Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Mulla on ainakin toiminut moittetta eikä siinä ole tehoissakaan mitään eroa tämän vuotiseen kunhan päivitykset on tehty
     
    hyveem tykkää tästä.
  2. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Ei ole kyllä valittamista ollu tuon -19 mallisen paten kanssa. Yhden kerran väläyttäny dettiä. Reilu 2100 nyt mittarissa. Tulppia toki alussa meni, mutta kuuluu näköjään asiaan sisäänajon aikana.
     
    hyveem tykkää tästä.
  3. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Hyvä peli on 19 malli... oikeasti muutokset 19->20 on aika minimaalisia - ongelmia on joissain yksilöissä ollut niin kyllähän mainosmies tekee pitkän listan päivityksistä joihin voi vedota ja todeta ongelmien olevan takanapäin.
    Yksi erä oli niitä, jotka saattoi hajota ja jotka sen tekivät niin aika vähillä kilometrillä tekivät.
    hiukan vähemmän ongelmia on tämänvuotisessa mutta ei ehkä vieläkään ihan valmis kone.
    Toimiessaan (=useimmiten) ominaisuudet - kaasuun vaste, tehoalue, taloudellisuus, jne - on kyllä kohdallaan.
    Jos 20 malli oikeasti nakuttaa, toivottavasti ei hajoa siihen ajan myötäo_O
     
    hyveem ja petes88 tykkäävät tästä.
  4. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Mulla nyt 146" sks:ssä reilu 1000km mittarissa ja vielä ei oo menny ku 1 tulppa. Bensaa menee keskimäärin 20-23l/100km ja öljyä näyttäs 3% luokkaa menevän. Iskarit tuntuu nyt antaneen parhaat mehunsa ulos, niin pitänee huollattaa ne nyt. Tyytyväinen olen kyllä tähän asti ollu tuohon keksintöön. Jos tuo noin hyvin vielä toisenki tonnin pelaa, niin kait se sitten pitää haudata ajatukset Yammuun takaisin siirtymisestä. :D
     
    Viimeksi muokattu: 9/2/20
    MMi, LittleSnowman, Hemmo ja 2 muut tykkäävät tästä.
  5. MikkoH

    MikkoH Assault

    Kohta 1500km takana (sks 146) eikä oo yhtään tulppaa menny, pari kertaa nakuttanu. Bensaa vie keskim. sen saman ku möykällä eli 20-23 ja öljyä sama n. 3%
    Moottori vetää ku riivattu ja on kyllä hauskin kelkka millä ikinä ajanu.
     
    PteQ, möykkä ja Hemmo tykkäävät tästä.
  6. Jv97

    Jv97 Member

    2019
     
    BABLO tykkää tästä.
  7. jumo

    jumo Well-Known Member

    300 km kohilla on tuohon minunkin toinen pate (2019) laitettu kuomun alle, nyt on tonni taulussa. Itse oon nyt kolmisensataa ajanut, ei yhtään tulppaa eikä mitään muutakaan häröä.
     
    Jv97 tykkää tästä.
  8. PteQ

    PteQ Äksy polle

    Samaa mieltä kuin MikkoH Ja Möykkä. Varsinkin tuo, että kone vetää kuin riivattu on niin totta! :) Ero -19 malliin on ainakin minun kohdalla valtava. Ero kaikessa kuin yöllä ja päivällä. Jousituksen kun vielä päivitän, niin hauskempaa kelkkaa tuskin olla voi.
     
    Arwid Käkivaara ja möykkä tykkäävät tästä.
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Mitä niissä on niin paljon eroa että ero on ku yöllä ja päivällä?
     
  10. PteQ

    PteQ Äksy polle

    Tuo minun -19 mallinen oli PETES88 susi jo syntyessään. Esim. jo kotiinhakureissulla paukautteli putkeen ja siitä ne loppumattomat murheet sitten alkoivat. Enpä tässä ala kertaamaan vikalistaa.
     
  11. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    ei nakuta jos ajaa viina softalla ja koneells on kuormaa tarpeeksi
     
    Tmu tykkää tästä.
  12. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Ei tarvii es viinasoftaa kun konetta tarpeeksi kuormaa.
     
    Viable ja Pistin tykkäävät tästä.
  13. Tmu

    Tmu Member

    Voimalinjaa kun on laitettu niin ei tule enää viinasoftalla dettiä. Ei vaikka miten yrittäis. Premiumilla tulee vieläkin. Pitääkö siellä olla 10-76 painot ja mihin suuntaan helixiä, että ei tulis ollenkaan?

    Pro Rmk remmillä ja nyt testissä 10-74, 48-44F, vakiojouset.
     
  14. BlackJack

    BlackJack Well-Known Member

    Itse olen sitä mieltä että tässä on joku softa vika ennemmin kuin kuormituksen aiheuttamaa. Minulla oli myös -19vm Patriot joka ei nakuttanut kertaakaan. Ajotyyli ei ole muuttunut ja kelkkakin muutoin sama.
     
  15. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Ei välttämättä kannata laittaa 10-76 painoja. Saattaa herkkyys kärsiä.

    10-74 on mielestäni passelit painot. Tuon helixin kaveriksi laittasin jouseksi 160-260.

    Mulla tekkee dettiä vain jäällä. Ei kertaakaan ole tehnyt siirtymillä tai mettässä. Tuskinpa on voimansiirron kans mittään tekemistä tuola det herjauksella.
     
    Pistin tykkää tästä.
  16. Tmu

    Tmu Member

    Oikeaan suuntaan ollaan menossa, kun jousi on suunnitelmissa seuraavaksi laittaa.

    Onhan siinä softassa tms. jotain vikaa, mutta mulla on detit kadonnut viinasoftalla kun on voimalinjaa räpännyt. Ei tule edes jäällä enää missä tuli aikaisemmin koko ajan.
     
  17. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Viinakartalla en ole Dettiä saanut kertaakaan esille vaikka kuinka on vinguttanut kovallakin alustalla. 91 kartalla siihen riittää muutaman minuutin turraus, eikä tarvi edes kaasua painaa pohjaan. Tämä siis -20 koneessa, kahdella eri softalla ja useaan kertaan. Viinakartalla ei mitään häikkää ikinä.
     
  18. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Yksilöitä nämä vissiin? Mulla 2 edellistä aina 91:llä ei hälyä ja tämä sisälle ajossaki oleva 2:stä startista lähtien 91 non ethanol asetuksella menty ei hälyjä
     
  19. Kajuppi

    Kajuppi SKS 146 -20

    Tänään sain -20 SKS:sään ensi kertaa DET-häiriön tauluun. Reilu 500km mittarissa. Alkoi kerralla moottorin vikavalo vilkuttaan ja DET-herja mittaristoon, ja vaati tosiaan uudelleen käynnistyksen. Tähän ei tarvittu kuin vajaa 10 sekuntia reilumpaa reittilaukotusta kevyessä patikossa tasakaasulla. 91 non-ethanol -kartta käytössä. Tasaisella jäljellä ei ollut ongelmia.
     
  20. Eero28

    Eero28 Active Member

    Bensa vähänä?
     

Suosittele tätä sivua