LYNX RAVE RE 600/850 -22, -23

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 30/3/21.

  1. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Miksi alkuperäisen lisävarusteen käyttö takuuseen vaikuttais?
     
  2. Arsi

    Arsi Well-Known Member

    Joutuuhan siinä poraileen runkoon selkänojaa varten niin mietin vain onko Raveen tuota lisävarustetta alunperinkään ajateltu laitettavaksi. Käyttökokemukset kiinnostelee, jos joku muuttanut tällaisen pps3 alustaisen touringiksi
     
  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Rungossa on valmiina merkit mihin porataan. On mulla parissakin ollu ja hyvä sillä on tourigiakin ajaa.
     
    Mika_R ja Arsi tykkäävät tästä.
  4. doqu

    doqu Well-Known Member

    Et kuvaa saisi miten olet vahvistanut?
     
  5. teme-

    teme- Well-Known Member

    Tommoset kolmiot ja sitten hitsaa nuo korvakot vielä niin ympäri kun pystyy ettei iskari hankaa. Ja sama ympäri hitsaus yläpäähän.
     

    Lisätyt liitteet:

  6. Athene

    Athene Rave 600 RE

    Ei mulla ainakaan hakkaa Lynxissä polvet katteisiin. Rex-runkoisissa oli se ongelma, mulla ei ainakaan radienissa oo ollu :).
     
    Pikipoika tykkää tästä.
  7. Pekka AC

    Pekka AC Well-Known Member

    Sama juttu minulla. Pituutta 184cm ja polvet hakkaa vanhemmassa rex2 koppaisessa ja vielä enemmän -22 ravessa. Ski-Doo sisarmalleja sen verran kokeillut, että siinä polville on paremmin tilaa. Mutta pps3 toimii niin hienosti, että valinta on selvä. Ajohousuihin polvipehmusteet ja baanalle.
     
    KTM450 tykkää tästä.
  8. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    oma on tosin -20 mutta taitaa muovit ja ohjaus geometria olla sama kuin -22 Radienissä. Itse käytän erillisä jalkakoteloita ja jalat on sijansa taaempana kuin vakiopaikat , polvet kolisivat muoveihin ja kun käytän polvitukia niin ajohousuissa on nyt reiät kun ne kolisi koko ajan muoviin. Sain kuitenkin asian kuntoon säätämällä ohjaustankoa joten pienelläkin korjauksella voi asian ratkaista kyllä joskus. olen n 183cm pitkä itse.
    Omaan ajotyyli on enempi patikossa olla jalkojen varassa eikä istua tämä sopi hyvin.
     
  9. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    -13 renessä hakkasi väliin polvet muoveihin. -20 xtrimissä ei yhtään. Ajan istualteen 99% ja jos oikein patti kasvaa isoksi, niin sitten jalkojen varassa. Sen verran imaisee alusta epätasaisuudet, että tyhjääpä sitä jalkoja rasittaa. Penkki on mallia pehmeä touring ja toimii myös osaltaan "iskunvaimentimena" kovaan sporttijakkaraan verrattuna.
     
  10. Teemu

    Teemu Well-Known Member

    Onko -22 keulan iskarin mitta sama kuin -19-21?
     
  11. Revka74

    Revka74 Active Member

    Ei, taitaa olla 6mm pidempi uudessa keulassa.
     
    Viimeksi muokattu: 11/3/23
  12. ysxviper

    ysxviper Skidoo renegade x-rs 850 - 20

    Vahvasti harkitsen tilaavani 600 Enduron tai 600 rave re:n . Tässä vaiheessa vielä en osaa sanoa kumman laittaisi . Mielelläni kuulisin kokemuksia esim 22/23 vuoden mallien omistajilta varsinkin jos on ajanut enduroa ja rave re:tä . Ei tietenkään tuo 850 ole pois suljettu vaihtoehto . Noin 3 vuotta ajanut aina 850 renellä/backcountryllä . Hiihtolomalla kävin kokeilemassa 23 vuoden rave re 600 ja tuntui kyllä hyvältä . Ainut mitä jäin kaipaamaan oli keulan kevennys kaasulla.
     
  13. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Kannattaa huomioida jotta pps3 on eri Rajoitin remmi kuin vanhemmis vaikka on saman näköinen, ilmeisesti vähän lyhyempi ja tietysti kalliimpi
     
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Onkohan 3300 ja 3500 sama? Pari tonnia mittarissa niin aattelin uusia ja hyllyssä olis pidemmästä pepsi kolmosesta jääny vararemmi.
     
  15. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Se oliki mielenkiintoista kun 22 3500 pps3 on sama kuin 22 3300 pps2 enduro 605355116 , mutta 23 pps3 3500 ja 3300 0n 503196920, en saanu vielä remmiä kun piti tilata niin en tiedä onko oikeasti muuta eroa kun varaosanumero ja 20€ enemmän hintaa..
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    No joo kiitos tästä, täytyypä käydä marmoritiskillä.
     
  17. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Kävin vähän selvittelemässä asiaa ja mitoiltaan remmit on samat eli käy ristiin mutta uudempi tuntuu olevan rakenteeltaan lujempi ainakin mitä uusia remmejä vertailin. Kuvissa tummempi on uudella numerolla. 20230313_121258.jpg 20230313_121400.jpg
     
    ///AJS, Vesukka ja sdi-600 tykkäävät tästä.
  18. teme-

    teme- Well-Known Member

    Jos kerta hinta on tuplannut niin toivottavasti myös kesto.:D
     
  19. M.E.A

    M.E.A Lynx

    No joo luvattoman usein noita saa uusia.
     
  20. EskoR

    EskoR Lynx Rave RE 600R 2019

    Onko kokemusta mahtuuko 3500 rave 3m kärriin? Rex2 600 rave mahtuu kun etusukset ajaa puun päälle että vähän nousee sukset.
    Teknisissä tiedossa rex2 kokonaispituus 3015mm
    2021 3500 pituus 3060mm eli 4,5cm olis eroa
     

Suosittele tätä sivua