Freeride 800R E-TEC 2011->

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Koponen, 12/10/12.

  1. Vilho

    Vilho freeride

    Itellä 146 ja tykkään ajaa tuolla reitillä. Mutta sehän riippuu miten ajaa ja mistä tykkään. Kun en minä vedä kahvatangossa patilta patille.
     
  2. Pulkkakuski

    Pulkkakuski Well-Known Member

    Itellä menossa toinen 137" ja olen tykännyt. Eka oli just 12vm ja nyt 16vm. Eipä niissä ihmeitä ole ollut perushuoltoa, holkkeja menee tukivarsista ja alustasta niin kuin muistakin. Ajot ollu reitillä ja tuolla mehtäpuskissa, samalla pelillä olen vetänyt tähän kylälle latua:D
     
  3. ruatikainen

    ruatikainen Member

    Onkos 12 ja 13 malleissa eroja kävin liikkeellä potkimassa suksia niin 12 mallissa oli 44mm matto ja 13 59mm matto liekö vaihettu vai onko 13 malliin tullu muitakin muutoksia?
     
  4. Juusekelkka

    Juusekelkka Member

    Mulla -12 malli (146) ja siinä on 57 matto.

    Tietääkö joku onko alustassa jotkut keulimisen estopalikat joita voi säätää?

    Itselle vastaus, ei ole.
     
    Viimeksi muokattu: 9/12/17
  5. ruatikainen

    ruatikainen Member

    Mitäs tyyppivikoja vm.13 riiraideissa on ollu myyjäliike sanoi että jotain tyyppivikoja korjailtu mutta ei muistanu/tienny että mitä
     
  6. Vilho

    Vilho freeride

    Ei tartte laitella 17k e kelkkoja tai 400euron kytkin kittejä. Kyllä se tämmönen maamoottori pilkkimodikin menee kevyesti :)
     
    Mik4--, Kimurantti, Joske ja 2 muut tykkäävät tästä.
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ei taida olla vakio voimalinja? Onko 146"?
     
  8. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Miksi se pittää nuin takana seisoa? ;)
     
  9. Vilho

    Vilho freeride

    Ihan sen takia että muut pääsee pätemään että uudemmat keulii jalat jalkakoteloissa ja ettei minun tartte ostaa 17kilon kelkkaa että saisin keulan ylös.

    Joo ei oo muuta vakioo kuin helix ja värin jousi.
     
  10. Etekki

    Etekki Member

    Kumpi kitti -12 137 freeridee, diablo vai Dynamo Joe? Välit on mulla 21-45 onko vakiot?
     
  11. Vilho

    Vilho freeride

    Onko porukka laittaneet näin "race" vehkeisiin perus mallin katkasija mollukkaa? Saiko näihin laitettua vai miten meni. Muistanko väärin jos muistelen joskus myytiin muunnossarjaa jolla sai laitettua se monitoimikatkasija hässäkän. Kivempi olisi säädellä kahvojen lämpöjä tangolta kuin tankin päältä.
     
  12. Etekki

    Etekki Member

    Käykö 146 alusta suoraan 137 alustan tilalle onko tietoa? Varaosa numerossa iskareissa ainakin eri numerot. Kelkka vm 12 freeride
     
  13. Mikkets

    Mikkets Ski-doo Freeride 154" -18

    Ei käy suoraan. 146” ja 154” kelkoissa sc5m alusta (jos ei tehty t-motion päivitystä) ja 137”:ssa r-motion. Eroa ainakin takapukin kiinnityksen osalta (korvakot).
     
  14. Pulkkakuski

    Pulkkakuski Well-Known Member

    -12 ja -13 vuotisissa ei ole vielä r- motion siis 137"
     
  15. Hentte

    Hentte Polaris 155" 9R

    Löytykö sitä syyllistä tälle vialle? Tuossa kaverin kelkassa ilmesty viime reissulla samantyylinen vika ja täydestä laukasta otti ja sammu. Uudestaan käyntiin ja heti kun 6000rpm taulussa niin heittää vikavalon ja sammuu. Sitten ei enään lähtenyt käyntiinkään kunnes otti valojen piuhan irti niin pystyi nilkuttamaan kärrylle loppumatkan. Tuosta ei saa tuota vikakoodiakaan kotikonstein esille kun sammuu koko tötterö jos valojen piuhat kytkee paikalleen. Vielä ei oo syvemmin ehtiny piuhoja tutkimaan että vetääkö se nyt jostain oikoseen tai onko näissä ollut jotain tiettyä paikkaa josta tuo johtosarja hiertäs ittensä puhki?
     
  16. Janme

    Janme Well-Known Member

    Sehän on eri piuha valoille ja mittaristolle?
     
  17. KoFFi

    KoFFi Freeride 154"

    Kattokaa takavalon piuhat tankin alta
     
  18. Vilho

    Vilho freeride

    Kertokaas 137" -13vm säädöt millä saa räväkkyyttä helposti etelän reiteille.
     
  19. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member


    Catti kirittämään
     
    Freeraider ja Fudge tykkäävät tästä.
  20. Freeraider

    Freeraider Xterrain -20 kasiviiskymppi rotaxilla

    Mikähän freerideen tuli.
    Ulkona seissyt ja nyt kun käynnistin niin lähti ok käymään sähköstartilla, mutta dess piippaus eikä pakin piippaus toimi ja mittaristossakin oli valot vain jonkun aikaa ja silloinkin kaikki merkkivalot palo kuten alku pyörähdyksessä kuuluu.
    Nyt ei enään mittaristokaan sano mitään.

    Ajo ja takavalo toimii. Sulakkeet ok.

    mikä ohjaa tai katkasee näiden ohjaus laitteiden virran?
    Mistä lähtis ettimään?
     

Suosittele tätä sivua