LYNX 2017

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 3/2/16.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: LYNX 2017

    Kaikissa merkeissä sama homma, että takuu säilyy. Ei mitään ihmeellistä.
     
  2. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    No ei siinä ole mitään outoa. Ihan normaalia jos on jatkettu takuu. Polariksen mönkijöissäkin oli 2 vuotta takuu jos itse huolsi ja 4 vuotta kun teki huollot liikkeessä. Siitä saa itse valita kumman haluaa.
     
  3. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Tuo lisätakuu ei säily jos itse rassaa. Jokainen valmistaja saa itse päättää niihin ehdot.
     
  4. hattivatti

    hattivatti Active Member

    Vs: LYNX 2017

    Kyllä minustakin tuntuu et merkkiliikkeeseen kampe on vietävä huoltoon jos meinaa takuun säilyvän...
     
  5. hattivatti

    hattivatti Active Member

    Vs: LYNX 2017

    Kannattaa kyll tarkasti selvittää mitä se 4 Vuoden takuu sisältää!!
     
  6. Dude

    Dude Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Voihan siitä takuusta varmaan kieltäytyä jos tuntuu että se on huono juttu :)
    Taitaa olla ihan kaikissa kamppeissa takuuehto, että huollettava huolto-ohjelman mukaan. Ja ainakin ennen huoltoväli oli 3000km (pl. ensimmäinen "500km huolto") ja maksoi ehkä pari sataa. Aika kohtuullista.
     
  7. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: LYNX 2017

    Jep. Sitä meinottelinki, että kyllä 2v takuuseen ainaki jammu pitää merkkiliiikkeessä huoltaa, että moottorin takuu säilyy. Muut osat pitää takuun 2v ilman huloltojakin, vissiin.
     
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: LYNX 2017

    Lukeeko huoltoohjelmassa ketjun vaihtoa, mäntien vaihtoa jne. Sitten kun kone porsii 15tkm kohdalla vedotaan normaaliin kulumiseen ja asiakas maksaa, näinhän käy esim qes rullissa vaikkei sitä ole huoltoohjelmassa.
     
  9. HeikkiK

    HeikkiK RE 600 -16

    Vs: LYNX 2017

    en oo kyllä ikinä teettäny liikkeessä BRP kelkkoihin muuta kuin 1. huollon ja lukemattoman määrän takuukorjauksia. Voihan se olla että nyt ovat kirjoittaneet huolto-ohjelman uusiksi jotta kampe kulkee neljä vuotta mutta sitähän ei tiedä ennenkuin saa läpyskän kelkan mukana...
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2017

    Kyllä ne qrs rullat takuuseen sai kun takuuaikana porsivat. Helixin ja remminkin sai kun porsivat samassa rytäkässä.
     
  11. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Vs: LYNX 2017

    Velvoitetaanko käsikirjassa huollot merkkiliikkeeseen? Jos ei, niin mikä tahansa huoltopaja voi huollot tehdä, kun vain
    noudattaa mainittua huolto-ohjelmaa - ilman että takuu raukeaa.
     
  12. Latez

    Latez Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Ainakin yhden tapauksen tiedän missä takuuseen laitettu ilman mutinoita uusi moottori ja matkamittarissa 15000km.
     
  13. Latez

    Latez Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Henkilöauto puolella asia menee juurikin näin. Huolto ohjelman muikasesti ja dokumentoituna niin voi tehdä vaikka itse.

    Luulisi että takuuasiat ovat samoissa pykälissä oli sitten kyse laitteesta kuin laitteesta.
     
  14. vaarikka

    vaarikka Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: LYNX 2017

    Minä tiedän useammankin tapauksen että ei ole mennyt takuuseen vaikka on huollettu ihan liikkeessä.
     
  16. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Asiasta keskustelua, mutta tekisikö joku uuden topicin koskien näitä takuu hommia ja täällä keskittyminen enempi 2017 mallistoon(vaikka tuo takuu/huolto asia kovasti näitä koskettaakin)..?
     
  17. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: LYNX 2017

    Mulla meni ilman mitään tupinoita takuuseen.

    Joo tosiaan jatketaan täällä 2017 lynskeistä.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: LYNX 2017

    Omasta mielestä tälläinen takuu keskustelu kuulluu juurikin nyt asiaan, eihän tälläisiä takuita ole ollut ikinä kelkkailussa suomessa.
     
  19. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Eikä lynssillä ole muuta uutta kaudelle 2017 kuin tuo takuu. Itseänikin kovasti kiinnostaisi tietää, onko huolto-ohjelmaan merkitty esim mäntien vaihtoa tms tai miten suhtautuisivat jos kone porsii 15tkm kohdalla. Mihin määritellään moottorin normaali kestoikä, liekkö tuosta Suomessa vielä kunnolla taitettu peistä?
     
  20. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: LYNX 2017

    Joo kyllä ehdottomasti kuuluu täne keskustelu takuusta. Ottakaa huomioon että tuo 4 vuoden takuu on valmistajan itsensä antama lisätakuu. Kuluttajansuoja ei taida määrittää kuin 2 vuoden takuun jos enää sitäkään. Näin ollen valmistaja voi laittaa lisätakuun säilymiseen ehdoksi vaikka ajamisen lynxin ajovarusteilla. Jos et noudata tätä niin sinulla on perus 2 vuoden takuu. Siitä voi itse päättää mikä kannattaa. Toki jos eivät määritä missä ne huollot pitää tehdä niin voi varmaan itsekin tehdä. Toki 3 vuoden päästä jos itsehuolletusta losahtaa männät 15tkm ajettuna niin en kyllä luottaisi siihen, että korjataan tehtaan piikkiin.
     

Suosittele tätä sivua