SUOMUSSALMEN MAANMAINIOT URAT

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä slater, 23/11/15.

  1. Koivunoksa

    Koivunoksa "Harhaan Johtaja"

    Kuin myös...;)

    IMG_20170118_122311[1].jpg
     
  2. Make84

    Make84 Lynx Gls 3300 x2

    Saattaa joku oikeen k...ä kysellä van sakkoa ne ei siitä voi kirjoittaa sen olen kuullu ihan viranomaisen itsensä suusta koska ei heidän tehtäviin kuulu.
     
  3. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Juuri keskustelin kaverin kanssa, joka sai sakot ilman uralupaa ajamisesta. Sakottaja oli ollut hänen mukaan erävalvoja.
     
  4. Make84

    Make84 Lynx Gls 3300 x2

    Erävalvoja voi sakon kirjoittaa mut ei rajavartija eikä poliisi
     
  5. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    Paljon sakko oli?

    Tänään ostettu tarra, epätoivosena voi sanoa että"mä luulin että tää tarra riittää" mutta tuskin olisin ensimmäinen selittelijä.

    Huomenna reiteille ajelee, ajoseura kelpaa jos joku sitä vaille...
     
  6. james-x11

    james-x11 Well-Known Member

    Onko Suomusalmi - Hossa - Kuusamo itäinen reittiä ajattu tänä talvena ja missä kunnossa se yleensä on?
     
  7. Janka77

    Janka77 Ski-doo Iron Dog 600R 2019

    Suomussalmi--Raatteenportti-Martinselkonen-Hossa (itäreittiä) on ajettu ja se on lanattu alkuviikosta, että reitti on varmaan A1 kunnossa. Myllylahdesta itäreitille myös Lanattu. Tuo Kuusamon puoli on sitten mitä on....
     
  8. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    Mitä kautta pääsee parhaiten Ämmän hotellilta järvelle?
     
  9. Snowmare

    Snowmare Nordic 300 Nytro rtx144"

    No niin lopussahi jouti talkoisiin, raapastiin Vuokkijärvelle viitat pystyyn. Piti muuvan keppi risuista tehä että riitti van eiköhän nuo näkyne. Vink vink jos joku haluaa sponssata ni viittoja vois tarjotella lisää, voisi tiheämpään sit laittaa. Osassa heijastimet huonot tai puutuu. Päivällähän ne näkyy van pimeellä heijastimet tarpeen. Siirtäkää jos ei menny oikeasta kohtaa, ei gps matkassa.
     
  10. Hegetti

    Hegetti Active Member

    Onkohan hossassa nyt mitään paikkaa mistä saisi evästä kun tuo opari on remontissa, vai onko pidettävä kipinää jollain laavulla?
     
  11. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Hossan poropuistosta ainaki etukäteen tilaamalla saa ruokaa, lomakeskuksesta en oo varma. Mahdollisesti siellä jonkinlainen lounas mahdollisuus.
     
  12. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Kaveri sano muistaakseni, että 14€x21km, tai sitten toisinpäin, mutta loppusumma on sama laskee sen kumminpäin tahansa....

    Sakkolappuahan minä en ole itsenähnyt, vaan tämä tieto perustuu siihen mitä minulle kerrottiin ja mitä minä aiheesta muistan.
     
  13. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    Mistä tuo 21km tulee?
     
  14. Ukko

    Ukko Ukki

    Onko huomenna kukaan reissuseuraa vailla? Vois jossain pikkureissun pyörähtää.
     
  15. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    21km kelkkailua ilman lupaa.
     
  16. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    Aika rankka on sakko..
     
  17. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Oiskoon tuo kuitenki jompikumpi päiväsakkojen määrä ja toinen päiväsakon hinta. Umpihankihommista ainaki tulee päiväsakkoja maastoliikennerikkomuksesta ja rajavartijatkin niitä kirjottelee.
     
  18. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Kuten aiemmin kirjoitin... Kirjoitin mitä minulle kerrottiin. Mutta jos kaverilla olisi mennyt päiväsakoille, niin ei olisi päässyt noin "halvalla". Mutta mutta sakkoja paukkuu kuitenkin, jos ilman uralupaa ajaa ja erätarkastaja osuu matkalle..
     
  19. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Näyttää tämä sakotusasia menevän inttämiseksi,vaan huomenna se selviää, sattuu erävalvoja asumaan tuossa naapurissa pitääpä käyvä kysymässä miten asia on.
     
    Marne79 tykkää tästä.
  20. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Juu, tuli vaan mieleen että onko tullut kirjoitusvirhe. Mulla on yksi kaveri saanut umpis kelkkailusta rajamiehiltä sakot ja sillä oli ne päiväsakkoja. Toki umpikelkkailu on eriasia kuin reitillä ilman lupaa ajelu, mutta jonkinlaiseen maastoliikenne rikkomukseen molemmissa varmaanki syyllistyy. Tähän asiaan kuitenki tullee selvyys huomenna vaari55:lta.
     

Suosittele tätä sivua