A C ZR:n Surkeat Valot!?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä azii, 19/2/07.

  1. azii

    azii Mettäsukset...

    Zr :n valot on aivan surkea sama asia et olisi kaksi kynttilää keulassa. Onko näin muillakin ja voiko asialle tehdä jotain vai pitääkö alkaa ruuvaamaan Hella Rallye 1000 ff keulaan!? ;) Valot ovat mielestäni hengen vaarallisen tehottomat!!
     
  2. snow_pro

    snow_pro Z snow pro 440

    minkävuoden zr sulla on ???? mulla on itellä z snopro ja kyllä siinä ihan hyvät valot on minun mielestä
     
  3. AAKE

    AAKE F8-09 F 6 -06

    Minulla -01 ZR ja huippuvalot.
     
  4. catman

    catman Guest

    Täällä -95 ZR ja onnettomat valot...
     
  5. azii

    azii Mettäsukset...

    Zr vm. 98
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sama valo kuin Thunderissa -98 saakka, hanurista.
     
  7. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    kyllä noilla näkee ihan kohtalaisesti, tietty ku ei paremmista tiedä!
     
  8. Moizio

    Moizio Lynx RE 800

    Aika hanurista nuo minunkin zetassa on... Eipä taija olla parannus keinoo ainakaa polttimoista ku eihän sinne mee ku ne arctic catin omat polttimot noihin kantoihin.
     
  9. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Eikös siinäkin ole ne jenkkien GE 894 37,5W lamput pitkissä. Muistaakseni joku Polariksen 886 tai 866 oli sama lamppu, mutta 50W. Sillähän sais hieman lisää tehoa, jos käämeissä riittää watit.
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Minulla kyllä on ihan normaali H4 polttimo kelkassa. -92 Wildcatissa oli tuo jenkki mallin polttimo, stanan kallis aikoinaan.
     
  11. Moizio

    Moizio Lynx RE 800

    Hmm... Olis kyllä ihan mukavat vähän tehokkaammat valot. Sälli jolta ostin tuon kelkan niin kehu vaan että valot siinä on vähän huonot ja se oli kyselly polttimoita monesta paikkaa vähän suuremmalla watti määrällä, mutta ei ollu löytyny sopivalla kannalla olevia.
     
  12. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Pistäkää 100W/80W hehku, niin alkaa näkeen. Cougarissa oli parempi valo mitä tuossa Crossarissa ;) Revissä se vasta onneton valo on? :eek:
     
  13. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Ei muuten oo, -98 ZR:ssä on jo se kolmipolttimoinen GE XXX lampuilla.

    Ainakin -98 ZL:ssä oli sellainen vika että sillä vakio lampun säätösysteemillä ei saanut sitä lamppua näyttämään tarpeeksi ylös vaan se jäi liian alas aina ja ei siksi näytä kunnolla. Jotain pidempää pulttia tai muuta modia siihen muistaakseni tehtiin ja muistelisin että näytti ihan hyvin.

    Jotain vikaa pitää siinä lampussa olla että sitä sanoo hengen vaarallisen tehottomaksi, muistaakseni ikäisistään jossain vertaulussa kehuttiin parhaiksi valoiksi.

    Sama umpio siinä pitäis olla kuin uudemmissa ZR:iisä ja kyllä ainakin omassa ex -01:ssä näytti oikein säädettynä ihan kohtuullisesti. Huomattavasti paremmin kuin esim -01 Enduron valot.
     
    JMäki tykkää tästä.
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

     
  15. azii

    azii Mettäsukset...

    Valot parani kun ostin uudet scotin lasit!! ;D
     

Suosittele tätä sivua