Ski-Doo REV XRS -07 lisäjakkaran sopivuus...

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä matti, 29/1/18.

  1. matti

    matti XRS 600 -07

    Heräteostoksena ilman sen kummempaa 'sovittelua' tuli hommattua REV runkoon sopiva lisäistuin. Nyt sitten kun jakkara on kotona, niin totesin että ei ehkä ihan 'bolt-on' sovi tuon XRS mallisen penkin jatkeeksi??

    Olen melko varma, että olen nähnyt foorimilla tai nettimotossa kuvan, jossa lisäistuin oli pultattu XRS malliseen reviin... Vai olenko nähnyt unta?

    Onko kukaan foorumilainen asentanut? Vai meneekö ihan askarteluksi? Joutuuko penkistä ottamaan perästä sisälmyksiä pois, että saa lisäpenkin sopimaan paikalleen?

    Pitää laittaa kuvia, kun saan kelkan talliin ja hieman purettua penkin takaosaa...
     
  2. matti

    matti XRS 600 -07

    Nyt ei ole kuvia, mutta aika hankalalta näytti, ei todellakaan ole bolt-on asennus... XRS penkki on ainakin 15cm pitempi kuin vakio ja se on perästä aivan eri muotoinen. Lisäksi penkin takana olevassa muovilärpäkkeessä on takavalo. Lärpäke on kiinni raudassa, joka menee koko tunnelin poikki, joten lisäpenkin tukirautakaan ei mene paikalleen, kun 'takatassut' osuu rautaan.

    Ainoa järkevä vaihtoehto on laittaa vakiopenkki? Tuleeko sen kanssa vielä joku yllätys, vai käykö se suoraan SDI : n tankin päälle?

    Jos jollakin on REV 03-07 vakiopenkki myynnissä Kajaanista 100km etäisyydellä, niin olen kiinnostunut ostamaan!
     
  3. jeffgordon

    jeffgordon Lynx Enduro 600R -22, Skidoo TNT 550F -10

    Se pitää olla sitten Adrenalinen penkki se peruspenkki, muihin ei käy. Eli semmonen missä on iso muovinen tavaraluukku perässä
     
  4. matti

    matti XRS 600 -07

    Kyllä. Tori.fi laitoin ostoilmoituksen, katsotaan tärppääkö. On nuita välillä ollut tarjolla ihan sopuhintaan.
     
  5. ttervola

    ttervola Active Member

    Facebookissa moottorikelkkakirppiksessä näky olevan myynnissä sellanen penkki johon kävis lisäistuin. Kannattee seurata sieltä jos on jäsenenä.
     

Suosittele tätä sivua