Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    On tuo "Janzka" melkonen.
    Hattua nostan tuolle.
     
    janzka ja FFoxi tykkäävät tästä.
  2. rehto

    rehto Well-Known Member

    Hienosti kyllä vetää norsulla tuo Janzka. Välillä tulee jo mieleen että "josko minäki" mutta tuskin taidot riittäis. Jos tuon saman videon ois joku ajanu polariksella niin en ois edes jaksanu kattoa mutta onhan tuossa oikeasti jo jännitystä ilmassa.
     
    janzka tykkää tästä.
  3. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Kyllä tässä itekki on myönnettävä jotta hyvin hallitsee winderin. Toki on myös ajanu paljon ja siten kokemusta kertyny. Minä en tommoseen pystyisi..ei vain osaa.
     
  4. Heino

    Heino Member

    Nyt vas
    Minun taijot ei riitä tuohon, ei sinne päinkää. Voiko 162:lla ajaa nuin? Vai onko tuo lyhyempi telainen jolla videossa ajettiin.
     
  5. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Miten muuten takuuasiat menee kun laitetaan esim. Tuo Henergyn 270hp?? Kattaako se enää mitään sen jälkeen? Ainut mikä tuossa vehkeessä kiehtoo on tuo teho virityksen jälkeen, mutta sillä ei mitään tee jos takuu raukeaa
     
    OsKu92 tykkää tästä.
  6. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Viimetalven ajeli @janzka 162" pitkällä, mutta kun soli niin heleppoa, niin vaihtoi 153" tälle talvelle.
     
    janzka tykkää tästä.
  7. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    @Fiiberi varmaan tietää takuuhommat?
     
  8. jam

    jam BRP 2020

    Mitä sillä takuulla...kyllä yamaha kestää..se on varma
     
  9. JJh78

    JJh78 SW-19 M-TX 153" 300+hp stage5

    Korvaamisesta en tiiä kyllä tarkhan mutta täytyyhän se aina pystyä kuiten osothan että vika on tullu kyseisestä muutoksesta. Ei niitä kannata pähkäillä ainahan se on ollu ku uusia vehkeitä lähtee muutteleen niin se on tarvittaessa revittävä omasta selkänahasta eihän tämä halapaa lystiä muutenkhan ole. Ei muutako hilut kiini ja kovvaa ajoa kyllä se pelaa ja kestää. Ei ongelmia.
     
  10. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    IMG-20190322-WA0012.jpg Itellä tuonnäköistä etenemistä tai jumia. IMG-20190322-WA0002.jpeg
     
    Heino, Zombie, janzka ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  11. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Oli tosi raskas keli. Tuossa ei kunnolla päässy polariksella vaikka kuskilla kyllä taitoa oli. Ei vaan yksinkertaisesti saanu vauhtia..viltossaki vähäänkää ylöspäin nii kyllä loppu meno. Turbo vielä menee ku telanopeudet vähän eri luokkaa vaan aikalailla joutu käskemään. Normaali kelissä tuo ei kyllä niin kovin haastava ole.

    Eiköhän tuo takuu kata kaikki muut osat paitsi moottorin myös 270heppasena.
     
  12. petes88

    petes88 Well-Known Member

    On kyllä hyvän olonen boksi, tuli ostettua ku tosi edullisesti sain.. Kiitokset vain @Slarbersson toimituksesta
     
  13. hekkis

    hekkis Sidewinder MTX 153, S4

    Hanski on nyt ymmärtänyt lajin ihan vääriin. Eiköhän ne naamiointi- ja maastoutumisharjoitukset ole jo elettyä elämää:)
     
    teikka, hanski-58, janzka ja 2 muut tykkäävät tästä.
  14. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Tuolla lapiollaoko olet nuo mullat esiin möyhinyt, onkimatojahan on helpompi etsiä kesällä. Talvi kannattaa käyttää kelkkailuun ;-)
     
    hanski-58 ja Kamppi tykkäävät tästä.
  15. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Son hanski kaivanu winderille pesän kesäkaudeksi :cool:
     
    hanski-58 tykkää tästä.
  16. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Joo-o. Kokeilit sitten kuinka kestää hihna kaivattaa. :D
    Ajata se paksu poika tuonne! Siinä tuntuu olevan virtaa. o_O
     
    hanski-58 tykkää tästä.
  17. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuossa vieressä tuo kinkama tuonne houkutti, ei tiettävästi ole kelkalla ylös vielä tultu, ei tultu sitten vieläkään.
    Hieman haastava keli nyt kun tuota nuoskalunta on ja viimeyönä tuli lisää tuohon pintaan erilaista kosteaa.
    Nuo umpisenhuimat puhuu telanopeuksista ummella, tuossa tallentu kameralle 98 enimmillään, muuta sano mutta kuntta kyllä lensi.
    Juu ja huoli pois omassa metässä olin...
     
    Mikki80 tykkää tästä.
  18. Heino

    Heino Member

    Oli Hanskilla mahtavia kuvia. Minulle tuollaisten rypykuoppien kaivaminen on tavallista.
     
  19. Heino

    Heino Member

    Tuo Sw on ollu minulla vasta kuukauden ni oon jo onnistunu ajamaan sen niin jumiin, että en saanut sitä pois omin avuin. Leuka rinnassa kahlasin tien varteen ja ajattelin, että tuota ei saa pos ennen kuin kesällä jos sillonkaa. Olin niin häjissään, että en hoksannu ottaa tilanteesta yhtää kuvaa. Luulen, että se kuva olisi vetäny vertoja nuille Hanskin kuville.
     
  20. Heipä hei!

    Tuli alustavasti sovittua kaupat tämän vuosimallin MTX153 le maptunerin stage4 paketilla. Vielä mahdollisuus vaikuttaa lopputulemaan tuon sarjan suhteen joten onko näistä enemmälti kokemusta tai tietoa miten on koneet tuolla teholla kestäneet? Jos en väärin ole seurannut niin naapurimaan pojilla taitaa kaikilla olla järkiään stage 4 nuo mtx?
     

Suosittele tätä sivua