan Jarkko hieroi simmit kohilleen ja yllätys oli suuri ja hymy tuli korvia myötön entistä kepeämpi ajaa ja ei lyö läpi ja jakaminen katosi kokonaan.kiitos Jarkko
     
  12. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: SKI-DOO 2016

    Sama itsellä edessä ensiviikolla. Alkaakin olla jo kuralla. Hyvä tietää, että Jarkko löysi hyvät säädöt. Ilmeisesti ei ollut ihan selkeä alussa.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  13. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Vs: SKI-DOO 2016

    Itse yritin ajaa pari sataa kilometriä vakiosäädöillä ja olihan melko kauhea laitos. Nyt on kepit säädelty kertaalleen uusiksi ja alkaa olemaan ajettava, pientä säätöä joutuu vielä telaston keppeihin tekemään mutta keula on nyt toimiva. Alkuperäiset sukset on kyllä kans ihan täysi vitsi, kuten aina ennenkin.
     
  14. Raukku

    Raukku rave rs 2018 ootellen

    Vs: SKI-DOO 2016

    Joo Jarkko mainitsi että kolme kertaa simmit kiitteli ja testi 60km ja alkoi löytyy,,, lääkkeet ,suosittelen jos joku kaipaa hyvii säätöä xrs nyt niin soitto tuunelalle.sukset vaihtu jo alku rysäyksellä ja jouset.
     
  15. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2016

    Onko 2016 XRS muuttunut 2015:sta? Sitähän kehui monikin semmoisenaan.
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    Jos reneä meinaat niin eroa ei taida olla ku väreissä mutta pätkä on venyny 307-->327 tjsp..
     
  17. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2016

    Joo justiinsa luulin, että puhe oli renestä. Ottakaa jostain selville Iron Dogin simmit, ne oli ainakin minun makuun heti. Pari naksuja piti löysätä, mutta monelle varmaan sopii sellaisenaan.
     
  18. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    Ei nyt vielä aleta simmailla. Toisaalta vasta satasen pintaan renellä ajanu ja klikkerit alkaa kohtuu kiinni olla. Onkohan dogissa samat joust kuin xrs renessä?
     
  19. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Vs: SKI-DOO 2016

    Kannattaa seurailla tämän '16 penkkiä kun on vielä takuut päällä, omasta on jo yhdestä sauman ompeleesta rikki.
     
  20. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: SKI-DOO 2016

    Päivitetään senverran että simmit teki redshocks ja etujouset jäykempiin niin tulipa makia peli. Kestää möykätä eikä lyö läpi ja klikkereissä varaa säätää tourinkireissuillekkin mukavaksi. Suksia vaille makia peli. Siis xrs rene 800.
     

Suosittele tätä sivua