Uudistunut myyntiosasto!

Keskustelun 'Ylläpidon tiedotteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 23/5/13.

  1. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    +1 tälle uudistukselle, paljon helpompi etsiä kun "merkki fanaatikko" olen ;D
     
  2. Henri

    Henri Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Mikähä on kun en voi alottaa uutta aihetta ostetaan kelkkoja osiolle?? ei siis ole koko nappia ees mistä vois alottaa...
     
  3. Hutta

    Hutta 163"

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Olisko moderaattorien aika järjestää asia?

    Ittekki ajattelin laittaa kohta ilmoitukset sekä myynti että osto puolelle jos kerran myyntipuolella on kumpiakin ilmoituksia. Väärät ilmoitukset eli väärälle osastolle tehdyt ilmoitukset tulisi joko poistaa tai siirtää. Muuten hajoaa tämä hyvä uudistus käsiin.
     
  4. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Vitu**ttaa ku ihmiset ei voi laittaa niitä suoraan oikeille osastoille..

    Siirtelin ostot oikeisiin lokeroihin Lynx/Doo osastosta.
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Tai ihmiset oikeesti opettelis lukemaan.. Kait se nyt ole niin vaikiaa!
     
  6. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Jos ilmo on väärässä paikassa tai joku muu asia kaihertaa niin painakaa rohkeasti "ilmoita valvojille" painiketta, niin nähdään samantien jos jossain on trabolsseja, niitä kun ei aina itse voorumia selaillessa huomaa vaikka kaikki viestit pyrinkin lukemaan.
     
  7. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Ja palautteesta viisastuneena siivoilin Polle ja Jammu-ilmotukset oikeisiin lokeroihin, Catti ja Bomba näyttiki olevan ordnungissa.
     
  8. Harvi

    Harvi ReissujaRemontti

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Osteaan Lynx & Ski-Doo osia.
    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?board=53.0
     
  9. MVa~1

    MVa~1 Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Pitäiskö moderoinnin ottaa kovat otteet ainakin hetkeksi? Miksi tutustua sääntöihin ja käyttää aikaa ilmoituksiin ja niiden osumiseen oikeaan osastoon, kun "kyllä modet ne siirtää jos on väärässä paikassa ja kyllä ne muokkaa otsikoita, jos ei mennyt oikein.."

    Oikeasti, arvostan työtä, jota teette ja pyrin mahdollisuuksien mukaan pitämään teidän työn helppona ja välttelemään virhe-ilmoituksia, mutta pääsiskös helpommalla, jos vain raa'asti paiskois bittiavaruuteen väärin menneet ilmoitukset. Josko käyttäjät jossain vaiheessa oppisivat panostamaan ilmoituksiin ja keskusteluun muutenkin yleisesti. Olen erästä autofoorumia käyttänyt pitempään ja siellä on todella tiukka linja sääntöjen suhteen, mutta foorumi on erittäin selkeä ja asiallinen ilmeisesti ko. syystä. Siellä on myös oma alue "roskakori" jonne osa virheellisistä viesteistä päätyy ja perässä moden viesti, että mikä meni väärin. Samoin virheellisistä myynti/osto ilmoituksista poistuu samalla kaikki yhteystiedot yms. että ilmoitus ei enää tomi myynti-ilmoituksena, vaan myyjä joutuu tekemään uuden ja hieman panostamaan ilmoitukseen.

    Meitä on tälläkin foorumilla niin paljon käyttäjiä, että jos alkaa löysäilemään hieman säännöistä, niin kohta ollaan taas tässä pisteessä, että viestit menee mihn sattuu ja käyttäjät eivät viitsi panstaa yhtään.

    tämä maunusjoken lausahdus mahtanee tukea näkemystäni aika paljon :D

    EDIT: ja ettei menisi aivan täydellisesti tämäkään, niin olisiko kuulunut ennemmin tuonne foorumin kehutysideoihin?? ;D
     
  10. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Eri voorumeilla yhden jos toisen tunnin viettäneenä olen taipuvainen epäilemään kollektiivista oppimista foorumiyhteisössä. Tätäkin foorumia kun katselee niin virheitä ilmoituksissa tekevät tyypillisesti alle 100 viestiä lähettäneet käyttäjät ja uusia käyttäjiä saapuu päivittäin lisää.

    Viestin siirtäminen ei sen poistamiseen verrattuna ole järin suuresti rasittavampi tehtävä ja tässä vaiheessa olen ainakin itse melko ymmärtäväinen jos ilmoitus on mennyt väärään paikkaan, onhan muutoksesta vain kohtuullisen vähän aikaa. Vähemmän ymmärrystä löytyy sen sijaan jos itse ilmosta ei löydy niitä tietoja mitä edellytetään, ne menee ainakin mulla herkemmällä nappulalla roskikseen.

    Kiitos palautteesta, harvemmin natsimoderaattoreita pyydetään olemaan enemmän natsi. Sieg heil!
     
  11. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Jostain syystä en voi jättää kelkan ostoilmoitusta tuonne uudelle ostetaan kelkkoja osastolle. Tapatalkin kautta koetin ensin ja sitten ihan netin kautta, sille osastolle ei minulle tule tarjolle uuden topicin luontiin mahdollistavaa painiketta.

    Nimimerkki: jäänkö nyt ilman kelkkaa...
     
  12. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Mitäs menit myymään kelkkas.. Mutta joo, ei ole nappia mullakaan tuolla. Tosin en vielä tarttekkaan.
     
  13. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Nyt pitäis toimia. Oli yks pallero väärässä paikkaa.
     
  14. Mara

    Mara Rev life

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Tuolta vanhalta myyntipuolelta ei vissiin pysty poistamaan eikä kommentoimaan omiin ilmotuksiin. Myytyjä tavaroita kyselevät..
     
  15. Elisa

    Elisa Administrator

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Nyt pitäisi olla omien viestien poistaminen / muokkaaminen mahdollista.
     
  16. Mara

    Mara Rev life

    Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Toimii :)
     
  17. Vs: Uudistunut myyntiosasto!

    Onko näihin topikkeihin enään mahdollista kirjoittaa? Vai enkö vaan löydä/ pärjää näitten kanssa? :D
     
  18. Java

    Java BD 3700

    Näyttäis tuo lynx/skippaduun osien myynti osasto olevan sekä että osasto??? M & O ilmot sekasin.
     
  19. ärär

    ärär Ärär

    Mistä mie saan tuommosen kelkkalehti pipon? ja voiko tuubihuivin myös tilata jostain? vai pitääkö alkaa kelkkalehti tilaamaan?
     

Suosittele tätä sivua