LYNX RAVE RE 600/850 -22, -23

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 30/3/21.

  1. sx viper

    sx viper Well-Known Member

    Tuntuu näissä koronavuoden malleissa olevan todella huonoja ohjaus komponenttejä ecun sisällä. Villinä veikkauksena on ecun sisällä oleva AMIS komponentti rikki. Jostakin jos saisi tuollaisen hajonneen ecun tutkintaan, niin sitten asiasta voisi olla varmempi. Oskilloskoopilla voisi mitata suuttimelle tulevan signaalin, mikäli siinä on jotakin ongelmaa, niin voisi päästä jäljille. Rikkinäinen suutin hajottaa ecun sisältä todennäköisesti tuon amis komponentin. Maadoitusperustainen ohjaus ei täten toimi kunnolla. Ihan täysin arvaus on, mutta sieltä suunnalta itse lähtisin tutkimaan.
     
  2. mikkole

    mikkole Lynx enduro 2022

    Mites on porukoilla telamatto kestänyt näissä? Itellä ajettu nyt 4500km ja alkaa matto autautumaan
     
  3. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    4-5000 km väliin 41 Cobra alkaa aina lappuja viskomaan siihen malliin, että uutta joutuu alkaa kahtelee uutta mattoa alle.
     
    Viimeksi muokattu: 1/3/23
    Mika_R ja LRacing tykkäävät tästä.
  4. saippuakauppias

    saippuakauppias Well-Known Member

    Vähän ennen 3000km hylkäsi ekat laput ja olen tosi rauhallinen ja mattoa säästävä kuski.
     
  5. mikkole

    mikkole Lynx enduro 2022

    Mitäs on tilalle porukka laitellu? Kun on maton vaihto tullut ajankohtaiseksi
     
  6. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Iceripper heti uutena vaihdettu
     
  7. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Entisellä Iceripperillä ajoin 9000km kun jatkoin kelkan 3500:ksi IceRipperin telalla. Entinen Iceripperi meni kaverin kelkkaan, pirun kestävä matto!
     
    Myöhäherännäinen tykkää tästä.
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Toki riippuu täysin ajotyylistä mutta millaisia metrejä on nämä Enduron vakio jarrupalat kestäny? Kyselen koska itelle ensimmäinen Brp jossa on jarrut ja aiemmista "jarruttomista" vakiopalat loppunu aina luvattoman nopeasti.. Nyt enskassa 1500km mittarissa enkä oo kurkkinu paljonko pintaa paloissa. Oma ajotyyli kohtuu sitova niin aika kova on jarruille.
     
  9. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    tutulla loppu palat n.2000km kohdalla, ajotyyli kanssa kohtuu sitova.
     
    M.E.A tykkää tästä.
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ok, täytyypä kurkistella omien kunto ettei mene joku reissu pilalle noiden takia.
     
    ///AJS tykkää tästä.
  11. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Ripsaw 2:sella on parit kaverit ajelleet. Näyttää kelkka loppuvan ennen kuin matto.
     
  12. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Hurricane pyörii itsellä alla, ei ole moittimista.
     
  13. Smasher

    Smasher Well-Known Member

    Mielenkiinnosta, ilmeisesti on olemassa HD-versiokin tästä, mutta onkohan kukaan viritellyt rautakauppaosista laastaria hajonneen kiristimen tilalle?
     
  14. Pikipoika

    Pikipoika xrs renegade 850 -20, Rave re 850 -24

    Terve. Olis kelkan vaihto aika. On ollu monta skidoota. Nyt on -20 mallinen renegade 850. ja ny aattelin, jos vaihtais lynx Rave re 850. Mitä mä oon kokeillu lynxiä, nii tuntuu että polvet hakkaa katteisiin. Mitä mieltä muut on? Vai pitääkö mennä polvisuoja kauppaan. Oisko toi gen5 runko erinlainen.... miten toi pps3 toimii.
     
  15. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Ajaako joku vielä ilman polvitukia patikkohakkureilla ?
     
    Murre, LRacing, rutonen ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  16. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Ilman tukia kyllä hyvinki mutta suojat on aina. Tuetkin löytyy kaapista mutta niitä sitten racehommissa. Ja kyllä radien vaatii ainaki mun ajolla ne polvisuojat
     
    Hemikoo, Mika_R ja Seiti tykkäävät tästä.
  17. Pikipoika

    Pikipoika xrs renegade 850 -20, Rave re 850 -24

    Ei oo tullu lynx porukoilta oikeen vastauksia... Mitä eroa lynx vs skidoo. Mitä hyvää mitä huonoa. Ajoasento, penkki, matonrullaus jne.
     
  18. Athene

    Athene Rave 600 RE

    Mulla oli 900 ace turbo x-rs rene ennen 600 rave re:tä. Skidoo oli mukava ja nopea sohva mutta nelari painava, Lynxi kevyempi ja ketterämpi. PPS alusta ei ole kytketty alusta, toimii vähän eri tavalla. Paras ajaa kovaa pattien harjalla... Lynxissä vakiona järeämmät iskarit. Lynx tehty enemmän jo lähtökohtaisesti patikkoon vs. Skidoo Ameriikan baanoille (kyllä silläkin patikossa meni kivasti kuitenkin).
     
    Pikipoika tykkää tästä.
  19. Pikipoika

    Pikipoika xrs renegade 850 -20, Rave re 850 -24

    Joo kyllä Rmotionilla Patis menee. Mut tekis mieli kokeilla tuota rave re tä. Se vaan mua häirittee, jos polvet hakkaa katteisiin. Pitää käydä istumas päällä...
     
  20. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    Oletteko laittaneet LinQ 1+1 penkkisysteemiä pikakiinnitteisellä selkänojalla 3500 pituiseen Rave RE:hen? Ja mitäpä valmistajan takuu tykkää Raven kohdalla asiasta?
     

Suosittele tätä sivua