Mittaristo ei toimi

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Snowflake, 18/4/06.

  1. Snowflake

    Snowflake MXZ 800R

    Kelkkana on MXZ 600SDi -06, pitkäperjantaina ajoin 250km ja kaikki toimi ok, lauantaiaamuna katsoin kilsat muistiin tripistä (painoin pari kertaa sitä mustaa nappia).
    Kypärä päähän ja rupesin käynnistämään kelkkaa. Ja mitä pirua, ??? näytössä luki jotain (en muista tähän hätään mitä) ja kelkan ollessa käynnissä kiekkamittari ei nouse, eikä nopeusmittari värähdäkään. Ja mittaristossa palaa kokoajan kolme varoitusvaloa, moottori, lämpö ja akun kuvat.

    No tulipa silti ajettua ilman mittariston toimintaa 400km.

    Onko muilla ollut samanlaista vikaa? Onneksi on pitkä kesä aikaa takuukorjata...
     
  2. shamaani75

    shamaani75 renegade backgountry 600 etek

    KATO ONKO TRIPPI NAPPI POHJASSA MINULLA OLI LUKI SCALE MITTARISSA KUN EI TOIMINUT.KOITA VETÄÄ TRIPPI NAPPIA YLÖS NIIN VOI ALKAA TOIMIIN ,MINULLE SANOTTIIN TAMÄ KIKKA HUOLLOSSA
     
  3. Patu

    Patu Ski-doo Rev 600 H.O -04

    Sama homma mulla. Jumi ja loppu kunnes runttasin sitä nappia ihan kunnolla.
     
  4. GTXISMUST

    GTXISMUST Well-Known Member

    Samat hommat täälläki mutta Vaan GTX:ässä. Mittari näyttää aina vaan samat 40. mitä pirua?
     
  5. Patu

    Patu Ski-doo Rev 600 H.O -04

    Siis näyttää 40 vaikka kuinka murjot sitä? Sitten lie jo särki jotenkin muutenkin.
     
  6. jokke

    jokke Well-Known Member

    Mulla samantapaista onkelmaa rev 03:ssa nopeusmittari on 30km kohalla rundikello 3000 kohalla,tosin ne toimii siitä etiäpäin ihan ok,ovat ihankuin nollaantuneet siihen kohtaan.
    Onkohan nuissa joku muisti jonka sais nollattua.Eilen purin koko homman pois kelkasta ja laitoin takas ei vaikutusta.Josko joku tietäis?
     
  7. jokke

    jokke Well-Known Member

    Nii olikohan kellään vastaavaa toimintaa mittareissa on räplätty sitä nappulaa muttei tunnu auttavan,enkä kyllä usko että kummatki mittarit laukee samanlailla samaan aikaan.Mikä ohjaa mittareita? mpem boksiko?
    Onko boksissa jotain sulaketta jonka vois tarkastaa? yritin ettiä mut en löytäny.Apuja tarttis,jotta sais vehkeet pelaamaan.
     
  8. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Joo mulla sama homma mxz:ssa. Nappi kun on pohjassa niin lukee SCALE. Saa toimimaan kun runttaa nappia kunnolla.
     
  9. jokke

    jokke Well-Known Member

    Mittariston saa nollailtua kun pitää sitä mustaa näppylää pohjassa samalla ku rykäsee vehkeen tulille menee mittarit johonki ohjelmointi moodiin toimi ainakin mulla.
     
  10. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Joo mittarissa alkaa pyörimään joku häkkyrä ja mittari alkaa toimimaan. Jos nappi jää pohjaan niin sormilla lämmitämällä alkaa toimimaan.
     
  11. Görand

    Görand MXZ XRS ID 600R -20

    Tuliko tähän ikinä selvyyttä?
     
  12. jokke

    jokke Well-Known Member

    Tuolla tavoin sen sai toimimaan


    mustaa näppylää pohjassa samalla ku rykäsee vehkeen tulille menee mittarit johonki ohjelmointi moodiin toimi ainakin mulla.
     

Suosittele tätä sivua