Lämpövisiirin RCA liitin?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä PYY, 1/1/24.

  1. PYY

    PYY Well-Known Member

    RCA virransyöttö visiirissä ei tahdo pysyä kiinni. Kypäränä pappamallin AMOQ.

    Kuvassa näkyy vierekkäin sekä tuo kypärän että BRP eLinq liitin. Tuossa BRP piuhan päässä pysyy hyvin koska siinä joustavaa tuo huuli ja urosliitin painuu siihen sisälle, kypärässä tuo liitin kunnon kovaa kiinanmuovia. Onko kukaan muu tehnyt toimivaa patenttia millä pysyy kypärässä paremmin uros kiinni? Vai pitääkö tässä vaan hieman puukottaa ja liimailla? Esim jos kutistesukalla ”kiinteäksi” vetäis tuon piuhan kypärään?
     

    Lisätyt liitteet:

  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Mulla tuli mukana oma johto tuohon kypärään eikä se ainakaan meinaa irrota ilman pientä väkivaltaa. Siinä on semmonen joku klipsu oikein millä vähän niinku lukittuu kiinni. Löytyskö liikkeestä vasittu piuha siihen?
     
  3. PYY

    PYY Well-Known Member

    kypärän mukana tulleilla (molemmat piuhat) sitä olen myös kokeillut. Sillä ajattelin ois enemmän niinkuin kypärän ”ominaisuus” Voihan tuo olla että risuun tms osuesssaan on myös ottanut siipeensä.
     
  4. kaaapo

    kaaapo POLARIS AXYS RMK KHAOS

    tarvikekeskukselta johto joka pysyy.
     
  5. Ritso

    Ritso Well-Known Member

    Saatko linkin tähän mikä hyvä johto
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Eikö ollu siinä toisessa piuhassa semmonen pykälä joka passaa kypärän päähän? Mulla ainaki oli ja se roikkuu kypärän mukana eikä ainakaan ihan heti irtoa, pistin toisen johon jossa se spiraaliki on tankoon kiini niin on näppärä irrotella ja kestää nousta kelkan viereenki ilman että johto ottaa kiini.
     
  7. PYY

    PYY Well-Known Member

    Ei ollut kyllä - vähän tiellä kyllä tuo piuha kovemmassa liikkeessä kuitenkin niin tilasin jo lämmitettävät lasit ja uuden kypärän ;) ajattelin nyt kokkeilla tämänkin korjailla toimivaksi. Ajatus on kutistesukalla liittää piuha kypärään. Mulla on kelkassa tuo eLinQ ja siitä ei pitkää piuhaa tarvi ja mönkijässä sitten pitää käyttää vielä lisäpiuhaa.
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    20240103_224559.jpg Tommonen pää ja pysyy kiinni.
     
  9. PYY

    PYY Well-Known Member

    tuo näyttää kyllä hyvälle tarkoitukseensa
     
  10. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Tuohan siis tuli tuon brp kypärän mukana. Varmaan löytyy irtona nuita.
     
  11. PYY

    PYY Well-Known Member

    no tämä selittää, mun kypärä on AMOQ. Mutta ompa tuo mönkkärin kans ollut ihan 6/5. Kokeillaan nyt lämmitettävien lasien kans kelkkahommia seuraavaksi
     

Suosittele tätä sivua