Lynx RE 600 07´ & 08´

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 7/8/06.

  1. Jusevaan

    Jusevaan Kelekkaukko

    Onko Lynx re 600 ho -07 variaattoreiden linjaus ohjeita? Minkälaiset työkalut tarvii? 11000km ajettu niin variaattorilautasissa pientä kulumaa/porrasta pohjalla. liekkö haitallista ja mitä tehtävissä?
     
  2. T.Heikkinen

    T.Heikkinen Shredder RE

    Onko muilla tehny sitä että umpisessa hyytyy eikä vastaa kaasuun? Kovalla jälellä ei mitään ongelmaa. Voiko tukehtua? Vakio suuttimet näky olevan paikallaan (380). Mitkähän suuttimet siihen kannattais tilalle laittaa? Ja mattona on 44 backcoyntry pätkänä niin kai sen pitäis sitä jaksaa pyörittää?
     
  3. AKK

    AKK Ski-Doo MXZ Comp.

    Jos vakiovälitys ja kytkimen säädöt, niin ei varmaan jaksa kiertää 44 matolla ummessa. Välitys ainakin ensihätään tiuhemmaksi.
     
  4. T.Heikkinen

    T.Heikkinen Shredder RE

    Välityksiä on senverran muokattu että yläratas on 21. Tilasin tuossa kakkosvariin 180-260 jousen, niin sillä lähtee kokeilemaan.
     
  5. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    IMG_20161213_203717.jpg Screenshot_2016-11-04-16-42-48.png

    Osaako joku vahvistaa että meneekö tuo ketju paikalleen. Ja vinkkejä kuinka sen sinne taion. Ketju ja rattaat screenshotin vinkin mukaiset. Kelkka 08 re
     
  6. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Ei ole muita vaihtoehtoja. Käy hakemassa brp korjaamolta tarpeellinen määrä.

    Hihna kuluttaa lautasia tyhjäkäynnillä/luistaessaan kytkentäkierroksilla, jos kyse kytkimestä?

    Rattaat ja ketju yhtäaikaa paikoilleen.
     
  7. Onko kellään ollut primer-pumppua asennettuna? On kurja kylmänä nyppiä käyntiin sen 10-15 kertaa ennenku tulee kaasareille pensaa. Mihin se pitäis tuossa laittaa ku en kaasarin kyljistä löytäny mitään sopivaa paikkaa?
     
  8. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    Mulla ainakin muutama nykäsy ryyppy päällä ja jo pörisee... 2-3, maksimissaan 5 nykäsyä.
     
  9. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Ei ole tarvetta primerille. Jos tarvitsee noin monta kertaa nykiä, on jotain vialla. Kannattaa tarkastaa bensapuoli, pumppu, letkut, suodattimet. Onhan ryyppy täysillä kun nyvit?
     
  10. T.Heikkinen

    T.Heikkinen Shredder RE

    Tuolla jousen vaiholla vakiosta --> 180-260 niin korjaantu tuo puutumis ongelma ummessa.;)
     
  11. Ryyppy on aina täysillä. Sen olen huomannut että siinä kaasarin ryyppyvivussa on ensin 3-4mm tyhjää ennen kuin vipu lähtee nouseen, voiko tai kannattaako sitä säätää?


    Pumppua tuosta eniten epäilen, mutta miten sen voi tarkistaa? Ajossa kelkka toiminut ihan ok viimeset 5 talvea, on vaan aina vaatinut tämän nyppimisen kylmänä, niin sillä ajattelin että olisi ominaisuus vain.
     
  12. jokke

    jokke Well-Known Member

    ootko vetäny ryypyn ihan kokonaan auki, 180 astetta
    Itse luulin alussa että kun nostaa vain pystyyn niin on auki
    Oireet samat mutta ku väänsi lisää niin rupeski toimimaan
     
  13. Siinä jälkimmäisessä asennossa se on ollu, vasta ku vähä lämpee niin olen pudottanu pienemmälle. Tuossa katoin että siinä ryyppyvivun maksimiasennolle oli peräti stoppari. Taidan säätää tuon niin että se makaa sitä vasten jälkimmäisessä asennossa, tällä hetkellä se jää 4-5mm päähän siitä.
     
  14. jokke

    jokke Well-Known Member

    mulla menee kyllä ihan loppuun asti (yliasentoon)ilman mitään stopparia
     
  15. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Tein muutoksia viime talvena kelkkaan, mutta kaipaisin vielä räväkempää voimalinjaa. Lähinnä ongelma on se että vaihtaa liian aikaseen ylöspäin jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin 2 variin kaipaisi jäykempää jousta?? Nyt taitaa olla 140-260 ja oliko vakio 140-240
     
  16. PRo

    PRo Lynx X-Trim 600 SDi -08

    Itse tehnyt -08 600 sdi xtrimiin Jazzon ohjeiden mukaiset muutokset sillä eroavaisuudella että yläratas on 22 hampainen ja mielestäni toimii. Ainoa "miinus" tässä on että kytkimen ramppeja saa säädellä kelien mukaan, tai sitten vain tullut kelkka tutummaksi ja tuntee/tulee seurattua kiekkoja tarkemmin. Nuo jousen arvot mitä laitoit on kytkimen jousen jäykkyyksiä. Alla linkki ohjeisiin, siellä kerrotaan myös noi jousien jäykkyydet ja varaosanumerot.

    http://powderclowns.com/powderclowns/?p=421
     
  17. proman

    proman Lynxx


    Mulla nyt kytkimessä 160/260. Variaattorissa 180/260. Painoo abaut 17,5g Välit vakiot. (23) ylärissa hakusessa. Ei oo päässy viä kokeileen kuinka pelaa. Tuolla aijemmin joku kirjotellu toimivan setupin, kannattaa selailla topiccia läpi.
     
  18. Petuhovi

    Petuhovi Well-Known Member

    Tuota ninnannunnan.. Kävin kautta avaamassa ja loppureissusta patikossa kuulu pikku poksonen. Pikaisen diagnoosin jälkeen mitään ei ole rikki eli pultit, varret, rajotinremmi yms ovat ehjiä. Etupukin alpää on muljahtanu taaksepäin siten että iskarin kiinnikekohta osoittaa ylös/takaviistoon ja "koiranluut" on pystyasennossa. Etupukki on siis painunu läjään ja juminu sinne. Onko tämmöseen jotain "oikotie onneen" ratkaisua vai purattaako koko alustan että saa iskarin taas oikeelle mallille ja etupukin alapään kans pyöräytettyä takasi?
     

    Lisätyt liitteet:

  19. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Ettei ois etupukin linkun pultit rikki poikki? Ihme jos ei iskarin varsi oo vääränä.
     
  20. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

    Iskari poikki ?
     

Suosittele tätä sivua