Uuden keskustelualueen ominaisuudet!

Keskustelun 'Ylläpidon tiedotteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 1/9/16.

  1. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Jo vain, sieltähän sitä pääsi muokkaamaan :)
     
  2. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Sopiiko tässä kysyä että saako postausten otsikkoa muutettua jäkikäteen ? Laitoin tuonne "aikojen takaa" puolella pari vanhaa kelkka myyntiin törkeillä :) hintapyynnöillä
    ja ne hinnat tuli laitettuas otsikkoon. Jos haluaisi laskea hintaa niin hankalaa jos otsikkoon ei enää voi koskea ?
    Kiitos muuten hienosta palstasta. Iiro H
     
  3. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Aijoo, vastaan itse itselleni, eli tuolla erillisellä thread toolsilla voi näköjään muuttaa otsikkoa...
     
    Jani Sipola tykkää tästä.
  4. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Olisiko mahdollista muuttaa asetuksia niin että ketjun otsikkoa klikkaamalla pääsisi suoraan ensimmäiseen lukemattomaan viestiin? Nyt pitää klikata sitä palleroa mutta mobiililaitteilla se on välillä aika haastavaa.

    Tiedän että sen voi muuttaa koska esim yliajofoorumilla se toimii noin.
     
  5. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Minun mielestä on jo käytössä?
     
  6. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Olisiko mahdollista saada etusivun kuvat linkittymään suoraan viesteihin missä niitä on käytetty? Monesti ollut mielenkiintoisia kuvia ja olisi halunnut katsoa mitä on kommentoitu. Nyt kuvaa klikkaamalla pääsee galleriaan josta ko nimimerkin postauksista löytää viestiketjun.
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kyllä, tietokoneella toimii näin. Mutta jos luen mobiililaitteillani (iPhone, iPad) niin silloin ei toimi.
     
  8. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Polta ne omenat... ;)
    Androideilla tuntuu toimivan, ainakin kaikilla millä olen kokeillut.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", Phazer FX GT

    Miksi kaikki uudet kuvat ei näy tuossa etusivulla tai viimeisissä kuvissa? Käytettävyys on kyllä huippua kännyllä!
     
  10. Mik4--

    Mik4-- Freeride 146"

    Kyllä mulla toimii iphonellakin.
     
  11. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Ei ne pala, toisin kuin humanoidit...

    Syynä on ilmeisesti jokin muu tai sitten ihan vain se että kokeilin sellaisella ketjulla mitä olen lukenut viimeiksi vanhan foorumin aikana. Eipä tämä nykyinen varmaankaan muista mitä olen viimeiksi lukenut vanhalla alustalla...
     
  12. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Eipä näköjään tänään tietokoneellakaan keskustelusäikeen otsikkoa klikkaamalla päässyt viimeiseen luettuun viestiin vaan tarjoili säikeen ensimmäistä viestiä vaikka olen ko keskusteluun kirjoittanutkin ja viime päivinä sitä lueskellutkin.
     
  13. Mik4--

    Mik4-- Freeride 146"

    Yhden kerran pitää näpätä siitä pallerosta. Seuraavalla kerralla toimii otsikosta.

    Tai näin ainakin mulla iphonella pelaa.
     
  14. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Toinen asia minkä olen havainnut hyväksi yliajofoorumilla (overdrive.fi) on viesti esikatselu. Eli kun katsoo keskustelulistaa vaikka Polaris alueella ja vie hiiren säikeen otsikon päälle niin säikeen ensimmäisestä viestistä tulee esikatseluruutu. Eli ei tarvitse klikata nähdäkseen mikä on aiheena vaan voi ikään kuin vilkaista aihetta. Tämä nopeuttaa esim myyntiryhmissä missä usein otsikot on hieman epäselviä ja haluat vain vilkaista mihinköhän lynkeröön se osaansa kauppaa...
     
  15. jrinnes

    jrinnes Member

    Ja olisikos mahdollista säätää foorumisoftaa niin, että sivu uudelleenladataan myös silloin, kun siirtyy selaimen Takaisin-painikkeella edelliselle sivulle..?
    On nimittäin melko ärsyttävää, kun aiheet näkyvät edelleen lukemattomina kun siirtyy jonkin ketjun uudet viestit luettuaan edelliselle sivulle. :)
     
  16. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Mistä näkee moderaattorit? Olisin tagannut erään alueen moden viestiin mutta en löytänyt..
     
  17. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Pystyykö tässä (vanhan voorumin tapaan) linkkaamaan suoraan ketjun yhteen vastaukseen? Ennenhän joka vastauksella oli ikäänkuin otsikko, jolle oli oma osoite ja pystyi vaikka foorumin ulkopuolelle antamaan linkin, että lueppa tuosta, ku pitkäkin sivu avautuu juuri siitä kohdasta.
     
  18. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Kilkkaa tuota päivämäärää postauksen alla, tai sitten tuota numeroa joka näkyy tässä kuvassa. Tuon numeron kautta pystyy jakaan postauksia nätisti myös faceen tms numero.JPG
     
  19. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Jaaha, olikin noin pienellä präntättynä linkkipaikka. Tattis!
     
  20. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Onko mikä tässä tilanne?
     

Suosittele tätä sivua