Tundra 600 efi

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä skizpa, 15/12/20.

  1. Kimple

    Kimple Shredder RE 3900

    Ei mene noinkaan päin. Ottaa lisäsäiliö akseliin kiinni, kun linkku työntyy joustossa eteenpäin. Dootalkissa kysyin ja tietäjät tiesi.
     
  2. mantero

    mantero Kaerojen kulukija

    Kausi kuiten avattu :) ... Ennenku sulavat kaikki pois. Männä viikonloppuna tuli kuhautettua pölyjä pois
     

    Lisätyt liitteet:

    Kimple tykkää tästä.
  3. MtM

    MtM Member

    mulla kuiten on niinpäin, säiliö ylöspäin.
     
  4. Kimple

    Kimple Shredder RE 3900

    Ootko ajanu sillä ja alusta liikkunut koko liikeratansa? Jos toimii niin tokihan tuolla tavalla voisi laittaa. Nämä jutut perustuu dootalkin tietäjien kommentteihin, että ei sopis kumminkaan päin osumatta johonkin.
     
  5. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Mistä mallista nuo paremmat iskarit on? Siis lähinnä, kun eikös tuo tuntran etupukki ole lyhyt ja takapukki iesuksen pitkä?
     
  6. Kimple

    Kimple Shredder RE 3900

    Iskarien mitat on etupukissa 330mm ja taka 550mm
    Etupukin on minulla peräisin MXZ RS ja takaiskari on Renegade X:stä.
     
  7. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Jos näissä on ihan kertakäyttökepit vakiona, niin minulla on yksi huollettava 330mm pitkä iskari ilman lisäsäiliötä ylimääräisenä.
     
  8. MtM

    MtM Member


    Oli viime talven alla en huomannu ongelmia. Ei toki kovaa rääkkiä saanu, normi ajoa vähän toista tonnia..
     
  9. HenkkaUA

    HenkkaUA Member

    Mistä sais virtaa helpoiten kypärän lämpövisiirille? Mulla on semmonen yleismallinen johto. Toki akulta asti suoraan mutta oisko näppärämpää paikkaa?
     
  10. Peltipailakka

    Peltipailakka Active Member

    Eikö näihin saa valmiita johtosarjoja? Liitospaikka johtosarjalle taitaa olla jossakin siellä etulokerikon takana?
     
  11. HenkkaUA

    HenkkaUA Member

    Vissiin saapi.
    Kuka se osaa vastata siihen, että paljonko menee ketjukoteloon öljyä? Näyttäs olevan joku osamillikoon tuo roppu. Eikä oo avainta.
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Osamillikoko vois olla " mitoituksella eli tuuma jotain.
     
  13. HenkkaUA

    HenkkaUA Member

    Ole sitäkään just tähän hätään. Pittääpä kokeilla kun saa käsiin. Lurautin nyt 4 dl aateeäffää..
     
  14. mikzar

    mikzar Well-Known Member

    Parempia iskareita tundraan suunnitteleville olisi ruotsin pojilla tarjota kunnon keppejä,eli öhlinsiltä saa nyt tundraan koko kierroksen iskareita ja laatu on varmasti ihan OK tasoa :D

    Youtubeen hakusana: öhlins stötdämpare för ski-doo tundra
     
    FFoxi tykkää tästä.
  15. Kimple

    Kimple Shredder RE 3900

    Itse ostin black friday tarjouksesta täyden Engans iskarisetin, kun ei tullut selvyyttä miten tuo lisäsäiliö KYB asennettaan Tundran takapukkiin niin ettei ota kiinni mihinkään. Olen kyllä ollut Enganseihin oikein tyytyväinen. Pohjailuja ei ole enää tapahtunut ja kaikenkaikkiaan alusta tuntuu herkemmältä ja kantavammalta. LTS tolppien iskareita en ole vielä asentanut, kun siinä on hieman isompi jumppa, mutta kohta varmaan nekin paikalleen. Jos jotakin kiinnostaa ostaa ja soveltaa paikoilleen noi telaston lisäsäiliölliset KYB kepit, niin laittakaa viestiä.

    upload_2022-1-4_10-53-15.png

    upload_2022-1-4_10-51-53.png
     
    mikzar tykkää tästä.
  16. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Alustapuolikin nähtävästi kunnossa. Vielä kun saisi turdraa tilattua 850 koneella, niin varmasti olisi riemu katossa. The mettäkelkka:cool:
     
  17. HMK

    HMK Well-Known Member

    Keinäsellä Torniossa on nykyään öhlins myynti myös.
     
  18. Tkalkaja

    Tkalkaja New Member

    Mistä hommasit nuo engansit?
     
  19. Kimple

    Kimple Shredder RE 3900

    Loukolta, mutta oli silloin alessa puolet nykyisestä hinnasta. Nythän tuo on 2200 eur setti :eek:
     
  20. ÄmJii

    ÄmJii X-RS Iron dog -19

    Jos ja kun olette vaihtaneet tähän efi tundraan karkeampaa telaa, niin oletteko muuttaneet välityksiä ym.?
     

Suosittele tätä sivua