Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Northtopi tykkää tästä.
  2. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Ajatelkaapas jos uusissa autoissakin olis ihan normaalia vaihdella tulppia aina parkkikselta lähtiessä. "Eiku se tämän sisäänajon aikana vaan polttelee tulppia..."Kyllä siinä omistajilla olis naamat pitkänä.
    No joo, onhan nämä tieten vähän eri luokan laitteita, mutta kyllä varmasti tympäisee pimeässä metässä vaihdella tulppia uuteen kelkkaan.
     
    JääPete, M.E.A, FFoxi ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  3. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    Onhan se juu harmillista ekat lähes 20 tuntia tehdä taikoja, että saa kelkan pysymään lumella. Pari vuotta sitten lyhyemmän sisäänajossa ei kyllä ollut ongelmaa vaikka tankissa oli vielä lisäöljy. Varauduin kyllä useammalla parilla puuhatulppia ja melkosella sarjalla työkaluja, mutta pettymys oli paha kun ei yhtään päässyt ropaamaan. Huolloissa vaihtelivat tulpat, mutta ite niihin ei tarvinnu kajota. Olisko ihan mahdoton ajatus käydä tuuppaamassa vaikka se eka viis tuntia reitillä siitä huolimatta että umpisenvehkeitä ovatkin. Tietty huomioiden, että ei kaivele sillä alustan puolesta muita ongelmia.
     
    Viimeksi muokattu: 31/12/18
    Northtopi tykkää tästä.
  4. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Eka 60km ajeltu. Varauduin reissuun repullisella varatulppia ja sylinteriryhmiä ja mäntiä. Varmaan jotaki tein väärin kun en noita vielä tarvinu. Sisäänajo jatkuu huomenna, pitää ottaa lisää tulppia kaikenvaralta mukaan.

    Liekkö nämäki asiat ressaa eniten niitä joilla ei mallia itsellään edes ole.

    20181231_172958.jpg
     
    zzracing, tovayryn, petes88 ja 7 muut tykkäävät tästä.
  5. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Tänään kysyin itse asiaa paikallisesta liikkeestä ja ne sanoivat että kun käyttää lämpimäksi ennen kuin lähtee ajamaan niin ei pitäisi vaikeuksia olla. Näin olen itse tehnyt eikä ole mitään moitittavaa.
     
  6. 700sks

    700sks Well-Known Member

    Ei ole ollu tulppien ym. Mitään ongelmaa, hienosti pelannu patriootti, 277km ajanu sikspäkillä. Muutenki ihmetyttää nuo tulppa hommat. Viimeksi menny tulppa vuonna 2005, 900rmkssa,lurahti öljyä litran verran tankkiin.
     
    Northtopi tykkää tästä.
  7. Northtopi

    Northtopi Khaos Slash -22

    Huojentavaa kuulla, että on pelannut hyvin. Valoa tunnelin päässä:) Raportoidaan lisää kun koeajot etenee.
     
  8. Onko tietoa remmien sopivuudesta vanhasta tähän uuteen? 3211183 tai 3211115 hihnoja jäi pari kappaletta hyllyyn -17 pollesta. Sopiikohan uuteen?
    Onko tapponarulle valmista liitintä jossain vai meneekö tinaushommiksi?
     
  9. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Kelpaa, uudessa vain hieman seokset muuttunut mut mitat samat.

    Löytyy liitin tapponarulle mutta -19 mallissa on sitten uuden mallin liitin ja viime vuotinen ei siihen passaa.
     

    Lisätyt liitteet:

  10. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Onko monellaki kierrosten leijumista havaittavissa. Kaasuvipua painelee tyylii 1/5 ja löysää nii jää jengat ja veto päälle. Sammutettuna imupuolelta kuuluu nahrausääntä ku kaasua käyttää tuolla alueella. Ihan niinku joku estäis läppien herkän kiinni menon. Mulla omassa jää veto päälle ja kaverin sks 850 sama homma. 200km mittarissa molemmissa.

