Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Sitä ootellessa, onneksi on taas järki matkassa tässä hommassa :p
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Katossie! Joko olet ollut Henergyyn yhteydessä?
     
  3. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    En ole, se mitä juteltiin ja viestiä laitettiin niin sen tiedon varassa vielä :)
     
  4. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Hehe, sotkin ihmiset nimimerkin takaa. :D
     
  5. K-Mikko85

    K-Mikko85 Sidewinder M-TX 162 SE

    Onko kellään muulla pimentyny öljynpaine anturi? Tänään tutkin tilanteen ja ei näkyny mitään mekaanisia vikoja suodattimen vaihon jäljiltä ja johot mittailin ja suljin pois kaikki muut että ainoa mahollisuus on että anturi on sökö. Ja merkkiliikkeessä anturi vaivaset rapean 280€ kelkala ajettu juuri 3000km. Ja siinä samalla tutkiessa niin kytkimen rulla näytti kans olevan melko heikola hapela. Takuu aikana on vaihettu jo yks sarja ja olisko nykysilä rullila ajettu maks 1500km. Eli saako mistään edullisemmin tuota öljypaine anturia ja mitkä rullat kytkimeen? Mielellään semmoset mitkä kestäis edes vähän pitempään.
     
  6. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Liikkuuko rullassa sisäpusla? Liimaa logliten liimalla nii loppuu rulla ongelmat.
     
    Viimeksi muokattu: 5/2/21
  7. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mitähä tästä tullee:D IMG_20210204_141402.jpg
     
    tupla-x tykkää tästä.
  8. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Sen mitä minä olen seurannu niin mulla rullan pinnassa selkeesti havaittavissa merkkiä kulumisesta. Noilla rullilla ajomäärä noin 650-750km. Sisäpuslat on pysyny paikoillaan.
     
  9. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

  10. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Pusikossa aivasteleva mainostaulu;)
     
    teikka, janzka, Fudge ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  11. K-Mikko85

    K-Mikko85 Sidewinder M-TX 162 SE

    Eiku pusla on paskana. Ei ole mitään mitä liimata.
    Edellisistä rullista lähti puslat huilaan laitaan ja ne takuuseen vaihdettiin.
     
  12. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Ei ne liimalla pysy kiinni.
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Pysy. Ei mittää ongelmaa. Paremmi ainaki ku vakiona 2019 mallissa, ku ei lähtenyt sen jälkeen enää pusla vaeltamaan.
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Draamankaari ohi n6tkm se pyöri, Apexissa meni 10tkm mutta 32mm matto ja vähemmän tehoa niin kaippa tämä on hyväksyttävää o_O
    IMG-20210204-WA0015.jpeg
     
  15. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    No ei lainkaan huono kesto :). Hyvä ettei katkennu. Näköjään sinullakin kulunu sisäpuolelta samoin kun omas yksilös. Viperi mulla ollessa yhen hihnan rikko, sisäpuolelta lähti paloja. Tuos kuvas hiukan näyttäis jotta ois samoin voinu käydä. Ite kuulin laukas jotta nyyt on otettava siivosti vauhti pois.
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Paljon tyhjäkäyntiä koneen lämmitysten ja jäähdyttämisen tiimoilta tekee tuon remmille, eipä se haittaa itse remmiä. Täytyy myöntää että seuraavan remmin vaihdan aiemmin, vetoero on melkoinen, pientä puutumista oli viimeiset 3-500km jos 4tkm kestää seuraava niin hyvä. Ajothan on pappia kirkkoon ja pois.
     
  17. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Noin se pitää VentureKingin vastatakin. Sen lauluja laulat,kenen leivissä olet!!
     
    Kamppi, möykkä, T-Cat ja 2 muut tykkäävät tästä.
  18. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Ai jos ite liimataan puslat kiinni vaikka takuusee saais uudet? :rolleyes: Turhaa vaihtaa yhtää rullaaa nuin pienen ongelman takia. Kulumalla ei oo menny yhtäkään ja mitä nyt 130-140h ajettu maksimissaa yhellä vehkeellä. Miten
    tämä liimaaminen liittyy mihinkää leipien syömiseen?

    Kaikki viat olen 4 vuoden aikana kertonu foorumilla. Paljon vähemmä ku Viperissä.:) 2020:ee tuli 3300km umpisella. Siitä meni tarrat, sukset ja pakkiservo takuuseen. Ja 3 hihnaa nuitten kilsojen aikana. Sehä oli kans 270hp uuesta saakka.
     
    Viimeksi muokattu: 7/2/21
    juketsu ja Pertuzi tykkäävät tästä.
  19. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member


    On se yamilla kyllä mahtava takuu kun tarratkin menee takuuseen, huh huh.
     
  20. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    :D nuo rungon tarrat on tulostettu tarramuoville ja laminoitu. Eihän semmonen kestä. Jostakin ollut pakko mennä riman alitte. Pitääkin piruuttaan tiskillä pipo kouras anoa uudet tarrat... Vaikka kärryn laitaan..josko siinä kestäis paremmin..:cool:
     
    T-Cat tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua