Kehuja Kauppiaista, ympäri suomen

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 22/2/08.

  1. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Iisalmen konekymppi. Aina ollaan saatu kelkka uusittua.
     
    vetkulilm tykkää tästä.
  2. lakape

    lakape Well-Known Member

    Edellisen ostin täältä ja tähän uuteen ei tullu edes tarjousta vaikka käydessäni pyysin tekemään???
     
  3. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Mulla on varmaan niin voimakkaasti ostohousut ollu jalassa, että on päästy kauppoihin. Minä olen päässyt kauppoihin 6:sta kelkasta pari käytettyä olen ostanut muualta. Isä ukolle on laitettu 3kpl keikkoja kympistä.
     
  4. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Kuutta kelkkaa oon itekki vuosien saatossa ollut Kympistä ostamassa, eikä ole kaupoista ikinä paha maku jäänyt. After sale myös ensiluokkaista, varsinkin huolto pelaa nopeesti. Toisin kuin jonkun muun merkin liikkeessä samalla kadulla. Huonoja päiviä varmaan sattuu itse kullekkin.
     
    Mika_R ja vetkulilm tykkäävät tästä.
  5. HIPPERI

    HIPPERI Rene XRS800, AC XF9000

    Kyllä Kone ja Tarvike toimii. Löytyy tietotaitoa eikä jää kelkka ostamatta.
     
  6. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Jos joskus on sattunu olemaan ostohousut jalassa niin eipä oo tarvinnu samalla kadulla muualla käydä kuin Konekympissä. Myynti sekä huolto toimii
     
    Mika_R tykkää tästä.
  7. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    20161220_175756.jpg Iso käsi Raahe Motocafen villelle!!! Kauppias joka tarvittaessa laittaa kovan tarjouksen pöytään niin BRP vehkeistä kun Polariksestakin kannattaapi kysästä.. Lisäksi löytyy paljon lisävarustetta ja erikoisempaakin palikkata hyllystä nopealla toimituksella!! Kiitos taas..
     
    Arsi tykkää tästä.
  8. ITP

    ITP Well-Known Member

    Norrbottens Bildemontering. Naapuriin menee kehut.
     
  9. rainbow6

    rainbow6 KRT

    Taas kiitos Jovicat:lle Sodankylään sekä Kentsolle Kokkolaan.
     
  10. runez

    runez Well-Known Member

    Vk-motors ruovedellä palvelu pelas todella hienosti :)
     
  11. Vilho

    Vilho freeride

    Ainakin myyntimies, luultavasti omistaja. Hain qrs variin osia niin kysy pari kertaa oliko sulla rullat ja epäili blingfactoryn rullien paremmuutta :D
     
  12. qmb

    qmb Member

    KoillisMotor Kuusamo> iso kiitos asiantuntevasta palvelusta ja opastuksesta varaosien kanssa. Homma toimii tuossa talossa!
     
  13. tieto

    tieto boondocker

    Pienkonehuolto keskiaho
    Pudasjärvi
     
  14. Teppi

    Teppi Active Member

    Tarvikekeskus Kemijärvi, homma toimii :)
     
  15. himotas

    himotas Well-Known Member

    Jälleen kehut Tarvike Leppänen kuopio. Kaks kelkkaa lähti tällä viikolla kärriin heidän vaihdokkeista ja samalla sai pään täyteen infoa liittyen säätöjen hakuun niin alustaan kuin kaasareihin.
     
  16. Jarsse

    Jarsse Well-Known Member

    Vanahojen rotteloiden kanssa pelatessa Kisakone on jees! Ja nopeasti lähtee paketit tulemaan.
     
  17. Latez

    Latez Well-Known Member

    Loukko ja Koillismotor. Homma toimii!
     
  18. lucas07

    lucas07 Well-Known Member

    Kaveri kävi loukolta ostamassa lynyn ei kaikki mennyt hyvin ja eivät tunnu edes haluavan keskustella asiasta . Seuraavaksi kuluttajajasiamies
     
  19. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Jännä homma, ite ostin yhden ski-doon pari vuotta takaperin ja lynen oli vähän kaikenlaista ja kaiken sai Juuson kanssa puhuttua niin, että molemmat oli tyytyväisiä.. jos saa udella mimmonen lyne ja mikä vaivaa?
     
  20. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Prima-Rauta R. Kamppinen Kemi ja homma toimii. Neljäs polle lähti tilaukseen ko. liikkeestä.
     

Suosittele tätä sivua