    Tulppia edelleen palanu nolla. Käyttötunteja luokkaa 6. Tyhjäkäyntiä ja käynnistelyjä aika monta kun siivottiin samalla tuulenkaatoja pois. Moottorissa ihan eri veto mitä vanhassa 800ssa. Sisäänajo ollu reitin tamppaamista, ei ryyhelletty pusikossa vielä.

    20190101_110505.jpg
     
    Prormkpolle tykkää tästä.
  11. Arska

    Arska Poro 850

    Mulla ainakin tekee tuota kierrosten leijumista välillä. Noin 200 km ajettu ja ei yhtään tulppaa ole mennyt vielä.
     
  12. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Ei ole kolmen patriotin kahden päivän kokemuksella kierrosten ylös jäämistä. Tulppajuttuja niinkin.

    Tulppa-asiasta voisi todeta että vaikka niitä meni, ei vielä huoleta. Sisäänajo ohi ja sen jälkeen katsotaan miten laite pelaa... moottorin luonne ja teho on kyllä aika hyvällä tasolla, viimevuotista selvästi terävämpi läpi rekisterin
     
  13. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Sekin käy varmasti tulppien päälle jos ajaa etanooli asetus päällä 98:lla
     
  14. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Olettekö hieroneet näihin noita LinQ kiinnikkeitä, se Blingin kalikka ei sovelluja tässä, ei pysty laittamaan tunnelin läpipulteilla kun on nuo syylärit tuolla laidoissa eli ainoa mahdollisuus on niihin kiinnitys uriin laittaa teline kiinni.

    Ei vaan vuolemaan sopivaa kalikkaa että sopii noihin uriin vai kuinka
     
  15. plpl

    plpl Member

    6mm rekipultti
     
  16. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Nahrausääni taitaa tulla läppien palautusjousesta eikä vaikuta asiaan. Ainoa vaihtoehto taitaa olla softallinen ominaisuus. Eli voiko se jättää syötöt kokonaan nolliin ku läpät laskee ja poltattaa sen takia hetken 5k rpm tyhjäkäyntiä? Joka tapauksessa ärsyttävä ominaisuus ja vika.
     
  17. Jarkki907

    Jarkki907 Active Member

    Parisatkua ajettuna ilman ongelmia. Miten se näitten kanssa nuo takuuhuollot/tarkastukset menee? 240km/800km/1600km käytättekö jokaisessa? Kirjassa sanotaan että tulisi suorittaa ammattilaisella. Viime talvena Summitin kanssa ekan (500km) sai tehdä itse, 3tkm oli sitten liikkeen hommia.
     
  18. Northtopi

    Northtopi Khaos Slash -22

    Itse sovin kauppiaan kanssa, että tuo 800:n olisi ensimmäinen huolto liikkeessä jos teen itse 240:n. Niin ja takuu pysyy voimassa. Tämä ei ollut mikään yleispätevä ohje, mutta minulla näin.
     
    Viable tykkää tästä.
  19. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    120km takana ja rapia 4h.

    Ei oo tulppia menny ja muutenki pelannu mallikkaasti.

    Tuo kaasu mullaki uututtaan jumii kun löysää NÄTISTI kaasukahvan niin ei palaudu kokonaan heti.

    Löyhäsin vaijeria niin heitti venkoilemasta. Pittää vähän herkistellä sitä liipasinta ja kattoa mistä kiikastaa.

    Matonki kirin niin ei jarruttaesakaan jurruttanu ennään. Hyvä kelkka kyllä jos vain ovat saaneet moottorin luotettavaksi, aika näyttää.

    Tuo bensa-asetus niin kannattaa ehottomasti tarkistaa että on 91 non ethanol. Sillä on iso merkitys.
     
    Northtopi tykkää tästä.
  20. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Juu, bensakartan merkitys on iso. Meillä sattumalta oli niin että kolmesta ainoa jolla ajettiin etanolikartalla, rikkoi vähiten tulppia.

    Joka tapauksessa 91 non ethanol- kartalla kone kävi puhtaasti ja etanolikartalla aivan liian rikkaalla. Suosittelen siis sitä non ethanol- asetusta
     
    Northtopi tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua