IDD mittariston kartat

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä julli, 10/5/15.

  1. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    J4K3, nyt ku saatas tämä kaverille esille ja neuvomaan! :)
     
  2. Fendel

    Fendel Well-Known Member

    Jokos tuo Oulun kaveri saatu kiinni? Suosittelen kans päivittää ruottin kartat tuohon niin paranee vähäsen. Onkos kukaan muuten kokeillut yhdistää suoraan tuohon kelkan porttiin usb-piuhalla josta toinen pää läppärissä kiinni? Pääsisikö tuota kautta sorkkimaan enemmän?
     
  3. tigidi

    tigidi SKS 800 h.o. 2017

    Ei oo vielä kelkka tullut niin ei oo päässyt testailee.. Toivottavasti olis ensvklp pihassa
     
  4. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Mulla on nuo ruottin kartat just ja on ne tosiaan vähän paremmat, haaveena vaan ollu että sais ihan rehdin maastokartan sinne ni ois helemi.

    Onkos muut onnistuneet syöttämään niitä waypointteja muuten, ku olemalla itse siinä kohdalla? En oo ite ainakaa osannu syöttää niitä kordinaatein ennakkoon.

    Ihan hyvä toiminto ku suunnistaa metässä takas pisteeseen. Olisi myös hieno että voi syöttää pisteen mihin on menossa. Luulen että se onnistuu, en vain osaa :D
     
  5. julli

    julli rmk

    kyllä se onnistu ainaki niin että ajeli kursorilla haluamaansa paikkaan ja lisäs wp:n.
     
  6. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    ok :) Täytyy kokeilla vielä. Näin arvelin, että hanskavika minulla :)
     
  7. Jarzka

    Jarzka Member

    Jokos porukalla uudesta karttapohjasta kokemuksia? Pientä vihiä että maahantuojalla ois jonnimoinen kartta nyt saatavilla ja hinta satasen huitteilla, tietääkö kukaa?
     
  8. Fendel

    Fendel Well-Known Member

    Mikäs tuo uusin karttapohja on? En ole kuullut mistään maahantuojan kartasta, mutta älyttömältä kuulostaa jos siittä pitää maksaa
     
  9. tigidi

    tigidi SKS 800 h.o. 2017

    Riderx.com on vaihtunut uuteen osoitteeseen: https://ridecommand.polaris.com
    Ei löydy reittejä vielä sieltäkään suomeen.
    Mutta sinne pystyy luomaan "clubin" ja näyttävästi sitä kautta lisäämään reittejä.
     
  10. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Liekkö mistään mahdollista vaihtaa idd mittarissa navigaattorin näkyessä yläkulmassa olevan nopeusnäytön tilalle kierrosluku näyttöä? Ei tuolla metässä vauhti kiinnosta, mut suunta ja kierrokset enemmänkin :D
     
  11. tigidi

    tigidi SKS 800 h.o. 2017

    Ei ainakaan mulla onnistunut semmonen vaihto.. :(
     
  12. Plaaf

    Plaaf Well-Known Member

    Tänään laiteteltiin ajoporukan kanssa appeja kuntoon ja kokeiltiin tätä Ride Command toimintoa joka toimii ainakin nopeasti kokeiltuna hienosti puhelimen appina, mutta kelkan mittaristosta sitä ei vielä tullut kokeiltua, Onko joku päässyt testaamaan sitä idd mittarissa?

    Alkaa olemaan varusteet kohdallaan kohta ja ei pääse ajokaveritkaan katomaan enää tunturiin kun vain muistaa pitää gps:n päällä :)

    Selvennykseksi tietämättömille videota
     
  13. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Tämän mallinen pohjakartta tuli viimeisimmällä päivityksellä.
     

    Lisätyt liitteet:

  14. jonteck

    jonteck Polaris Matryx Khaos Slash 9R 155

    Tuliko toi kyseinen päivitys ruotsin vain suomen karttapäivityksellä?
     
  15. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Ride Commandissa valitsin suomen.
     
  16. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Onko joku onnistunut importtaamaan Kelkkareiti.fi GPX dataa mittaristoon tai ylipäätään mitään muutakaan gpx jälkeä? Kellareiti.fi Normaali tarkkuuksinen paketti lähtee kyllä lataamaan, mutta jää junnaamaan importing tilaan. 10 m tarkkudella sama homma ja 50 m tarkkuudella lataa suht nopeasti, mutta jälki ei kuitenkaan siirry mittaristoon.
     
  17. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Joko nostetaan kädet pystyyn ja aletaan ostaa navigaattori ton kelkan oman "navin" kaveriksi? Vai onko mitään toiveita asiasta kuulunut?
     
    Fudge tykkää tästä.
  18. tigidi

    tigidi SKS 800 h.o. 2017

    Siellä ride commandissa jos jollakin on aikaa tai jaksamista alkaa piirtelee reittejä sinne karttaan, niin pitäisi avata map editor ja tehdä clubi. Sitä kautta kaikki pääsisivät lataamaan siellä olevat suomen reitit idd mittaristoon.
     
  19. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    reittejähän siellä idd karttapohjassa näkyy. sinne ku sais vähän korkeuseroja yms näkyville niin ois tuonne metsään ihan jees :)
     
  20. tigidi

    tigidi SKS 800 h.o. 2017

    Aijaa mulla ei jostain syystä näy:D
     

Suosittele tätä sivua