Kuorihaalarin alle

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä peruna., 9/1/19.

  1. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Laitoin tuommosen toben novo haalarin ja vaikuttaa hyvältä, mutta vähä meinas vilu tulla varsinkin kankkuosastolle. Aikaisemmin ollut lisänä vähän vuortakin joten tuhon ei näemmä pelkkä merinokerrasto riitäkkään. Muuten pärjäsi ihan ok, mutta persaus meinasi ottaa kylmää.

    Minkälaista varustusta teillä on pelkän kuoren alla?

    Klimillä oli tuommoset suojahousut, joissa vähä toppausta persuuksen kohalla. Niistäkään vaan ei taho kokoa löytyä.
     
  2. Mikki80

    Mikki80 Well-Known Member

    Hain Motonetista ( tai jostain vastaavasta, ei tarkkaa muistikuvaa ) semmoset munamankelistin shortsit, niissä on vakiona joku vaipan tapainen pehmike. Ainakin viime talven tarkeni hyvin.
     
  3. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

     tuo on hyvä ja riittävän paksu. On tuosta paksumpikin mutta taitaa olla liian kuuma. Screenshot_20190109-231123.png
     
  4. Lavikka

    Lavikka Well-Known Member

  5. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Tämmönen mullaki kävi mielesä. Mietin vaan onkohan ne liika tiukat. :D
     
  6. Mikki80

    Mikki80 Well-Known Member

    No sanotaan että en mä ne päällä mihinkään yleiseen tilaan menis, haalarin alla näkymättömissä ihan hyvät:)
     
  7. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    On kyllä annelista, että nuissa ei ole peräosastolla lämmikettä. Itellä menee selkä heti jumiin, jos istuu kylmälle penkillä märän peräpeilin kans. Ite olen käyttäny merinojen päällä paksumpia fleecehousuja. Ne auttaa aika paljon. Tuo kylmän pärssin kans ajelu, on sen verran tympiää puuhaa, että ite on joutunu valikoimaan vaatteet vähä sen mukaan. Muutama valmistaja on ottanu tuon hyvin huomioon ja tehny kevyen toppauksen takapuoleen. Esim Sinisalo.
     
  8. Jeme

    Jeme Khaos Slash 850 /Expedition Extreme 900T

    Itse käytin Toben kuorihousut paikallisessa ompelimossa. "Sisäkangas" käytettiin auki ja siihen ommeltiin takamuksen kohdalle fleecetoppausta. Lisäksi polvien kohdalle lisättiin vastaavalla menetelmällä työhousujen polvisuojat. Molemmat olleet kyllä joka euron arvoinen päivitys.
     
    Fudge ja peruna. tykkäävät tästä.
  9. Kafuusti

    Kafuusti 21vm Hardcore Alpha

    Mulla on alimpana finnsvalan verkkopuku ja sen päällä merino kerrasto. Sitte jos kylmenee niin klimin inferno tai yokon välipaita riippuen pakkasesta. Tuo verkkopuku on kyllä helvetin hyvä alimpana minusta.
     
    Fudge ja Vilbur tykkäävät tästä.
  10. tmylsy

    tmylsy Well-Known Member

    Mie olen käyttäny viileämmällä lasketteluun tarkotettuja kerrastoshortseja, olevinaan jotain fleeceä sisäpinta. Mitta 3/4 eli ei jää säärtäkään paljon näkyville, suojaa samalla polviakin. Stadiumilta everestin versiot on samanhintaiset kuin pyöräilybibsit mitä aiemmin ehotettiin.
     
  11. jumo

    jumo Well-Known Member

  12. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    A-J tykkää tästä.
  13. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Suojahousut on hyvä valinta, onkai nuo häntäluun pelastanu monesti :D
    Ja lämmittää vähintään riittävästi
     
  14. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Armeijan helly Hansen puku alle
     
    Fudge tykkää tästä.
  15. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Käytin ompelijalla ja lisäfyllinkiä tuli persauksen tienoille. Hyvät tuli.
     
    IleKarkkainen tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua