M1000 boondocker

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Teemupp, 11/9/18.

  1. Teemupp

    Teemupp New Member

    Olisko jollakin boondockerin control boxin sähkö asennus kaaviota arctic cat M1000?
     
  2. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Ennenvanhaa heidän kotisivuilta löyty ohjeet
     
  3. Teemupp

    Teemupp New Member

    Ei oo nykysellään enää sielä oisko jotain muuta paikkaa?
     
  4. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Googleen ku kirjotat m1000 boondocker control box niin tulee liuta ohjeita
     
  5. m1000

    m1000 Member

    Juu ite oon ehtiny samaa. En oo löytäny ohjeita missä olis johtojen liitto ilman töpseleitä.
     
  6. Milander

    Milander Läjä romua

    Mitä tietoo kaipaat, mul m1000 purkki tallissa...
     
  7. m1000

    m1000 Member

    Mihin nuo johdot liitetään?
     

    Lisätyt liitteet:

  8. m1000

    m1000 Member

    Nuo johot on boondokkerista tulevia johtoja ja itellä ei oo niitä pistokkeita siihen. Pitäs liittää "apikoilla"
     
  9. Milander

    Milander Läjä romua

    En saanu kuvaa liitettyä mut mulla menee punanen molemmille suuttimelle toiseen napaan ja sit cat omiin suuttimen pistokkeisiin toiseen napaan. Vihreä menee pto puolen cat oem suuttimen pistokkeeseen, keltanen mag puolen cat oem pistokkeeseen,tummanharmaa/musta? pto suuttimeen ja tuo vaaleen ruskea? Menee mag suuttimeen...
     
  10. Milander

    Milander Läjä romua

    Noin ainaki mun purkin johot menee mut takuuta en anna onko oikein, mulla purkki minkä johtsarjaan liitetään myös ebc eli voi olla erilainen kytkentä...
     
  11. m1000

    m1000 Member

    Juu kiitos.

    Mulla ei oo ku yks punanen johto ni en oikein tiiä miten tuo kuuluu laittaa.
     
  12. Milander

    Milander Läjä romua

    Se yks punanen on haarotettu molemmille suuttimille ja molempiin cat oem roikkasarjan suuttimen pistokkeeseen... Eli punanen menee yhteensä neljään pistokkeeseen
     
  13. m1000

    m1000 Member

    Okei ei se ollukkaan niin yksinkertanen ku kuvittelin. Jos saat niistä kuvia ni helpottas paljon :)
     
  14. Milander

    Milander Läjä romua

    _20181012_222309.JPG
     
  15. Milander

    Milander Läjä romua

    Selventääkö, nuo mustat irto pistokkeet kytketään catin omaan johtosarjaan suuttimien pistokkeisiin ja nuo harmaat mitkä on jo suuttimissa paikollaa on siinä boondocker johtosarjassa
     
  16. m1000

    m1000 Member

    Juu juu.
    Minun olis ehkä viisasta hommata nuo oikeenlaiset pistokkeet tai koko dokkerin johtosarja jostain ni ei tartteis katkoo alkuperäsiä johtoja.
    Tai ei se niiden katkominenkaan tietty haittaa jos vaan osaan oikein liittää ne johdot.
    Oliko sulla ihan pistokkeet paikoillaan ku ostit sen boxin?
    Saakohan siihen niitä johtoja jostain erikseen?
     
  17. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Äkkiähän tuon johtosarjan puuttuvan osan rakentaa, eihän siinä ole ku muutama johto ja parit liittimet. Löytysköhän vaikka finjectorilta liitintarpeet noihin.

    Väkisin itelle ainaki ekana tulee mieleen, et miksi siitä vaan puuttuu ne liittimet. Onko "löydetty" jostain.. Vai onko vaan joku kyllästynyt noihin Boondockerin omien liitosten laatuun ja laittanut kutistejatkoilla tai tinaten suoraan orkkisjohtosarjaan. Ne meinaan on aika surkeet...
     
  18. Milander

    Milander Läjä romua

    Oli paikollaan... Pistokkeet jos jostain saat niin helpottaa hommaa ja pysyvät paikollaa ajaessa. Piuhoja ei saa tökkiä miten sattuu, eli + ja - ei saa mennä ristiin, voi olla alkup poksi ihmeissään. Catin omaan johtosarjan mag puolen suuttimen pistokkeeseen punainen pitää kytkeä kelta/punaseen. Catin omaan johtosarjan pto puolen suuttimen pistokkeeseen punainen pitää kytkeä vihreä/punaiseen
     
  19. m1000

    m1000 Member

    Niin en tiedä boxin tarinaa ostin kelkan mukana tuon boxin ja edellinen omistaja oli ostanu käytettynä tuon joltain. Jotenkin tuntuu että jos joku irroitaisi sen ni olis helpompi irrottaa pistokkeista eikä piheillä katkoa johtoja
     
  20. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Yhdestä Bd:n boksista kokemusta ja siinä tosiaan alko tokana syksynä pätkimään nuo suutin liittimet, sai vaihdella pinnejä kun oli päin persettä puristettuja liitoksia. Jenkit noita tuntuu kanssa haukkuvan jonkun verran, että voi tosiaan olla ihan oikeastikkin ollut "kiinteesti" asennettu johtosarjaan.
     

Suosittele tätä sivua