Mitkä männät 600etec:iin Wössner?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Juho99, 17/8/17.

  1. Juho99

    Juho99 Active Member

    Kertokaahan nyt kun tästä aiheesta näyttäis olevan kaikenlaista mielipidettä että kestääkö wössnerin männät vai ei?
    Tarkotushan olisi tilata nytten itselle uusi näntäsarja, kysymys kuuluukin että mitä merkkiä kannattaa laittaa sisään. Itse olen ajatellut wössnereitä.
    Kaasun asento tulee talvella olemaan on/off joten hakusessa mahdollisimman kestävät nännät.
    Kiitos jo valmiiksi avusta!
     
  2. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Mulla ei ainakaan kestäneet. Yhden talven ajettuista oli jo pinnoitteet ihan entiset. Laita vaan suosiolla alkuperäiset.
     
    Mika_R tykkää tästä.
  3. Haikku

    Haikku 850 Sunami

    Original, ne sinne on alunperin suunniteltukin. Toimii varmasti.
     
    Mika_R tykkää tästä.
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    En ole Wössnereitä itse käyttänyt mutta tuli mieleen että onko tuo pinnoitus tarkoitus pysyäkin hamaan tulevaisuuteen vai onko lyhyempi ikäinen homma?
     
  5. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Ehdottomasti laittaisin vakio männät.. se 600 etekki menee vakiopalikoilla heittämällä yli 10000 km niin vaikea käsittää miksi sitä pitäis yrittää parannella joillain tarvikemännillä.. enkä ole ikinä nähny että joillain Wössnereillä tai Wisecoilla olis päästy lähellekään vakiomäntien kilometrejä :rolleyes:
     
  6. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Hyvin on toimineet ja kestäneet wössykät kaikennäköisissä koneissa.

    Yleistyksenä... monesti kun kone hajoaa jossain vaiheessa, niin lyödään vaan sisään uutta osaa tutkimatta mikä sen moottorin oikeasti hajotti. Sitten kirotaan paskoja osia kun hetken päästä kone uudelleen levällään.
     

Suosittele tätä sivua