ARCTIC CAT 2019

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 15/12/17.

  1. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Syytä onkin tiputella, kun nostivat aika rajusti hintoja 2013-2014 vai oliko myöhemmin? Ja sama näkynyt nyt jammulla, mutta siellä ei taida olla enää sitä vertaa järkeä jäljellä, että tajuaisivat laskea hintoja?
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Tuo kun se oliskin niin yksinkertaista.
     
  3. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Piru että on pitkä kesä tulossa..... jollekki :D:D:D:D:D:D:D
     
    Joney ja pezq^ tykkäävät tästä.
  4. Joney

    Joney Well-Known Member

    :DÄlä muuta sano! No täytyy jatkaa kautta mahd pitkälle jos sen keskiyön auringon vielä kävis riksulla niin sittehän se räntää jo kohta sataa?

    Toivottavasti uus systeemi toimii heti ettei mene ajoaikaa seisottaen verstaalla osia odotellessa, noh eiköhän se. Mulla on catin tämän hetken laatuun kyllä täysi luotto onhan se nyt huikean hyvä uuden omistajan myötä eipä oo kyllä ainakaan 16 vuotisesta uudempiin tarvinnu mitään tapella. Remmin viimeeksi vaihtanu cattiin olisko 2015 ja tulppaa en koskaan määräaikaishuollot teetän kyllä ja kuluvat osat sitten siellä. Tykänny kans kun on tukeva rakenteeltaan tuo mountainin keula aika kovasti saa ottaa puuhun ennenkun mitään menee, aika pirullinen yrittää löytää uutta tukivartta jossain ruotsin takamaastoissa. Ja mitä meidän ajoporukalla on nyt 6 Hc Cattia niin eipä ole yhdessäkään ollut mitään murhetta koskaan saa keskittyä ajamiseen ja illalla kaljan juomiseen samalla kun muistellaan että se mihin mettässä tehtiin määräaikaishuoltoa niin ei ollu kyllä Catti:D
     
    AlEkS1, Fudge, pezq^ ja 2 muut tykkäävät tästä.
  5. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Tet ootta Hekulin poikia kaikki sanon minä ihan pikku provolla :p

    hyvää illan jatkoa, saunassa meni savu päähän;)o_O:eek::eek::eek::oops::oops::oops:
     
    Vilbur ja pezq^ tykkäävät tästä.
  6. Joney

    Joney Well-Known Member

    :)Noup, en ole minä ainakaan. Eikä ole edes vihreitä laseja mulla(no vähän on tietty), jos ei olis catilta tullut uutta telastoa niin minä olisin kokeillut vaihteeksi uutta pollea ens talvelle koska tykkään siitäkin ja yhtä hyvä mun mielestä. Ja auttoi tietysti kun Ilari oli heti kaupantekopäällä:D
     
    OsKu92, pezq^, IleKarkkainen ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  7. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Sehän on näppärä ku ens talvena tulee lunta vaan reittikelkoille :D
     
    Joney, pezq^ ja IleKarkkainen tykkäävät tästä.
  8. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Mukavahan se on olla, kun "vihreät" laitteet pelaa ja toimii, eikä ole ylimääräistä remmi-jumppaa?

    Katti lähtee tilaukseen, jos nyt vähänkään kohtuullinen tarjous tulee.
     
    T-Cat, Joney, Fudge ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  9. kuusto

    kuusto Well-Known Member

    Tiistaina kävin vähän kokeilemassa näitä 2019 malleja. Toki vain merellä, kun kaikki reitit niin kaukana koeajopaikasta. Ajelin omalla -14 XF8000 SP:llä paikalle ja ensimmäisenä kokeilin ZR 8000 RR 137". Huonommin tuntui vetävän tämä uusi, kuin oma. En sitten tiedä johtuko tuosta 44mm vs. 32mm(koeajopelin matto?) harjan erosta, mutta ei ainakaan vaihto haluja tullut. Hymyssä suin sain ajella vanhuksella kotia päin. :D
     
  10. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    BF8A37FD-EE2E-4246-ADED-E5E83802294C.jpeg Hyvä perä :D
     
    janzka, Hcronny, pezq^ ja 7 muut tykkäävät tästä.
  11. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Onko tämä niitä nykyajan "räystäspyllyjä" mitä ihannoidaan :p:p:p
     
  12. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Laitahha vahviketta ettei mee solomuun. :D
     
  13. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Eikai ne minun köröttelystä mene :)
     
    janzka ja Fudge tykkäävät tästä.
  14. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Niin minäkin luulin omalla kohalla. Toisin kävi.:D
     
  15. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Hyvä pysty perse.

    Rälläkällä astinlaudan takaa poikki koko perä, niin ei jumita ummella, eikä katkea ympärikeulimisessa ;)
     
  16. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Teepä viperii nii me matkitaan sitte;)
     
    Kortelaine ja IleKarkkainen tykkäävät tästä.
  17. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Tai kunnon puskuri... tuo vakiohan on heikompi ko -50 luvun taulun mahonki kehykset :D
     
  18. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    ei kai sitä pois kannata leikata vaan kääntää pysyyn taakse niinko harrikoissa selkänoja ja samalla suojaa selkää lentäviltä jää morkuloilta :p:p:p
     
    FFoxi tykkää tästä.
  19. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kyllähän siinä tosiaan saisi kuraa niskaan :D ja aika vaarallinenkin systeemi.
     
  20. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    IMG_20180330_180014.jpg

    50mm leveää alumiinilattaa laitoin omaan pianoon takarungon vahvikkeeksi. Halpa ja kevyt vahvike. Taitaa nuo takarungot taittua siitä mihin astinlaudan putki loppuu. Vahvike menee reilusti sen kohdan yli. Jos pettää niittisaumoista, niin siihen ei auta. Ei tosin auta heawyduty puskurikaan.
     

Suosittele tätä sivua