Summit 850 etec

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä vilhe85, 27/4/16.

  1. Tinpa

    Tinpa Member

    Pitää ittekkin tähän kommentoida, et pualtoistatonnia on mittarissa ja orkkis liekalla mennää. Remontissa tua muuten on kyl käyny, mut voimalinjaan ei oo tarvinnu ku vaihtaa lääkkeet yli kiertämiseen. Kysheessä siis viime vuatinen äksä malli.
     
    Driver tykkää tästä.
  2. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Antti, meni mulla omasta viimevuotisesta vielä remmejä, kellään muulla kuulemma ei ole menny ja minä ajan väärin, näin kolmesta paikasta ku kysyin tuleeko vastaan:mad::D
     
    Kortelaine, Jakelfin ja Driver tykkäävät tästä.
  3. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Näin se meni minullakin aikanaan catilla, "väärin käytetty" tjsp...
     
    pezq^ tykkää tästä.
  4. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Tarvikekeskuksen sanoma oli iha yliveto, se on nii tehokas ettei remmit enää kestä jos kokoajan ajaa kaasu pohjassa:D:p
     
    Kortelaine, janzka, T-Cat ja 6 muut tykkäävät tästä.
  5. Kaitsu78

    Kaitsu78 Summit 850 X 154

    Minulla on nyt tuossa omassa 850:ssä -17 Sealevelin kytkin jousi, highlevelin kakkosen jousi, 951 rampit, ja painoja 19g ni kierrokset pysyy aisoissa!
     
  6. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    Ai perkele, kun OLI taas hetken hauskaa. Ei muutaku kelkka takas pajalle uusia petikumeja odottaan. Taas heiluu moottori ja kumit pitää kivaa ääntä, kun kytkimestä heiluttaa, mutta ei tuo heilu niin pahasti kuin vakioilla. Ne prikatko siellä jarruttaa heilumista? :D Hyvin huomasi milloin tulee petikumeille raja vastaan ja ne nöyrtyy. Sen jälkeen häviää kelkasta parhaat vedot ja voi lähteä kotia.
     
    Tasala tykkää tästä.
  7. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    Mulla on 150-250 jousi, 990rampit ja team tied 66-60 0,33 ja 160-260. Osia olis voimalinjaan odottamassa vaikka kuinka paljon, mutta eihän tuo kestä edes tuolla luistavalla kytkimellä, niin miten laitat lisää vetoja?
     
  8. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Eli sulla kävi sama kuin mulla, ne uudet petikumet pomppas pois sieltä booreilta kytkimen puolelta. On se kumma että ne on niin vaikeat vaihtaa oikein niin että pysyvätkin paikallaan... :confused:
     
  9. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    Mä taidan vaatia kaupanpurkua, kun ei tuo kestä ajamista.
     
    T-Cat ja pezq^ tykkäävät tästä.
  10. asentaja

    asentaja Well-Known Member

    Eli nouseeko petikumit irti korvallisista mihin ne on ”prässätty” ?
     
  11. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Kokeileppa oikeasti? Olis mukava seurata mitä myyjä ja maahantuoja tekee sen estääkseen.
     
    Hemikoo ja teikka tykkäävät tästä.
  12. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    No mulla on tulossa 3 viikon kelkkailuloma ja tuo ei ole nyt kestänyt yhtä kokonaista viikkoa hajoamatta. Teen viikko töitä ja viikko vapaata systeemillä. Nyt oli vapaa viikko ja eilen sain kelkan huollosta ja tänään ekan ajopäivän jälkeen petikumit natisee ja käsillä pystyy konetta heiluttamaan. Viime vapaa viikolla kelkka kesti maanantain ja tiistain. Keskiviikkona oikeastaan tuolla kelkalla eka kunnon rinnenousu ja moottori heilui ja tutisi, kun petikumit hajosi ja varitornista pultteja poikki. Remminkin silppusi silloin runkoon. Ekat pari viikkoa mitkä tuo toimi oli sisäänajoa ja lähinnä köröttelin pitkin metsäteitä. Nyt kun oon 2 vapaa viikkona ajanut, niin tuossa on tulos. Kelkka on todella mahtava ajaa ja tuo moottorihan on aivan uskomaton, mutta ei tuolla tee mitään, jos pitää ajaa rauhallisemmin, että kelkka kestää.
     
  13. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Muuten hyvä kuhan saisivat moottorit kestämään. Uutukainen ei ilman muutoksia montaa tonnia näe.
     
  14. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    Korteniemellä sanoivat tuosta 850 summitista ihan samaa. Se kuulemma etsii heikoimman paikan ja hajoaa siitä. :D:D
     
  15. MikkoH

    MikkoH Assault

    Mikäs juttu tämä on ku tämmösestä on tullu haaveiltua?
     
  16. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    No ei sinällään ollut tarkoituskaan jauhaa merkkien paremmuuksista vaan yleisesti ihmettelin miksi tämä näiden kelkkojen kanssa on edelleen tätä kuluttajilla testausta. Brp:llä sattuu nyt olemaan vikaa voimalinjassa/koneen tuennassa, polariksella porsi vielä muutama vuosi sitten koneet jo muutaman tonnin ajettuna ym.. ym..

    Nykyisten kelkkojen hinnalla saa jo uuden henkilöauton tai kunnon moottoripyörän ja kyllä niillä ajelee monta vuotta ja kymmeniä tuhansia kilometrejä huoletta eikä niiden koneet kierrä väärin eikä niiden välityksiä tarvi muutella että saa vaihdelaatikot kestämään...
     
    janzka, Driver, Korbimotors ja 5 muut tykkäävät tästä.
  17. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Ja mistähän tällainen väite on kotoisin?? En kyllä ees muista milloin kattiloissa olis koneen kanssa ongelmia ollut
     
    J00Pee tykkää tästä.
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    -12 vuonna kun jäi se ilmakupla öljylinjaan tms?
     
  19. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    No onko paljon muuta vaihtoehtoa, jos niiden myymä kelkka ei kestä minun ajossa, kuin päivän tai kaksi ja sitten se on remontissa taas viikon.
     
    Fudge, pezq^ ja Korbimotors tykkäävät tästä.
  20. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Pistä paaluun se paska. Hae tuo minun summitti päiväksi ja kokeile saatko sen rikki samallalailla. Minä annan vielä vähän taskurahaa että selviät v-lopun yli tuon kans, mut yhtään remmiä en anna varalle :mad:
     
    mikzar tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua