Polaris 850 Patriot Axys Switchback Assault 144" 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Polaris Janne, 10/9/18.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Titanissa ei ole 850 ja Ruottissa on kuiten jo RMK:ta jaeltu porukalle.
     
  2. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Mistähän sen ihan varmaks tietäis koska kalut on maassa. Eipä muuten, mutta uskaltais varailla jotain reissua kun tietäis edes vuoden koska sopii odotella.
     
  3. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Joku Bosnialainen kertoili että eu-mallit, lähinnä sks, pro rmk ja assault tulee satamaan 29.11. Tiedä puhuiko lämpimiä.
     
  4. lapiska

    lapiska Vipermcx/indy xc/lyne 650/yamaha 200cc

    Samaa mieltä doodoo kans. Huhut kertois että kuukauden saatte viel odotella
     
  5. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Minulle on tulossa Pate Assault ja kyllä sitä on luvattu käsi sydämmellä, että toimitus on Marraskuussa ja minähän olen menossa Sallaan Itsenäisyyspäivän jälkeiseksi viikonvaihteeksi avaamaan kelkkakautta uudella kelkalla.

    Eli kyllä ne tulee Joulukuun alkuun toimitetuiksi kaikki, että voit alkaa vain varailemaan kelkkareissua.
     
  6. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Ensinäkään se 4v takuu ei ollu ko jenkkilään ja se ei ole polariksen oma takuu vaan tuleen vakuutusyhtiön kautta
     
  7. 700sks

    700sks Well-Known Member

  8. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Oon toki väärässä ketjussakin kyselemässä, mutta Joulukuun loppua näemmä pukkaa ton oman valinnan kanssa. Hitto.
     
  9. Mika Lokka

    Mika Lokka Well-Known Member

    Toisekseen itte tehtaan edustajat Yellowstonessa näin kerto kevään Snowshootissa...erikseen kysyin.

    Se on sitte eri asia, onko hommat kesällä muuttunu.
     
    OsKu92 tykkää tästä.
  10. janiok

    janiok Well-Known Member

    Tuli tilattua uus Assault useamman pätkä Lynxin jälkeen. Tämä olisi ensimmäinen kelkka vähän pitemmällä telalla. Reiteille ajot tulee painottumaan, mutta voishan sitä kokeilla reitin vierestäkin. Joulukuussa ois toimitus.
     
  11. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Hyvän kelkan valitsit viimein. Minulla on näitä ollut nyt jo kaksi, joista ensimmäinen oli Proride mallinen ja tämä viimeisin oli Axys, joka oli huomattavasti mukavampi viedä ummessa reitin vierellä. Se kulkee mukavasti sukset irti lumesta tai aivan siinä pinnassa, eli surffailu on sillä Axys mallisella erittäin helppoa ja mukavaakin. Reitillä toimii hyvin, itselläni on paljon reittikokemusta tullut noin 3500-4500 km väliin vuosittain, eli paljon on Suomen reittejä koluttu P-Savo ja P-Karjala akselista ylöspäin. Kelkkahan keulii reitillä helposti, jota voit vähän hillitä kiristämällä hakaneulajousia, jotta kurveista ulostultaessa ja kaasua lisätessä pysyy sukset maassa ja ohjaus säilyy. Itse olen vaihtanut Gripperit agressiivisempiin suksiin juuri ohjattavuuden takia ja olenkin ajanut Power Pro suksilla, niillä kääntyy hyvin. Toiset on sitä mieltä, että Gripperit on hyvät ja riittävät ja jne, mutta itse en ole niiden kääntyvyyteen ollut tyytyväinen. Viime talvena ajoin yhden pohjoisen reissun Polaris Axys XCR kelkalla, kun kuvittelin pätkän olevan mukava, ei se ollut. Huomaat kyllä, kuinka mukavasti 144" kulkee reitillä ja hypyissa verrattuna nokkivaan pätkään.
     
  12. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Mistähän löytyy lisävaruste katalooki ja hinnasto kun polariksen sivuilla ei ainakaan näy?
     
  13. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Eipä varmaan mistään netistä (näköjään), mutta varmasti joku jälleenmyyjä pystyy auttamaan lisävarusteiden kanssa, kun listaat mitä tavaraa tarvitset, niin kyselee sitten hintoja Polarikselta.
     
  14. Antti666

    Antti666 Polaris

  15. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Tätähä pitää seurata jos sais rouvasta leivottuu pollekuskin :p:p:p
     
  16. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Löytääkö joku tuolta kunnon pohjapanssaria suojaamaan pohjaa?
     
  17. veeqs

    veeqs Well-Known Member

    Polaris Janne tykkää tästä.
  18. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Ei näytä hyvältä tämä kelkkailun aloitus hommat, lumi ja kelkka myöhässä. Kelkkaa lupailivat vasta Joulukuun toisella viikolla ja lumikin on vähän myöhässä, mutta luultavasti sitä tulee maahan Itsenäisyyspäiväksi Sallan seudulle, että jollain lainakelkalla voisi ajaa ja kauden aloittaa.
     
  19. 700sks

    700sks Well-Known Member

    Vielä näkyvät Ruotsissaki oottelevan kelkkoja, joulukuulle menee.
     
  20. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Ruotsissa oli luovutettu näitä :).
    Eiköhän kohta Suomessakin ;)
     

Suosittele tätä sivua