Polaris 2020

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jmp2002, 25/2/19.

  1. Alvii

    Alvii AXYS PRO

    Kyllä tämä tuli tuolla proriden läpällä ja remmivetonen kampe
     
  2. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    Miten näissä uusissa 2020vuotisissa 850 moottoreissa laskee kulutus sisäänajo ohjelman edetessä? Nyt kilsoja 248 ja pensaa mennyt 92,5litraa = maltilliset 37,2l/100km. Varmaan ei ainakaan tuosta kulutus putoa kun lunta saahan vähän lisää.
    Kone pelannut kyllä moitteettomasti jokakerta ekalla käyntiin, tulppia menny nolla kpl.
     
  3. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Kylläpä on bensaa palanut noihin kilometreihin nähden. Viime vuoden Patriot Assault 144" on hörppinyt tasaisesti alta kahden kympin kulutuksia ja 16L/100KM kohden on koettu myös viime vuoden ajoreissuilla.
     
  4. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Mulla kans vieny bensaa ihan holtittomasti 70km takana ja puolitankkia menny! Samalla reissulla 850 brp vei yhen pykälän tankista
     
  5. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Onkos näitä lyhyitä malleja saanut vielä kukaan? Kaveri odottelee keväällä tilattua uutta lyhyttä 850 peliä. . . ja huomenna ois lähtö lumille o_Oo_O
     
    juketsu tykkää tästä.
  6. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Ei taida olla.. omaani olen koittanut kysellä ja lupailtiin ensi viikolle, mutta nyt on taas mykkäkoulu kauppiaan puolelta alkanut. Joten tuskin on edes tulossa vaikka 3 viikkoa sitten piti olla jo listalla ja rekalla Suomeen matkalla
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    On kaverilla jo indy 850 129 tallissa. Tuli viimeviikolla.
     
  8. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    Niin se vain olis 163" pitkä pätkäki jo löytäny napapiirin paremmalle puolen ja kasattukki vissiin :eek: antaapa ootella vielä viikon, sitten olis jouto aikaa :D
     
    Hemmo tykkää tästä.
  9. Joni732

    Joni732 Lynx Rave Enduro 600cc -24

    Meleko lapio tuo originaali läppä tänävuonna, ja kovaa eikä taivu yhtään. Ehyenä hyllyn päälle :D
     

    Lisätyt liitteet:

  10. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Viime vuoden "pate" kiskoi minulla alkuun ihan järkyttävästi menovettä. Ekalla satasella kului vaivaiset 57 litraa. Kulutus tasaantui siitä kuitenkin ihan normaalille tasolle vähitellen. Reitillä pääsi joskus jopa alle 20l/100 lukemiin. Ummessa ajon kulutuksia en ole kyllä koskaan hirvinny laskeskella..
     
  11. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Paljonko koneessa tunteja 250 kilometrillä?

    Mulla on 200km ja 7h. Eli noin 36km/h keskinopeus ja huonokuntoisia reittejä turrattu kaasua pumppaamalla välillä käyttäen kaasua pohjassa, kun paikka sen mahdollistaa. Kulutukseksi laskin ensimmäisen 100km osalta 22.6l/100km. Alle 20l/100km saisin jo nyt helposti menemään reitillä.
     
  12. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    AE7B3690-F701-47A4-8C26-0FE47F41EAE9.jpeg
     
  13. Janme

    Janme Well-Known Member

    Kyllähän se tieten tuolla keskinopeudella melko hetkellisesti on lusikka käyny reittiajossa pohjassa. Selittänee kulutuseroa monien muiden ajoihin, jos pystyvät hyvillä reiteillä tai umpisessa laulattamaan usiammanki sekunnin täyskaasulla.
     
  14. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ois kai sitä pystynyt paikoin vaikka huippuja testaamaan pitkillä täyskaasu vedoilla jäällä ja jängillä, mutta uusi kampe vasta sisäänajossa ja ei taida vielä olla mitenkään järkevää huuattaa pitkään läppä selällään?

    Laskeeko kone käyttötunteihin myös lämmityksen ja muut tyhjä käynnit? Jos näin niin itse ajojen keskari on tietenkin korkeampi.
     
    Viimeksi muokattu: 3/12/19
  15. Janme

    Janme Well-Known Member

    Totta se sisäänajomoodi kestää reittisafariturrauksella ikuisesti, mitä oon ymmärtänyt, pitäneekö paikkansa?

    Paskalla, kovalla reitillähän tuo on pitkästä varmaan vähän hankalaa saaha bensaa huilaamaan, ku 3 sekunnin kaasutuksen jälkeen on joko liukurungot mutkalla tai koko keksintö petäjässä.
     
  16. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kelaa kyllä niin nopeaa vauhtia, että on syytä olla latu selvänä, jos meinaa pohjavauhdeista pitää 3sek kaasua pohjassa. Ei onnistu näillä metsäpätkillä, mutta mitä olen ymmärtänyt, niin ei ole tarvettakaan. Kierrokset ei minun ajoilla ole alle 5300rpm juuri laskeneet.
     
  17. JMO

    JMO Expedition xtreme turboR -24

    Mikäli kauppiaan puheet paikkansa pitää, niin >5500rpm vähentää sitä "sisäänajoa"..... Höpisi se jotaki tuntimääristäki... Mutta löysäsin toisesta korvasta ulos :D
     
  18. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Liikkeestä puhui, että viime vuoden mallissa sisäänajo oli ~18h ja tämän vuotisessa voi olla vähemmän. Jotain reilusta 5000rpm mieki olen kuullut, ettei sen alle vaikuta edes turrata.
     
  19. Magg320

    Magg320 Member

    Siinä takalaukussa olleessa englanninkielisessä käyttöohjekirjassa lukee että kun kierrokset on yli 5500 niin sisäänajoaika juoksee. Saakohan lie mistään tietää kuinka paljon sisäänajoa on oikeasti suoritettu ..?
     
  20. PoHe

    PoHe Well-Known Member


    Piuhan nokassa ku käyttää ni näkee minkä verran on ajettu milläkin kierrosalueella sekunnin tarkkuuella:cool:
     
    FFoxi ja Jv97 tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua